Dan kan het mis zijn ja.quote:Op maandag 9 september 2013 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelukkigIs het dan mis
lopen knokken?quote:Op maandag 9 september 2013 18:41 schreef Caland het volgende:
Zo sporten met mijn gekneusde hand. Jolijt.
Heb ik ook wel eens gehad. Als het na een paar uur niet weg is, is er wat aan de hand.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een beetje pijn in de hartstreek![]()
Wat kan het zijn.
Toch geen korfbal hequote:Op maandag 9 september 2013 18:41 schreef Caland het volgende:
Zo sporten met mijn gekneusde hand. Jolijt.
Is niet goed nee.quote:Op maandag 9 september 2013 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelukkigIs het dan mis
Nee maar ik heb ook echt geen idee hoe het komt. Bepaalde delen van de zaterdagnacht echt volledig kwijtquote:
Nee, dan heb je wat met het hart.quote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Als het na een paar uur niet weg is, is er wat aan de hand.
Sport jij ja?quote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ook echt geen idee hoe het komt. Bepaalde delen van de zaterdagnacht echt volledig kwijt
Daaromquote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dan heb je wat met het hart.
Lopen knokken dus. Ik heb ook onverklaarbare schaafwonden op mijn arm en heup. Was zaterdag zo dronken dat ik niet meer mee kon naar de stadquote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ook echt geen idee hoe het komt. Bepaalde delen van de zaterdagnacht echt volledig kwijt
Of hyperventilatie.quote:Op maandag 9 september 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dan heb je wat met het hart.
De vingereenden?quote:Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij voetbalt bij de grote concurrent van de Trekvogels.
Ja op zaterdag voetballen en ben weer gaan kickboxen doordeweeks maar dat is meer om mijn conditie weer wat op te bouwen en omdat fitness kanjersaai isquote:
Omdat sinds HMF weg is niemand meer op gelijke niveau meer zit met jou. Smartypantsquote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom snapt niemand mijn woordgrap.
Nee niet lopen knokken dan had ik dat wel aan mijn knokkels gezienquote:Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lopen knokken dus. Ik heb ook onverklaarbare schaafwonden op mijn arm en heup. Was zaterdag zo dronken dat ik niet meer mee kon naar de stad
Ik snap hem nog steeds niet, leg eens uit.quote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom snapt niemand mijn woordgrap.
Waarom kan je dan niet meer naar de stad?quote:Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lopen knokken dus. Ik heb ook onverklaarbare schaafwonden op mijn arm en heup. Was zaterdag zo dronken dat ik niet meer mee kon naar de stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |