Lavjequote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welja, nog meer belasting.
Ze zouden vegetariërs belasting moeten laten betalen vanwege hun eeuwigdurende gemekker en gedram tegen vleeseters.
Donder nou eens op joh.quote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee en toch weet ik wel dat ik gelijk heb.
Mensen maken deel uit van de natuur.quote:Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat de planeet aarde er beter voor staat (qua natuur) met mensen dan zonder?
Ik blijf wel lekker in België wonen. Die hebben niet van veel zaken verstand, maar wel van goed eten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zouden vegetariërs belasting moeten laten betalen vanwege hun eeuwigdurende gemekker en gedram tegen vleeseters.
Wel toevallig.. Net nu ik hier ben gaat het over vleesquote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jojo snapt het, die houdt wel van een groot stuk vlees in der mond
In Duitsland is het eten anders ook meer dan prima te doen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf wel lekker in België wonen. Die hebben niet van veel zaken verstand, maar wel van goed eten.
Daar hebben ze in Twente wel verstand van ja, Duitsland.quote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In Duitsland is het eten anders ook meer dan prima te doen.
Daar hebben ze in Rotterdam wel verstand van ja, België.quote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Twente wel verstand van ja, Duitsland.
OWW BRRA BRRA POW POWquote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is jou mening.quote:Op maandag 9 september 2013 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je schrijnend achterlijke posts neerzet.
Ga jij eens gegen die mauerquote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Twente wel verstand van ja, Duitsland.
Het was gedeeltelijke zelfspot, dat begreep TwenteFC welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |