Yes. Heb er nog wat extra garnalen bij gedaan. Valt best mee inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Die iglo zooi? Met flink wat sambal nog best te doen
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk zou vlees eten verboden moeten worden. Of op z'n minst flink belasting op heffen.
Met flink wat sambal zou jij nog kiezelstenen eten...quote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Die iglo zooi? Met flink wat sambal nog best te doen
Is geen onzin.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is geen plagen. Als je zulke onzin praat dien je gecorrigeerd te worden.
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon erg aan het groeien als persoon de laatste tijd, daar is dit een gevolg van.
xchachet ook, mag ik hopenquote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
InZanity is lekker aan het trollen zie ik.
Laat dat corrigeren maar aan mij over.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Interesseert me niet, ik probeer gratis subs veilig te stellen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh. Inzanity is lekker anders.quote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
InZanity is lekker aan het trollen zie ik.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Interesseert me niet, ik probeer gratis subs veilig te stellen.
Toch sneu dat je sherlocked op debiel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Omdat je geen argumenten hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie meer met jou aan.
Welja, nog meer belasting.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk zou vlees eten verboden moeten worden. Of op z'n minst flink belasting op heffen.
Lavjequote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welja, nog meer belasting.
Ze zouden vegetariėrs belasting moeten laten betalen vanwege hun eeuwigdurende gemekker en gedram tegen vleeseters.
Donder nou eens op joh.quote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee en toch weet ik wel dat ik gelijk heb.
Mensen maken deel uit van de natuur.quote:Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat de planeet aarde er beter voor staat (qua natuur) met mensen dan zonder?
Ik blijf wel lekker in Belgiė wonen. Die hebben niet van veel zaken verstand, maar wel van goed eten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zouden vegetariėrs belasting moeten laten betalen vanwege hun eeuwigdurende gemekker en gedram tegen vleeseters.
Wel toevallig.. Net nu ik hier ben gaat het over vleesquote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jojo snapt het, die houdt wel van een groot stuk vlees in der mond
In Duitsland is het eten anders ook meer dan prima te doen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf wel lekker in Belgiė wonen. Die hebben niet van veel zaken verstand, maar wel van goed eten.
Daar hebben ze in Twente wel verstand van ja, Duitsland.quote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In Duitsland is het eten anders ook meer dan prima te doen.
Daar hebben ze in Rotterdam wel verstand van ja, Belgiė.quote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Twente wel verstand van ja, Duitsland.
OWW BRRA BRRA POW POWquote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is jou mening.quote:Op maandag 9 september 2013 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je schrijnend achterlijke posts neerzet.
Ga jij eens gegen die mauerquote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Twente wel verstand van ja, Duitsland.
Het was gedeeltelijke zelfspot, dat begreep TwenteFC welquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
Laat dat gekanker op elkaar xcachet even achterwege.
Tuurlijk begrijpt hij dat.quote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was gedeeltelijke zelfspot, dat begreep TwenteFC wel
Er mist wat dreigends.quote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
Laat dat gekanker op elkaar even achterwege.
Je bent zelf een gekanker.quote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
Het was een grapje heurquote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
Ja, maar Sjaak vindt het lekker rebels van hem om dat alarm te posten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Gekanker is gewoon een werkwoord hoor
Ben je dik?quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een beetje pijn in de hartstreek![]()
Wat kan het zijn.
Aids.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat kan het zijn.
Spiertje verrekt of zenuw klem.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat kan het zijn.
Dat heb ik niet gelukkigquote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Jojoortje het volgende:
Als je maar geen tintelende armen hebt of een zere kaak ofzo.
Als hij komt buurten, is 't wel gelijk raak.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik niet, semi-jood die het is.
Dan kan het mis zijn ja.quote:Op maandag 9 september 2013 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelukkigIs het dan mis
lopen knokken?quote:Op maandag 9 september 2013 18:41 schreef Caland het volgende:
Zo sporten met mijn gekneusde hand. Jolijt.
Heb ik ook wel eens gehad. Als het na een paar uur niet weg is, is er wat aan de hand.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat kan het zijn.
Toch geen korfbal hequote:Op maandag 9 september 2013 18:41 schreef Caland het volgende:
Zo sporten met mijn gekneusde hand. Jolijt.
Is niet goed nee.quote:Op maandag 9 september 2013 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelukkigIs het dan mis
Nee maar ik heb ook echt geen idee hoe het komt. Bepaalde delen van de zaterdagnacht echt volledig kwijtquote:
Nee, dan heb je wat met het hart.quote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Als het na een paar uur niet weg is, is er wat aan de hand.
Sport jij ja?quote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ook echt geen idee hoe het komt. Bepaalde delen van de zaterdagnacht echt volledig kwijt
Daaromquote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dan heb je wat met het hart.
Lopen knokken dus. Ik heb ook onverklaarbare schaafwonden op mijn arm en heup. Was zaterdag zo dronken dat ik niet meer mee kon naar de stadquote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ook echt geen idee hoe het komt. Bepaalde delen van de zaterdagnacht echt volledig kwijt
Of hyperventilatie.quote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dan heb je wat met het hart.
De vingereenden?quote:Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij voetbalt bij de grote concurrent van de Trekvogels.
Ja op zaterdag voetballen en ben weer gaan kickboxen doordeweeks maar dat is meer om mijn conditie weer wat op te bouwen en omdat fitness kanjersaai isquote:
Omdat sinds HMF weg is niemand meer op gelijke niveau meer zit met jou. Smartypantsquote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom snapt niemand mijn woordgrap.
Nee niet lopen knokken dan had ik dat wel aan mijn knokkels gezienquote:Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lopen knokken dus. Ik heb ook onverklaarbare schaafwonden op mijn arm en heup. Was zaterdag zo dronken dat ik niet meer mee kon naar de stad
Ik snap hem nog steeds niet, leg eens uit.quote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom snapt niemand mijn woordgrap.
Waarom kan je dan niet meer naar de stad?quote:Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lopen knokken dus. Ik heb ook onverklaarbare schaafwonden op mijn arm en heup. Was zaterdag zo dronken dat ik niet meer mee kon naar de stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |