Zou goed kunnen. Misschien heb je de boot al wel gemist.quote:Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg je: investeer nu in een insectenfarm en je bent over 40 jaar steenrijk.
Tik hem aan ouwequote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We kunnen jou niet meer serieus nemen na voorgaand relaas...
Een beter milieu, begin bij jezelf.quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
Weet je wat goed is voor het milieu?De mens uitroeien.
Waarom niet?quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We kunnen jou niet meer serieus nemen na voorgaand relaas...
Dat geloof ik best, toch schijnt ijsberenvlees niet goed te smaken.quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou minder moeite hebben met een beer dan bijvoorbeeld een aap.
Nee. Een beter milieu begint bij grote bedrijven maar die willen niet meewerken vanwege geld.quote:Op maandag 9 september 2013 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een beter milieu, begin bij jezelf.
Walvis heb ik nooit op, zou juist denken dat het wel lekker is als die Japanners en Noren zo fanatiek blijven jagen op ze? Of gaat dat enkel om de levertraan?quote:Op maandag 9 september 2013 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, toch schijnt ijsberenvlees niet goed te smaken.
Walvis is ook vies.
Ja, maar zoals het nu is gaat de aarde toch wel kapot dus snap ik jou ook wel.quote:Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat de planeet aarde er beter voor staat (qua natuur) met mensen dan zonder?
Nee, eten ook stukken vlees. Je moet ervan houden denk ik. Smaakt heel erg tranig. En veel te vet.quote:Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Walvis heb ik nooit op, zou juist denken dat het wel lekker is als die Japanners en Noren zo fanatiek blijven jagen op ze? Of gaat dat enkel om de levertraan?
Ja zegt ze..quote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, maar zoals het nu is gaat de aarde toch wel kapot dus snap ik jou ook wel.
Niet meer xcachet plagen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja zegt ze..
En jij noemt mij dom?Godskolere.
Gebruik dan tenminste een bord... barbaarquote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet nu paella. Uit een diepvrieszak
Die iglo zooi? Met flink wat sambal nog best te doenquote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet nu paella. Uit een diepvrieszak
Right.quote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja zegt ze..
En jij noemt mij dom?Godskolere.
Eens met GGMM.quote:Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, het algemene beeld van hip-hop wordt vaak verpest door rukartiesten als lil wayne en dergelijke. Dit is nou eindelijk eens een goede mainstream rapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |