Kijk eens naar de schaal van gebouwen en wegen, of anders naar het vergelijkingsfilmpje wat ik hierboven postte. Dan zie je hoe groot de map daadwerkelijk is.quote:
Die gasten bij R* hebben echt humor hoor, ik hou er wel vanquote:
Ja ik vrees er ook niet zo voor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef kaos- het volgende:
Ik zei het toch, die map is echt akelig groot.
Daarom. Daarbij zit er ook nog eens gigantisch veel detail in waardoor het allemaal nog grootser aan gaat voelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja ik vrees er ook niet zo voor.
Hij lijkt klein op de afbeelding, maar de schaal zal wel huge zijn.
En dan nog onderwater en meer binnen enzo.
Onderwater is niet zo heel interessant.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja ik vrees er ook niet zo voor.
Hij lijkt klein op de afbeelding, maar de schaal zal wel huge zijn.
En dan nog onderwater en meer binnen enzo.
True, dat is nice.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:53 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi ook om te zien dat er inderdaad zóveel groen en natuur is. Crossen, stunten, racen, vliegen, alles. In multiplayer.
Dat filmpje wil ik met de nieuwe map zien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
Nog meer vergelijkingsmateriaal, de GTA V map is HUGE.
Oil Fieldquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef Tropanzia het volgende:
3 vliegvelden. En wat zou dat rechts naast Los Santos zijn met die rode strepen. Mufriets Dit Field??? of zo.
Ja die was gister al realquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
De Strategy Guide waar de map uit afkomstig is.
Xbox 360 doosje schijnt ook real te zijn.
[ afbeelding ]
NOSEquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
National Office of Security Enforcement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |