Lekker gek. Lekker anders.quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef xcachet het volgende:
Mensen die vegetariėr zijn, zijn wel goed bezig.
Als je dat doet en ik mag ook gratis subs, vind ik je weer lief.quote:Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik neem een bij baantje bij de sub mits alle subs dan gratis zijn
Nee vind ik niet. Al vind ik het wel raar als ze zeggen dat ze het zielig vinden voor de dieren.quote:
Maar ze worden toch niet bedreigd met uitsterven? Koeien en kippen hebben weinig functie in de natuur m.b.t. balans en daarnaast zijn ze er in grote getalen omdat wij ze fokken.quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn nuttig voor de natuur.
waarom vind je het goed dan? Wat is er goed aan, wat is de reden?quote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Al vind ik het wel raar als ze zeggen dat ze het zielig vinden voor de dieren.
Wat een onzin. Alleen aan je principes vasthouden als het je uitkomt. Sneu.quote:Op maandag 9 september 2013 18:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar soms ontkom je er helaas niet aan. En Chili chees niggets zijn gewoon soms niet te weerstaan.
Mac Donalds eet ik overigens sowieso nooit
Want je vond mij niet meer lief?quote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dat doet en ik mag ook gratis subs, vind ik je weer lief.
Milieu. Minder vlees eten is zeker wel goed voor het milieu. Maar stoppen is nou ook weer niet oke.quote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
waarom vind je het goed dan? Wat is er goed aan, wat is de reden?
Goede argumentatie erbij ook.quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef xcachet het volgende:
Mensen die vegetariėr zijn, zijn wel goed bezig.
Deze man.quote:Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef Tyron het volgende:
Als niemand vlees zou eten zouden er teveel dieren zijn
Weet ik niet, koeien en kippen iig niet maar buffalo's en krokodillen e.d. misschien welquote:Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef Tyron het volgende:
Als niemand vlees zou eten zouden er teveel dieren zijn
Er zijn tyfus veel insecten en ze zijn gezond en ze zijn irritant. 3 redenen om ze te gaan eten, maar ik durf het toch niet aan...quote:
Nou dan hoef je ook geen sub te verwachtenquote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet alleen niet meer waarom niet.
Onderbouw.quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef inZanity het volgende:
Behalve dat vlees eten zielig is voor dieren is het trouwens ook bijzonder slecht voor lichaam en geest en een aanslag voor het milieu.
Waarom voor je lichaam en geest dan?quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef inZanity het volgende:
Behalve dat vlees eten zielig is voor dieren is het trouwens ook bijzonder slecht voor lichaam en geest en een aanslag voor het milieu.
Als ik de kans krijg doe ik het. Die meelwormen enzo zijn volgens mij best smakelijk als je ze goed kruidt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn tyfus veel insecten en ze zijn gezond en ze zijn irritant. 3 redenen om ze te gaan eten, maar ik durf het toch niet aan...
Ik heb wel eens krokodilsate op. Was niet echt speciaal.quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik niet, koeien en kippen iig niet maar buffalo's en krokodillen e.d. misschien wel
quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom voor je lichaam en geest dan?
Ik heb alleen sprinkhanen op en vond het niet bijzonder.quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn tyfus veel insecten en ze zijn gezond en ze zijn irritant. 3 redenen om ze te gaan eten, maar ik durf het toch niet aan...
inZanity is het levende bewijs dat het andersom ook zo is.quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom voor je lichaam en geest dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |