Yes. Heb er nog wat extra garnalen bij gedaan. Valt best mee inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Die iglo zooi? Met flink wat sambal nog best te doen
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk zou vlees eten verboden moeten worden. Of op z'n minst flink belasting op heffen.
Met flink wat sambal zou jij nog kiezelstenen eten...quote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Die iglo zooi? Met flink wat sambal nog best te doen
Is geen onzin.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is geen plagen. Als je zulke onzin praat dien je gecorrigeerd te worden.
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon erg aan het groeien als persoon de laatste tijd, daar is dit een gevolg van.
xchachet ook, mag ik hopenquote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
InZanity is lekker aan het trollen zie ik.
Laat dat corrigeren maar aan mij over.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Interesseert me niet, ik probeer gratis subs veilig te stellen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh. Inzanity is lekker anders.quote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
InZanity is lekker aan het trollen zie ik.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Interesseert me niet, ik probeer gratis subs veilig te stellen.
Toch sneu dat je sherlocked op debiel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Omdat je geen argumenten hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie meer met jou aan.
Welja, nog meer belasting.quote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk zou vlees eten verboden moeten worden. Of op z'n minst flink belasting op heffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |