Neequote:Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 10 minuten
Don blijf je nu wel mod?
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 10 minuten
Don blijf je nu wel mod?
Het is te hopen voor je dat archeologen deze post niet opgraven.quote:Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
Als Don nog minimaal een jaar moderator blijft neem ik een jaar lang een Feyenoord-UI.
10 minuten tot wat?quote:Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 10 minuten
Don blijf je nu wel mod?
Alles is beter dan die engerd die je nu hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
Als Don nog minimaal een jaar moderator blijft neem ik een jaar lang een Feyenoord-UI.
Hij is wel de enige die zich nog aan de weddenschap houdt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alles is beter dan die engerd die je nu hebt.
Ik heb nog geen weddenschap verloren geloof ik.quote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die zich nog aan de weddenschap houdt.
Ok.quote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag strawberry cheesecake koekje van Subway op. Was geen succes.
Dortmund was de afspraakquote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar de Subway voor cheesecake klinkt ook niet direct logisch. Wel duur overigens.quote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag strawberry cheesecake koekje van Subway op. Was geen succes.
Ik ging ernaartoe voor een broodje. En is inderdaad prijzig voor hetgeen je krijgt.quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar de Subway voor cheesecake klinkt ook niet direct logisch. Wel duur overigens.
Te prijzig wat mij betreft.quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ging ernaartoe voor een broodje. En is inderdaad prijzig voor hetgeen je krijgt.
Denk het ookquote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is ook de reden dat ik er niet vaak meer naartoe ga. Zou het een 1 of 1,50 goedkoper zijn per half broodje dan zou ik er een paar keer per week te vinden zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar de Subway voor cheesecake klinkt ook niet direct logisch. Wel duur overigens.
Of je wint gewoon je enige Fok! weddenschap die ooit aangaat.quote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gelunched terwijl ik over de A2 reed. Mijn opties waren Subway, BK, La Place of broodje bij de benzinepomp. Achteraf misschien beter voor La Place gekozen.quote:
Maar jij neemt een cheesecake als lunch? Dat is toch niet gebalanceerd... Ik maak mij zorgen om je.quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gelunched terwijl ik over de A2 reed. Mijn opties waren Subway, BK, La Place of broodje bij de benzinepomp. Achteraf misschien beter voor La Place gekozen.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Saind het volgende:
Overgesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
La Place is best goed te doen. Hoewel de Chili Cheese nuggets van de BK ook goddelijk zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gelunched terwijl ik over de A2 reed. Mijn opties waren Subway, BK, La Place of broodje bij de benzinepomp. Achteraf misschien beter voor La Place gekozen.
In Duitsland is het net een daklozenopvangtentje.quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
La Place is best goed te doen. Hoewel de Chili Cheese nuggets van de BK ook goddelijk zijn.
Subway is overschat, beetje hip tentje waarvan het vegetarische aanbod behoorlijk tegenvalt.
Vegetariërs.quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
La Place is best goed te doen. Hoewel de Chili Cheese nuggets van de BK ook goddelijk zijn.
Subway is overschat, beetje hip tentje waarvan het vegetarische aanbod behoorlijk tegenvalt.
Stijn is ook eens in Enschede geweest.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Duitsland is het net een daklozenopvangtentje.
Nee, in het echte Duitsland.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn is ook eens in Enschede geweest.
Ja. Dat is me wel enigzins duidelijk geworden toen ik geboren werd.quote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, in het echte Duitsland.
Wist je trouwens dat Nijmegen ook verdacht dichtbij de grens van Duitsland ligt?
Nee. Het was een strawberrycheesecake koekje.quote:Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij neemt een cheesecake als lunch? Dat is toch niet gebalanceerd... Ik maak mij zorgen om je.
Chili cheese nuggets heb ik nooit op, volgende keer eens proberen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mee eens. Subwayquote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen de motieven van inZanity slaan nergens op.
Volgens mij zit z'n snor voor z'n ogen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Het was een strawberrycheesecake koekje.
Een watte?quote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Het was een strawberrycheesecake koekje.
Zeker doen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Chili cheese nuggets heb ik nooit op, volgende keer eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |