La Place is best goed te doen. Hoewel de Chili Cheese nuggets van de BK ook goddelijk zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gelunched terwijl ik over de A2 reed. Mijn opties waren Subway, BK, La Place of broodje bij de benzinepomp. Achteraf misschien beter voor La Place gekozen.
In Duitsland is het net een daklozenopvangtentje.quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
La Place is best goed te doen. Hoewel de Chili Cheese nuggets van de BK ook goddelijk zijn.
Subway is overschat, beetje hip tentje waarvan het vegetarische aanbod behoorlijk tegenvalt.
Vegetariėrs.quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
La Place is best goed te doen. Hoewel de Chili Cheese nuggets van de BK ook goddelijk zijn.
Subway is overschat, beetje hip tentje waarvan het vegetarische aanbod behoorlijk tegenvalt.
Stijn is ook eens in Enschede geweest.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Duitsland is het net een daklozenopvangtentje.
Nee, in het echte Duitsland.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn is ook eens in Enschede geweest.
Ja. Dat is me wel enigzins duidelijk geworden toen ik geboren werd.quote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, in het echte Duitsland.
Wist je trouwens dat Nijmegen ook verdacht dichtbij de grens van Duitsland ligt?
Nee. Het was een strawberrycheesecake koekje.quote:Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij neemt een cheesecake als lunch? Dat is toch niet gebalanceerd... Ik maak mij zorgen om je.
Chili cheese nuggets heb ik nooit op, volgende keer eens proberen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mee eens. Subwayquote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen de motieven van inZanity slaan nergens op.
Volgens mij zit z'n snor voor z'n ogen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Het was een strawberrycheesecake koekje.
Een watte?quote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Het was een strawberrycheesecake koekje.
Zeker doen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Chili cheese nuggets heb ik nooit op, volgende keer eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |