quote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Saind het volgende:
Overgesproken
CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof je nietquote:
Maar wat vind je er zo goed aan dan? Bij de meeste rappers kan ik 't nog wel ontdekken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kendrick Lamar is wel een prima rapper
Tekstueel is het zeer goed in elkaar. Z'n laatste album was ook een soort thema album, met een verhaallijn door het hele album heen zat, heel creatief gedaan. Je zou er eigenlijk eens je tijd voor moeten nemen dat album te luisteren.quote:Op maandag 9 september 2013 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar wat vind je er zo goed aan dan? Bij de meeste rappers kan ik 't nog wel ontdekken.
Ja, ik weet welk filmpje van dumpert je nu bedoelt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
Kapiteintje wist je nog die vrouw van Hyves moet blijven?
Dat optreden was dramatisch trouwens, inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk niet, weet alleen dat het 2 minuten duurt voordat hij begint met rappen. Toen bij DWDD__!
Dat genre boeit me op een of andere manier niet zoals andere genres dus de kans dat ik dat hele album ga beluisteren is nihil.quote:Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tekstueel is het zeer goed in elkaar. Z'n laatste album was ook een soort thema album, met een verhaallijn door het hele album heen zat, heel creatief gedaan. Je zou er eigenlijk eens je tijd voor moeten nemen dat album te luisteren.
Hahaha ik herkende haar van die ene video die ik hier toen had gepost. Wat een kanjer debiel.quote:Op maandag 9 september 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik weet welk filmpje van dumpert je nu bedoelt.
Maar ik ben er nog steeds niet achter of ze nu serieus is of niet. Eigenlijk vooral door dit laatse filmpje.quote:Op maandag 9 september 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hahaha ik herkende haar van die ene video die ik hier toen had gepost. Wat een kanjer debiel.
Zonde, het algemene beeld van hip-hop wordt vaak verpest door rukartiesten als lil wayne en dergelijke. Dit is nou eindelijk eens een goede mainstream rapper.quote:Op maandag 9 september 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat genre boeit me op een of andere manier niet zoals andere genres dus de kans dat ik dat hele album ga beluisteren is nihil.
Ik ben bang dat dit geen troll is.quote:Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog steeds niet achter of ze nu serieus is of niet. Eigenlijk vooral door dit laatse filmpje.
Dat is niet 't probleem bij mij, het kan me gewoon niet zodanig boeien dat ik er meer dan een paar nummers achter elkaar naar wil luisteren.quote:Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, het algemene beeld van hip-hop wordt vaak verpest door rukartiesten als lil wayne en dergelijke. Dit is nou eindelijk eens een goede mainstream rapper.
Ik ben bang van wel.quote:Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit geen troll is.
Weet je nog die dildo die daar toen lag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |