quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De rode lijn lijkt dus op een metrolijn en de paarse op een treinspoor?
Ja toch, beetje Pimp My Ride doenquote:
De schaal/grootte van de mapquote:
De legenda ontbreektquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
Vind het toch wel tegenvallen eigenlijk. Zelfs de map in RDR lijkt al groter.
Ze hadden toch in eerste instantie gezegd dat de map groter dan de voorgaande delen bij elkaar zou worden? Inclusief onderwater terrein e.d. natuurlijk, maar dan nog.quote:
Onzin.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Via een topic op GTAF zag ik dat bol.com pas de 17de VERZENDT!!!!!
Geld dit ook voor de normal editie, of alleen voor de CE. Hier zit ik niet op te wachten
Niet waar. Vraag maar aan die robot. Hij zei dat ik hem kreeg op de verschijningsdatum.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Via een topic op GTAF zag ik dat bol.com pas de 17de VERZENDT!!!!!
Geld dit ook voor de normal editie, of alleen voor de CE. Hier zit ik niet op te wachten
dat is het toch ook?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze hadden toch in eerste instantie gezegd dat de map groter dan de voorgaande delen bij elkaar zou worden?
Pak van mijn hartquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Niet waar. Vraag maar aan die robot. Hij zei dat ik hem kreeg op de verschijningsdatum.
Kijk dan even in het begin van dit topic, staan hele mooie plaatjes met de gta5 map van bijv. rdr.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze hadden toch in eerste instantie gezegd dat de map groter dan de voorgaande delen bij elkaar zou worden? Inclusief onderwater terrein e.d. natuurlijk, maar dan nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |