Wat kinderachtig dit. Eerst iemand als zondebok gebruiken en kankeren. Om hem, als hij ook echt verdwijnt en jullie je zin geeft hier te gaan quoten.quote:
#stemopdezettquote:Op maandag 9 september 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn TT was: Kendrick Lamar is een prima rapper.
De 'quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef GGMM het volgende: [..] Als je het niet kent, waarom dan de '
' ? Je veroordeelt iets dus al op voorhand. Dat is een hele slechte eigenschap, waar je wel eens aan mag gaan werken wat mij betreft.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, oke.quote:Op maandag 9 september 2013 17:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
De '' is omdat ik nog nooit van dat jochie gehoord heb.
Ik ken hem eigenlijk niet, weet alleen dat het 2 minuten duurt voordat hij begint met rappen. Toen bij DWDDquote:Op maandag 9 september 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn TT was: Kendrick Lamar is een prima rapper.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Saind het volgende:
Overgesproken
Sinds ik weet dat je een autoclicker gebruikt neem ik jouw koekjes business niet meer serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig, GGMM.quote:Op maandag 9 september 2013 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat boeit dit? Laat dit soort geneuzel lekker achterwege voortaan.
Goed argument om hemquote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk niet, weet alleen dat het 2 minuten duurt voordat hij begint met rappen. Toen bij DWDD__!
Heb ik dat gedaan dan beunhaas?quote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed argument om hemte vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |