Bij etenstijd?quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb wel eens krokodilsate op. Was niet echt speciaal.
Groente eten is zielig voor de planten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef inZanity het volgende:
Behalve dat vlees eten zielig is voor dieren is het trouwens ook bijzonder slecht voor lichaam en geest en een aanslag voor het milieu.
Kweenie Kapo, dan moet ik echt al een paar dagen niet gegeten hebben ofzo...quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg doe ik het. Die meelwormen enzo zijn volgens mij best smakelijk als je ze goed kruidt.
Jep, planten hebben gevoel dus dat is ook zielig. Daarnaast is het ook natuurlijk en maak je het kapot -> "zielig"quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Groente eten is zielig voor de planten.
Nee, maar is zo'n muf koteletje van de super wel bijzonder dan?quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen sprinkhanen op en vond het niet bijzonder.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
waarom vind je het goed dan? Wat is er goed aan, wat is de reden?
quote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Milieu. Minder vlees eten is zeker wel goed voor het milieu. Maar stoppen is nou ook weer niet oke.
quote:
idd zonder vlees leef je gezondquote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef inZanity het volgende:
Behalve dat vlees eten zielig is voor dieren is het trouwens ook bijzonder slecht voor lichaam en geest en een aanslag voor het milieu.
True, steeds meer bewijs dat ook planten pijn voelen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Groente eten is zielig voor de planten.
Meelwormkroket met een beetje mosterd.quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie Kapo, dan moet ik echt al een paar dagen niet gegeten hebben ofzo...
IJsberenvlees schijnt erg lekker te zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
True, steeds meer bewijs dat ook planten pijn voelen.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Maar omdat planten geen geluid kunnen maken, niet kunnen bewegen en geen hartslag hebben maakt het ze niet uit. Selectieve shit.
Ik zou kanibaal worden als het moest, mij maakt het niet uit.
Nee, maar je hoeft mensen niet te overtuigen koteletten te eten. Om mensen aan de insecten te krijgen zal het op zn minst heel goed moeten smaken.quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar is zo'n muf koteletje van de super wel bijzonder dan?
Geen auto's meer is ook goed voor het milieu. Ga je nu ook nooit meer een auto rijden of in een auto stappen?quote:
Doe eens normaal man en de mannen die vast zaten op spitsbergen waren er anders niet echt fan van.quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
IJsberenvlees schijnt erg lekker te zijn.
Ik zeg je: investeer nu in een insectenfarm en je bent over 40 jaar steenrijk.quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft mensen niet te overtuigen koteletten te eten. Om mensen aan de insecten te krijgen zal het op zn minst heel goed moeten smaken.
Nee maar je kunt er best bewust voor kiezen de auto vaker te laten staan.quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen auto's meer is ook goed voor het milieu. Ga je nu ook nooit meer een auto rijden of in een auto stappen?
Schrale feel good argumentjes.
Dat is al langer bekend maar ik ben geen hypocriet die rare redenen verzint om zich beter te voelen om iets wat amper tot geen verschil maakt in de wereldquote:
Indirect heb je het over mij. Ik verzin die argumenten niet hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is al langer bekend maar ik ben geen hypocriet die rare redenen verzint om zich beter te voelen om iets wat amper tot geen verschil maakt in de wereld
Ik zou minder moeite hebben met een beer dan bijvoorbeeld een aap.quote:Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal man en de mannen die vast zaten op spitsbergen waren er anders niet echt fan van.
We kunnen jou niet meer serieus nemen na voorgaand relaas...quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Indirect heb je het over mij. Ik verzin die argumenten niet hoor.
Nee zou niet goed zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
Weet je wat goed is voor het milieu?De mens uitroeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |