quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Kijk dan even in het begin van dit topic, staan hele mooie plaatjes met de gta5 map vergeleken met bijv. rdr.
True, my bad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Kijk dan even in het begin van dit topic, staan hele mooie plaatjes met de gta5 map van bijv. rdr.
Denk dat het zo groot is dat van de ene naar de andere kant lopen echt niet leuk is.quote:
Juist.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Pak van mijn hartWas een troll op GTAF
Billie zegt:Ok, ik zie dat het artikel 'Grand Theft Auto V' door u gereserveerd is. U ontvangt het artikel dan op de releasedatum zelf. Volgens mijn gegevens is dat op 17 september 2013. Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?
Ik dacht al, wat rustig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef STING het volgende:
En zoals gewoonlijk verpest een klein groepje mensen het voor de rest.
Alle offtopic reacties worden bij deze verwijderd.
90% zekerquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:08 schreef Anushaar het volgende:
is dat de officiële map met die ninjaschildpad?
Het spel is nog speelbaar op de 18e hoor...quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Via een topic op GTAF zag ik dat bol.com pas de 17de VERZENDT!!!!!
Geld dit ook voor de normal editie, of alleen voor de CE. Hier zit ik niet op te wachten
Ben jij niet weg voor alle spoilers?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:21 schreef Skwish het volgende:
[..]
Het spel is nog speelbaar op de 18e hoor...
Hopelijk niet...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:37 schreef dolf1010 het volgende:
Hopelijk komen er nog meer leaks uit die strategy guide
Dit, of van die dingen die je moet collecten die over de map heen verspreid zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:37 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Hopelijk niet...
dan zal t wel iets van de storyline zijn
Wil ik eigenlijk ook zelf ontdekkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:39 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dit, of van die dingen die je moet collecten die over de map heen verspreid zijn.
Die zijn er niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:39 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dit, of van die dingen die je moet collecten die over de map heen verspreid zijn.
wat nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |