Wat kinderachtig dit. Eerst iemand als zondebok gebruiken en kankeren. Om hem, als hij ook echt verdwijnt en jullie je zin geeft hier te gaan quoten.quote:
#stemopdezettquote:Op maandag 9 september 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn TT was: Kendrick Lamar is een prima rapper.
De 'quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef GGMM het volgende: [..] Als je het niet kent, waarom dan de '
' ? Je veroordeelt iets dus al op voorhand. Dat is een hele slechte eigenschap, waar je wel eens aan mag gaan werken wat mij betreft.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, oke.quote:Op maandag 9 september 2013 17:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
De '' is omdat ik nog nooit van dat jochie gehoord heb.
Ik ken hem eigenlijk niet, weet alleen dat het 2 minuten duurt voordat hij begint met rappen. Toen bij DWDDquote:Op maandag 9 september 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn TT was: Kendrick Lamar is een prima rapper.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Saind het volgende:
Overgesproken
Sinds ik weet dat je een autoclicker gebruikt neem ik jouw koekjes business niet meer serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig, GGMM.quote:Op maandag 9 september 2013 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat boeit dit? Laat dit soort geneuzel lekker achterwege voortaan.
Goed argument om hemquote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk niet, weet alleen dat het 2 minuten duurt voordat hij begint met rappen. Toen bij DWDD__!
Heb ik dat gedaan dan beunhaas?quote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed argument om hemte vinden.
Overgesproken
CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof je nietquote:
Maar wat vind je er zo goed aan dan? Bij de meeste rappers kan ik 't nog wel ontdekken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kendrick Lamar is wel een prima rapper
Tekstueel is het zeer goed in elkaar. Z'n laatste album was ook een soort thema album, met een verhaallijn door het hele album heen zat, heel creatief gedaan. Je zou er eigenlijk eens je tijd voor moeten nemen dat album te luisteren.quote:Op maandag 9 september 2013 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar wat vind je er zo goed aan dan? Bij de meeste rappers kan ik 't nog wel ontdekken.
Ja, ik weet welk filmpje van dumpert je nu bedoelt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
Kapiteintje wist je nog die vrouw van Hyves moet blijven?
Dat optreden was dramatisch trouwens, inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk niet, weet alleen dat het 2 minuten duurt voordat hij begint met rappen. Toen bij DWDD__!
Dat genre boeit me op een of andere manier niet zoals andere genres dus de kans dat ik dat hele album ga beluisteren is nihil.quote:Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tekstueel is het zeer goed in elkaar. Z'n laatste album was ook een soort thema album, met een verhaallijn door het hele album heen zat, heel creatief gedaan. Je zou er eigenlijk eens je tijd voor moeten nemen dat album te luisteren.
Hahaha ik herkende haar van die ene video die ik hier toen had gepost. Wat een kanjer debiel.quote:Op maandag 9 september 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik weet welk filmpje van dumpert je nu bedoelt.
Maar ik ben er nog steeds niet achter of ze nu serieus is of niet. Eigenlijk vooral door dit laatse filmpje.quote:Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hahaha ik herkende haar van die ene video die ik hier toen had gepost. Wat een kanjer debiel.
Zonde, het algemene beeld van hip-hop wordt vaak verpest door rukartiesten als lil wayne en dergelijke. Dit is nou eindelijk eens een goede mainstream rapper.quote:Op maandag 9 september 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat genre boeit me op een of andere manier niet zoals andere genres dus de kans dat ik dat hele album ga beluisteren is nihil.
Ik ben bang dat dit geen troll is.quote:Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog steeds niet achter of ze nu serieus is of niet. Eigenlijk vooral door dit laatse filmpje.
Dat is niet 't probleem bij mij, het kan me gewoon niet zodanig boeien dat ik er meer dan een paar nummers achter elkaar naar wil luisteren.quote:Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, het algemene beeld van hip-hop wordt vaak verpest door rukartiesten als lil wayne en dergelijke. Dit is nou eindelijk eens een goede mainstream rapper.
Ik ben bang van wel.quote:Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit geen troll is.
Weet je nog die dildo die daar toen lag?
Neequote:Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 10 minuten
Don blijf je nu wel mod?
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 10 minuten
Don blijf je nu wel mod?
Het is te hopen voor je dat archeologen deze post niet opgraven.quote:Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
Als Don nog minimaal een jaar moderator blijft neem ik een jaar lang een Feyenoord-UI.
10 minuten tot wat?quote:Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 10 minuten
Don blijf je nu wel mod?
Alles is beter dan die engerd die je nu hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
Als Don nog minimaal een jaar moderator blijft neem ik een jaar lang een Feyenoord-UI.
Hij is wel de enige die zich nog aan de weddenschap houdt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alles is beter dan die engerd die je nu hebt.
Ik heb nog geen weddenschap verloren geloof ik.quote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die zich nog aan de weddenschap houdt.
Ok.quote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag strawberry cheesecake koekje van Subway op. Was geen succes.
Dortmund was de afspraakquote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar de Subway voor cheesecake klinkt ook niet direct logisch. Wel duur overigens.quote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag strawberry cheesecake koekje van Subway op. Was geen succes.
Ik ging ernaartoe voor een broodje. En is inderdaad prijzig voor hetgeen je krijgt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar de Subway voor cheesecake klinkt ook niet direct logisch. Wel duur overigens.
Te prijzig wat mij betreft.quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ging ernaartoe voor een broodje. En is inderdaad prijzig voor hetgeen je krijgt.
Denk het ookquote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is ook de reden dat ik er niet vaak meer naartoe ga. Zou het een 1 of 1,50 goedkoper zijn per half broodje dan zou ik er een paar keer per week te vinden zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar de Subway voor cheesecake klinkt ook niet direct logisch. Wel duur overigens.
Of je wint gewoon je enige Fok! weddenschap die ooit aangaat.quote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gelunched terwijl ik over de A2 reed. Mijn opties waren Subway, BK, La Place of broodje bij de benzinepomp. Achteraf misschien beter voor La Place gekozen.quote:
Maar jij neemt een cheesecake als lunch? Dat is toch niet gebalanceerd... Ik maak mij zorgen om je.quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gelunched terwijl ik over de A2 reed. Mijn opties waren Subway, BK, La Place of broodje bij de benzinepomp. Achteraf misschien beter voor La Place gekozen.
Overgesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
La Place is best goed te doen. Hoewel de Chili Cheese nuggets van de BK ook goddelijk zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gelunched terwijl ik over de A2 reed. Mijn opties waren Subway, BK, La Place of broodje bij de benzinepomp. Achteraf misschien beter voor La Place gekozen.
In Duitsland is het net een daklozenopvangtentje.quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
La Place is best goed te doen. Hoewel de Chili Cheese nuggets van de BK ook goddelijk zijn.
Subway is overschat, beetje hip tentje waarvan het vegetarische aanbod behoorlijk tegenvalt.
Vegetariërs.quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
La Place is best goed te doen. Hoewel de Chili Cheese nuggets van de BK ook goddelijk zijn.
Subway is overschat, beetje hip tentje waarvan het vegetarische aanbod behoorlijk tegenvalt.
Stijn is ook eens in Enschede geweest.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Duitsland is het net een daklozenopvangtentje.
Nee, in het echte Duitsland.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn is ook eens in Enschede geweest.
Ja. Dat is me wel enigzins duidelijk geworden toen ik geboren werd.quote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, in het echte Duitsland.
Wist je trouwens dat Nijmegen ook verdacht dichtbij de grens van Duitsland ligt?
Nee. Het was een strawberrycheesecake koekje.quote:Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij neemt een cheesecake als lunch? Dat is toch niet gebalanceerd... Ik maak mij zorgen om je.
Chili cheese nuggets heb ik nooit op, volgende keer eens proberen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mee eens. Subwayquote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen de motieven van inZanity slaan nergens op.
Volgens mij zit z'n snor voor z'n ogen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Het was een strawberrycheesecake koekje.
Een watte?quote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Het was een strawberrycheesecake koekje.
Zeker doen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Chili cheese nuggets heb ik nooit op, volgende keer eens proberen.
Morgen samen lunchen in Zwolle?quote:Op maandag 9 september 2013 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje voor een gratisch sub
Die arme beestjesquote:Op maandag 9 september 2013 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor ham en kalkoenfilet, bacon, smeltkaas + salade + sweet onion sauce.
quote:
Ben 13.15 tot 16.15quote:Op maandag 9 september 2013 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Morgen samen lunchen in Zwolle?
In Tilburg was een ex van mijn broertje filiaalhoudster. Die kwam na het werk altijd met een tas vol broodjes thuis.quote:Op maandag 9 september 2013 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje voor een gratisch sub
Heb je zijn frikandel geproeft achter de keuken?quote:Op maandag 9 september 2013 18:11 schreef xcachet het volgende:
De jonge man van de snackbar leek srs op Eriksen.
Ze is minderjarig.quote:Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je zijn frikandel geproeft achter de keuken?
Ik skip meestal de salade en neem alleen pepers en augurk.quote:Op maandag 9 september 2013 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor ham en kalkoenfilet, bacon, smeltkaas + salade + sweet onion sauce.
Wat, boven de 16 mag je toch neuken zonder dat het strafbaar is? En misschien is die snackbarboy ook 17.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Tilburg was een ex van mijn broertje filiaalhoudster. Die kwam na het werk altijd met een tas vol broodjes thuis.
Vond 'm nie lekker nie.quote:Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je zijn frikandel geproeft achter de keuken?
Klopt. Maar soms ontkom je er helaas niet aan. En Chili chees niggets zijn gewoon soms niet te weerstaan.quote:Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vegetariër zijn en wel bij de BK of Mac gaan eten is natuurlijk onzinnig.
Eten van vlees is een keuze. Vind het best als anderen ervoor kiezen om geen vlees te eten, ik vind het te lekker om te laten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
Fuck dieren man, die worden gemaakt om op te vreten anders bestonden ze niet. Mensen die willen leven zonder kipfiletjes en biefstukjes etc.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
Fuck dieren man, die worden gemaakt om op te vreten anders bestonden ze niet. Mensen die willen leven zonder kipfiletjes en biefstukjes etc.
sinds het bestaan van wezens op dit planeet gebeurde het al. Kansloos altijd met hun: 'ik eet geen vlees'quote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ze zijn nuttig voor de natuur.quote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een debiel argument.quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
sinds het bestaan van wezens op dit planeet gebeurde het al. Kansloos altijd met hun: 'ik eet geen vlees'
Rariteit vind ik het.quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef xcachet het volgende:
Mensen die vegetariër zijn, zijn wel goed bezig.
Lekker gek. Lekker anders.quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef xcachet het volgende:
Als je dat doet en ik mag ook gratis subs, vind ik je weer lief.quote:Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik neem een bij baantje bij de sub mits alle subs dan gratis zijn
Nee vind ik niet. Al vind ik het wel raar als ze zeggen dat ze het zielig vinden voor de dieren.quote:
Maar ze worden toch niet bedreigd met uitsterven? Koeien en kippen hebben weinig functie in de natuur m.b.t. balans en daarnaast zijn ze er in grote getalen omdat wij ze fokken.quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn nuttig voor de natuur.
waarom vind je het goed dan? Wat is er goed aan, wat is de reden?quote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Al vind ik het wel raar als ze zeggen dat ze het zielig vinden voor de dieren.
Wat een onzin. Alleen aan je principes vasthouden als het je uitkomt. Sneu.quote:Op maandag 9 september 2013 18:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar soms ontkom je er helaas niet aan. En Chili chees niggets zijn gewoon soms niet te weerstaan.
Mac Donalds eet ik overigens sowieso nooit
Want je vond mij niet meer lief?quote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dat doet en ik mag ook gratis subs, vind ik je weer lief.
Milieu. Minder vlees eten is zeker wel goed voor het milieu. Maar stoppen is nou ook weer niet oke.quote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
waarom vind je het goed dan? Wat is er goed aan, wat is de reden?
Goede argumentatie erbij ook.quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef xcachet het volgende:
Deze man.quote:Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef Tyron het volgende:
Als niemand vlees zou eten zouden er teveel dieren zijn
Weet ik niet, koeien en kippen iig niet maar buffalo's en krokodillen e.d. misschien welquote:Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef Tyron het volgende:
Als niemand vlees zou eten zouden er teveel dieren zijn
Er zijn tyfus veel insecten en ze zijn gezond en ze zijn irritant. 3 redenen om ze te gaan eten, maar ik durf het toch niet aan...quote:
Nou dan hoef je ook geen sub te verwachtenquote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet alleen niet meer waarom niet.
Onderbouw.quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef inZanity het volgende:
Behalve dat vlees eten zielig is voor dieren is het trouwens ook bijzonder slecht voor lichaam en geest en een aanslag voor het milieu.
Waarom voor je lichaam en geest dan?quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef inZanity het volgende:
Behalve dat vlees eten zielig is voor dieren is het trouwens ook bijzonder slecht voor lichaam en geest en een aanslag voor het milieu.
Als ik de kans krijg doe ik het. Die meelwormen enzo zijn volgens mij best smakelijk als je ze goed kruidt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn tyfus veel insecten en ze zijn gezond en ze zijn irritant. 3 redenen om ze te gaan eten, maar ik durf het toch niet aan...
Ik heb wel eens krokodilsate op. Was niet echt speciaal.quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik niet, koeien en kippen iig niet maar buffalo's en krokodillen e.d. misschien wel
quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom voor je lichaam en geest dan?
Ik heb alleen sprinkhanen op en vond het niet bijzonder.quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn tyfus veel insecten en ze zijn gezond en ze zijn irritant. 3 redenen om ze te gaan eten, maar ik durf het toch niet aan...
inZanity is het levende bewijs dat het andersom ook zo is.quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom voor je lichaam en geest dan?
Bij etenstijd?quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb wel eens krokodilsate op. Was niet echt speciaal.
Groente eten is zielig voor de planten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef inZanity het volgende:
Kweenie Kapo, dan moet ik echt al een paar dagen niet gegeten hebben ofzo...quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg doe ik het. Die meelwormen enzo zijn volgens mij best smakelijk als je ze goed kruidt.
Jep, planten hebben gevoel dus dat is ook zielig. Daarnaast is het ook natuurlijk en maak je het kapot -> "zielig"quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Groente eten is zielig voor de planten.
Nee, maar is zo'n muf koteletje van de super wel bijzonder dan?quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen sprinkhanen op en vond het niet bijzonder.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
waarom vind je het goed dan? Wat is er goed aan, wat is de reden?
quote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Milieu. Minder vlees eten is zeker wel goed voor het milieu. Maar stoppen is nou ook weer niet oke.
quote:
idd zonder vlees leef je gezondquote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef inZanity het volgende:
True, steeds meer bewijs dat ook planten pijn voelen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Groente eten is zielig voor de planten.
Meelwormkroket met een beetje mosterd.quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie Kapo, dan moet ik echt al een paar dagen niet gegeten hebben ofzo...
IJsberenvlees schijnt erg lekker te zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
True, steeds meer bewijs dat ook planten pijn voelen.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Maar omdat planten geen geluid kunnen maken, niet kunnen bewegen en geen hartslag hebben maakt het ze niet uit. Selectieve shit.
Ik zou kanibaal worden als het moest, mij maakt het niet uit.
Nee, maar je hoeft mensen niet te overtuigen koteletten te eten. Om mensen aan de insecten te krijgen zal het op zn minst heel goed moeten smaken.quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar is zo'n muf koteletje van de super wel bijzonder dan?
Geen auto's meer is ook goed voor het milieu. Ga je nu ook nooit meer een auto rijden of in een auto stappen?quote:
Doe eens normaal man en de mannen die vast zaten op spitsbergen waren er anders niet echt fan van.quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
IJsberenvlees schijnt erg lekker te zijn.
Ik zeg je: investeer nu in een insectenfarm en je bent over 40 jaar steenrijk.quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft mensen niet te overtuigen koteletten te eten. Om mensen aan de insecten te krijgen zal het op zn minst heel goed moeten smaken.
Nee maar je kunt er best bewust voor kiezen de auto vaker te laten staan.quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen auto's meer is ook goed voor het milieu. Ga je nu ook nooit meer een auto rijden of in een auto stappen?
Schrale feel good argumentjes.
Dat is al langer bekend maar ik ben geen hypocriet die rare redenen verzint om zich beter te voelen om iets wat amper tot geen verschil maakt in de wereldquote:
Indirect heb je het over mij. Ik verzin die argumenten niet hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is al langer bekend maar ik ben geen hypocriet die rare redenen verzint om zich beter te voelen om iets wat amper tot geen verschil maakt in de wereld
Ik zou minder moeite hebben met een beer dan bijvoorbeeld een aap.quote:Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal man en de mannen die vast zaten op spitsbergen waren er anders niet echt fan van.
We kunnen jou niet meer serieus nemen na voorgaand relaas...quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Indirect heb je het over mij. Ik verzin die argumenten niet hoor.
Nee zou niet goed zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
Weet je wat goed is voor het milieu?De mens uitroeien.
Zou goed kunnen. Misschien heb je de boot al wel gemist.quote:Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg je: investeer nu in een insectenfarm en je bent over 40 jaar steenrijk.
Tik hem aan ouwequote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We kunnen jou niet meer serieus nemen na voorgaand relaas...
Een beter milieu, begin bij jezelf.quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
Weet je wat goed is voor het milieu?De mens uitroeien.
Waarom niet?quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We kunnen jou niet meer serieus nemen na voorgaand relaas...
Dat geloof ik best, toch schijnt ijsberenvlees niet goed te smaken.quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou minder moeite hebben met een beer dan bijvoorbeeld een aap.
Nee. Een beter milieu begint bij grote bedrijven maar die willen niet meewerken vanwege geld.quote:Op maandag 9 september 2013 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een beter milieu, begin bij jezelf.
Walvis heb ik nooit op, zou juist denken dat het wel lekker is als die Japanners en Noren zo fanatiek blijven jagen op ze? Of gaat dat enkel om de levertraan?quote:Op maandag 9 september 2013 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, toch schijnt ijsberenvlees niet goed te smaken.
Walvis is ook vies.
Ja, maar zoals het nu is gaat de aarde toch wel kapot dus snap ik jou ook wel.quote:Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat de planeet aarde er beter voor staat (qua natuur) met mensen dan zonder?
Nee, eten ook stukken vlees. Je moet ervan houden denk ik. Smaakt heel erg tranig. En veel te vet.quote:Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Walvis heb ik nooit op, zou juist denken dat het wel lekker is als die Japanners en Noren zo fanatiek blijven jagen op ze? Of gaat dat enkel om de levertraan?
Ja zegt ze..quote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, maar zoals het nu is gaat de aarde toch wel kapot dus snap ik jou ook wel.
Niet meer xcachet plagen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja zegt ze..
En jij noemt mij dom?Godskolere.
Gebruik dan tenminste een bord... barbaarquote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet nu paella. Uit een diepvrieszak
Die iglo zooi? Met flink wat sambal nog best te doenquote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet nu paella. Uit een diepvrieszak
Right.quote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja zegt ze..
En jij noemt mij dom?Godskolere.
Eens met GGMM.quote:Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, het algemene beeld van hip-hop wordt vaak verpest door rukartiesten als lil wayne en dergelijke. Dit is nou eindelijk eens een goede mainstream rapper.
Yes. Heb er nog wat extra garnalen bij gedaan. Valt best mee inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Die iglo zooi? Met flink wat sambal nog best te doen
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk zou vlees eten verboden moeten worden. Of op z'n minst flink belasting op heffen.
Met flink wat sambal zou jij nog kiezelstenen eten...quote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Die iglo zooi? Met flink wat sambal nog best te doen
Is geen onzin.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is geen plagen. Als je zulke onzin praat dien je gecorrigeerd te worden.
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon erg aan het groeien als persoon de laatste tijd, daar is dit een gevolg van.
xchachet ook, mag ik hopenquote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
InZanity is lekker aan het trollen zie ik.
Laat dat corrigeren maar aan mij over.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Interesseert me niet, ik probeer gratis subs veilig te stellen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh. Inzanity is lekker anders.quote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
InZanity is lekker aan het trollen zie ik.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Interesseert me niet, ik probeer gratis subs veilig te stellen.
Toch sneu dat je sherlocked op debiel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Omdat je geen argumenten hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie meer met jou aan.
Welja, nog meer belasting.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk zou vlees eten verboden moeten worden. Of op z'n minst flink belasting op heffen.
Lavjequote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welja, nog meer belasting.
Ze zouden vegetariërs belasting moeten laten betalen vanwege hun eeuwigdurende gemekker en gedram tegen vleeseters.
Donder nou eens op joh.quote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee en toch weet ik wel dat ik gelijk heb.
Mensen maken deel uit van de natuur.quote:Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat de planeet aarde er beter voor staat (qua natuur) met mensen dan zonder?
Ik blijf wel lekker in België wonen. Die hebben niet van veel zaken verstand, maar wel van goed eten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zouden vegetariërs belasting moeten laten betalen vanwege hun eeuwigdurende gemekker en gedram tegen vleeseters.
Wel toevallig.. Net nu ik hier ben gaat het over vleesquote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jojo snapt het, die houdt wel van een groot stuk vlees in der mond
In Duitsland is het eten anders ook meer dan prima te doen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf wel lekker in België wonen. Die hebben niet van veel zaken verstand, maar wel van goed eten.
Daar hebben ze in Twente wel verstand van ja, Duitsland.quote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In Duitsland is het eten anders ook meer dan prima te doen.
Daar hebben ze in Rotterdam wel verstand van ja, België.quote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Twente wel verstand van ja, Duitsland.
OWW BRRA BRRA POW POWquote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is jou mening.quote:Op maandag 9 september 2013 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je schrijnend achterlijke posts neerzet.
Ga jij eens gegen die mauerquote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Twente wel verstand van ja, Duitsland.
Het was gedeeltelijke zelfspot, dat begreep TwenteFC welquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
Laat dat gekanker op elkaar xcachet even achterwege.
Tuurlijk begrijpt hij dat.quote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was gedeeltelijke zelfspot, dat begreep TwenteFC wel
Er mist wat dreigends.quote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
Laat dat gekanker op elkaar even achterwege.
Je bent zelf een gekanker.quote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
Het was een grapje heurquote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
Ja, maar Sjaak vindt het lekker rebels van hem om dat alarm te posten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Gekanker is gewoon een werkwoord hoor
Ben je dik?quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een beetje pijn in de hartstreek![]()
Wat kan het zijn.
Aids.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat kan het zijn.
Spiertje verrekt of zenuw klem.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat kan het zijn.
Dat heb ik niet gelukkigquote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Jojoortje het volgende:
Als je maar geen tintelende armen hebt of een zere kaak ofzo.
Als hij komt buurten, is 't wel gelijk raak.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik niet, semi-jood die het is.
Dan kan het mis zijn ja.quote:Op maandag 9 september 2013 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelukkigIs het dan mis
lopen knokken?quote:Op maandag 9 september 2013 18:41 schreef Caland het volgende:
Zo sporten met mijn gekneusde hand. Jolijt.
Heb ik ook wel eens gehad. Als het na een paar uur niet weg is, is er wat aan de hand.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat kan het zijn.
Toch geen korfbal hequote:Op maandag 9 september 2013 18:41 schreef Caland het volgende:
Zo sporten met mijn gekneusde hand. Jolijt.
Is niet goed nee.quote:Op maandag 9 september 2013 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelukkigIs het dan mis
Nee maar ik heb ook echt geen idee hoe het komt. Bepaalde delen van de zaterdagnacht echt volledig kwijtquote:
Nee, dan heb je wat met het hart.quote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Als het na een paar uur niet weg is, is er wat aan de hand.
Sport jij ja?quote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ook echt geen idee hoe het komt. Bepaalde delen van de zaterdagnacht echt volledig kwijt
Daaromquote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dan heb je wat met het hart.
Lopen knokken dus. Ik heb ook onverklaarbare schaafwonden op mijn arm en heup. Was zaterdag zo dronken dat ik niet meer mee kon naar de stadquote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ook echt geen idee hoe het komt. Bepaalde delen van de zaterdagnacht echt volledig kwijt
Of hyperventilatie.quote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dan heb je wat met het hart.
De vingereenden?quote:Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij voetbalt bij de grote concurrent van de Trekvogels.
Ja op zaterdag voetballen en ben weer gaan kickboxen doordeweeks maar dat is meer om mijn conditie weer wat op te bouwen en omdat fitness kanjersaai isquote:
Omdat sinds HMF weg is niemand meer op gelijke niveau meer zit met jou. Smartypantsquote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom snapt niemand mijn woordgrap.
Nee niet lopen knokken dan had ik dat wel aan mijn knokkels gezienquote:Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lopen knokken dus. Ik heb ook onverklaarbare schaafwonden op mijn arm en heup. Was zaterdag zo dronken dat ik niet meer mee kon naar de stad
Ik snap hem nog steeds niet, leg eens uit.quote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom snapt niemand mijn woordgrap.
Waarom kan je dan niet meer naar de stad?quote:Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lopen knokken dus. Ik heb ook onverklaarbare schaafwonden op mijn arm en heup. Was zaterdag zo dronken dat ik niet meer mee kon naar de stad
Ik heb zondag nog wel gehoord dat ik de Febo ben uitgezet om half 1. Door de popo.quote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee niet lopen knokken dan had ik dat wel aan mijn knokkels gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |