Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam MuurStraat, hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) Pimknops, hiker regio Eindhoven QuiCk01, hiker regio Leiden Riddah, hiker regio Apeldoorn RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) RTS91, hiker regio Groningen Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Groningen zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat er inmiddels 5 auto's op de oprit staan, en wij allemaal uit huis zijn. En m'n ma dus alleen boodschappen moet doen in dat ding. Ipv een heel gezin vervoeren. En omdat ze niet kan rijden in een grote auto. Die bumpers van de zafira zijn ook niet meer wat ze geweest zijn haha.
Op zondag 8 september 2013 22:59 schreef ColeJ het volgende: Ik vind een Zafira geen grote auto, meer een normaal formaat. Bij een grote auto denk ik aan een Crafter oid.
Die scharen wij hier gewoon onder de busjes. Wie heeft voor privégebruik nou een Crafter op de oprit staan?
quote:
Op maandag 9 september 2013 09:58 schreef S-RS het volgende: Haha dat dus. Genoeg mensen die een Zafira e.d. grote auto's vinden, met name door het wat mindere zicht rondom.
SUV's (Q7, Touareq, Cayenne) zijn grote auto's; MPV's (Zafira, Touran, Alhambra, Sharan) zijn ruime auto's; Dan krijg je Passatjes, A6jes, Vectraatjes etc, dat zijn vakantieauto's, De Golfjes, Octavia's, Astraatjes, Leonnetjes, A3/A4 e.d. zijn degelijke auto's; Dan de Polo's, Lupo's, Fabia's, Corsa's, e.d. zijn voor moedersss,
En auto's zoals mijn Alto zijn kleine kut boodschappen wagens
En ja, ik generaliseer Maar ik was ook nog maar zes/zeven jaar oud...
Oke jullie je zin, de Crafter telt niet mee. Wat te denken van een Mercedes GL, veel groter dan een Zafira. Joppie's Audi A6 vakantiekar is ook groter dan een Zafira.
edit: En we hebben weer werk voor morgen en overmorgen
Op maandag 9 september 2013 14:06 schreef ColeJ het volgende: Oke jullie je zin, de Crafter telt niet mee. Wat te denken van een Mercedes GL, veel groter dan een Zafira. Joppie's Audi A6 vakantiekar is ook groter dan een Zafira.
Joh, lees eens Dat was toen ik zeven was. Dan deel je auto's in op basis van merk, type en hoe ze eruit zien, niet in welk segment ze vallen of hoe de binnenruimte is
Joh, lees eens Dat was toen ik zeven was. Dan deel je auto's in op basis van merk, type en hoe ze eruit zien, niet in welk segment ze vallen of hoe de binnenruimte is
Toen jij zeven was bestonden de Touareg, Cayenne en Q7 nog niet
De rijtest wordt afgenomen op de openbare weg en duurt circa 90 minuten. De rijtest vindt plaats in één van de volgende auto’s;
Mercedes S verlengd BMW 5 serie Volkswagen Passat
Moet je serieus anderhalf uur rijden?! Ik heb woensdag sollicitatie die 3 en een half uur duurt, anderhalf uur daarvan is dus rijden in een dikke wagen?? Kan het bijna niet geloven
Bij EW? duurt geen negentig minuten hoor, tussen een half uur en een uur ben je echt wel terug.
Vond het toen ook leuk, solliciteren in een 5 serie totdat ik daadwerkelijk ging werken en regelmatig in zulke auto's reed, dan is het bijzondere er weer snel van af
Op maandag 9 september 2013 22:35 schreef Daantke het volgende: Bij EW? duurt geen negentig minuten hoor, tussen een half uur en een uur ben je echt wel terug.
Vond het toen ook leuk, solliciteren in een 5 serie totdat ik daadwerkelijk ging werken en regelmatig in zulke auto's reed, dan is het bijzondere er weer snel van af
Ik denk al anderhalf uur... aardig lang. Maar een uurtje is goed te doen, hoe kritisch zijn ze?
Ik denk al anderhalf uur... aardig lang. Maar een uurtje is goed te doen, hoe kritisch zijn ze?
Ik reed samen met een andere kneus in de S-Klasse. Oom instructeur begon zijn babbeltje met de zin dat die S-Klasse een ton koste en dat we dus even moesten beseffen waar we in reden. Vervolgens knalde die klapjosti waar ik de rijtest mee had met 85 door de bebouwde kom van Breda, stoof met 60 door rood de kruising over en ging vol gas een haakse bocht door de snelweg op. Om nog maar te zwijgen over de dreun waarmee de achterwielen tegen de stoeprand kwamen bij het inparkeren. Oom instructeur vond het allemaal best als hij maar beloofde zulk gedrag niet uit te voeren in auto's van de klanten.
Nee, en daarom vergelijk ik het aan de hand van nu. Wat moet ik dan zeggen? Dodge Ram Van, Land Rover Discovery?
[..]
Ik reed samen met een andere kneus in de S-Klasse. Oom instructeur begon zijn babbeltje met de zin dat die S-Klasse een ton koste en dat we dus even moesten beseffen waar we in reden. Vervolgens knalde die klapjosti waar ik de rijtest mee had met 85 door de bebouwde kom van Breda, stoof met 60 door rood de kruising over en ging vol gas een haakse bocht door de snelweg op. Om nog maar te zwijgen over de dreun waarmee de achterwielen tegen de stoeprand kwamen bij het inparkeren. Oom instructeur vond het allemaal best als hij maar beloofde zulk gedrag niet uit te voeren in auto's van de klanten.
Op maandag 9 september 2013 22:59 schreef joppie_saus het volgende: Ik reed samen met een andere kneus in de S-Klasse. Oom instructeur begon zijn babbeltje met de zin dat die S-Klasse een ton koste en dat we dus even moesten beseffen waar we in reden. Vervolgens knalde die klapjosti waar ik de rijtest mee had met 85 door de bebouwde kom van Breda, stoof met 60 door rood de kruising over en ging vol gas een haakse bocht door de snelweg op. Om nog maar te zwijgen over de dreun waarmee de achterwielen tegen de stoeprand kwamen bij het inparkeren. Oom instructeur vond het allemaal best als hij maar beloofde zulk gedrag niet uit te voeren in auto's van de klanten.
Kritisch? Nee.
Dat zal wel meevallen, hij zat bij mij al te zeuren als ik per ongeluk 60 of 70 reed op een overzichtelijke weg in de bebouwde kom (en daar zit je al snel op als je geen automaat en bmw gewend bent...)
En achteruit inparkeren vond hij ook te hard gaan terwijl ik nauwelijks gas gaf
Dat zal wel meevallen, hij zat bij mij al te zeuren als ik per ongeluk 60 of 70 reed op een overzichtelijke weg in de bebouwde kom (en daar zit je al snel op als je geen automaat en bmw gewend bent...)
En achteruit inparkeren vond hij ook te hard gaan terwijl ik nauwelijks gas gaf
Dan vind jij het maar meevallen. Jij zat niet bij mij in de auto, wel dan? Bovendien hebben die instructeurs hun eigen auto, dus hadden we niet dezelfde instructeur.
Dan vind jij het maar meevallen. Jij zat niet bij mij in de auto, wel dan? Bovendien hebben die instructeurs hun eigen auto, dus hadden we niet dezelfde instructeur.
Is het chagrijnige dinsdag vandaag? Ik bedoel gewoon dat het niet altijd zo hoeft te zijn, hoe het bij jou in de auto was kan ik niet over oordelen. Wilde alleen even nuanceren voor de mensen die nu gaan solliciteren.
Op dinsdag 10 september 2013 10:24 schreef joppie_saus het volgende: Dan nog. De enige manier waarop je die rijtest kan falen is door die auto tegen de eerste de beste boom te parkeren die je tegenkomt.
Mits je goed lette op het verkeer rondom je voordat je tegen de boom klapte, verwacht ik dat ze zelfs dan iets hebben van ah joh, kan gebeuren
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Reed vandaag 1 van jullie toevallig over de A2 ri Amsterdam rond half 3 in een witte BMW? Zag een jongen gast met chique vent achterin, moet wel PC zijn.
Vandaag toch weer 11 uur gewerkt dankzij een spoedje, in plaats van de oorspronkelijk geplande 5 uur. Gaat lekker zo, afgelopen 5 keren beschikbaar allemaal dagen van gemiddeld 10 uur kunnen draaien!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Nou ik ontvang wel veel minder mailtjes nu ik niet meer vanuit Breda werk. Kreeg toen ook nog geregeld mails over projecten. Vandaag heeft Volvo eindelijk besloten om onze V40 in NL af te leveren. Staat nu in Dordrecht, ze komen hem woensdag brengen. Misschien iemand van EW. Maar volgens mij is onze LM niet zo actief bij EW. (de LM die helemaal onderaan staat bij transportformulieren)
Op woensdag 11 september 2013 21:51 schreef zazzel het volgende: Nou ik ontvang wel veel minder mailtjes nu ik niet meer vanuit Breda werk. Kreeg toen ook nog geregeld mails over projecten. Vandaag heeft Volvo eindelijk besloten om onze V40 in NL af te leveren. Staat nu in Dordrecht, ze komen hem woensdag brengen. Misschien iemand van EW. Maar volgens mij is onze LM niet zo actief bij EW. (de LM die helemaal onderaan staat bij transportformulieren)
Waarom halen jullie hem zelf niet op dan? Dat vind ik juist het leukste altijd.
Waarom halen jullie hem zelf niet op dan? Dat vind ik juist het leukste altijd.
Dat zou ik ook willen, het leukste vind ik om juist om de eerste kilometers op de klok te zetten. Sommige mensen krijgen hun 'nieuwe' leaseauto thuis als hij al 250+km gereden heeft. Dan is voor mij het nieuwste er al af.
Omdat onze huurauto ook gelijk meegenomen word. En dit zo de constructie is van de LM. Wilde hem namelijk ook zelf gaan halen, maar dit was niet mogelijk. Overigens heeft m'n pa ook wel betere dingen te doen dan z'n auto ophalen aan de andere kant van het land als hij op kantoor is. Waarschijnlijk gaat hij gewoon per trailer.
Morgen 3 ritten. Vlaardingen - Den Haag, Den Haag - Breda en Breda - Capelle a/d IJssel. 5 minuten fietsen van huis beginnen en als klap op de vuurpijl nergens OV, want dezelfde adressen. Gelukkig is die in Capelle tussen 13.30 en 14.00 afleveren, anders had ik uiterlijk 13.00 alweer thuis geweest.
Auto's zijn Renault Megane (zowaar hatchback, wel de 1.5DCI uiteraard. Zowaar de 110pk en niet de 90), BMW 320i (wel prima dus) en een Ford Focus 1.6.,
Sodeju, alles wat vandaag ook maar enigszins tegen kón zitten, zat ook daadwerkelijk tegen.
Om te beginnen heb ik 30 minuten stil gestaan voor de ketelbrug die weer eens dienst weigerde en dus ellenlang open bleef staan. Vervolgens kom ik op Utrecht CS, zie ik tot overmaat van ramp op de informatieborden dat er een sein- en wisselstoring is tussen Zwolle - Meppel. Laat mij nou net nog voorbij Meppel moeten. Dus dat was nog eens 30 minuten reistijd extra. Al met al dus een uur extra gewerkt voor een hoop ergernissen.
En voor morgen weer twee ritten. Leeuwarden - Almelo in een Caddy en Apeldoorn - Goutum in een Focus. Laten we hopen dat vrijdag de 13e mij morgen enigszins spaart.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Die vertraging bij Meppel had ik ook last van, lekker duidelijke communicatie was het ook. Minder dan 5 minuten voordat we Zwolle binnen kwamen met de trein werd gemeld dat de intercity naar Groningen niet verder reed dan Zwolle, of we allemaal over konden stappen op die richting Leeuwarden zodat we in Meppel weer over konden stappen. Staat er één treinstel klaar om de mensen uit drie treinstellen te vervoeren. Kom je vervolgens in Meppel aan weten ze daar nergens van natuurlijk...
Op donderdag 12 september 2013 19:37 schreef joppie_saus het volgende: Met een anderhalf uur maar eens richting werk. Busje inpakken en morgenochtend om kwart over 5 in de auto route Amersfoort/Hilversum rijden.
Jezus wat een tijd. Maargoed, als je eenmaal wakker bent en je die lege snelwegen ziet Zit er een begrenzer op dat ding?
In principe boeit dat niet heel erg, maar als je het te bont maakt krijg je wel hard op je flikker. Bovendien heb ik ook geen zin in een boete Cruise op 150 lijkt me redelijk.
In principe boeit dat niet heel erg, maar als je het te bont maakt krijg je wel hard op je flikker. Bovendien heb ik ook geen zin in een boete Cruise op 150 lijkt me redelijk.
Ja met zo'n bus is op 95% rijden toch niet lekker, maar als je m op 150 kan houden heb je iig het gevoel dat je echt flink opschiet. Veel harder hoeft niet met zo'n ding.
Ja met zo'n bus is op 95% rijden toch niet lekker, maar als je m op 150 kan houden heb je iig het gevoel dat je echt flink opschiet. Veel harder hoeft niet met zo'n ding.
Mwoa, door Duitsland heen doen we met de cruise op 190, dan lopen ze full-time net over de 170. Opzich best te doen, maar ze lopen dan wel 1 op 6
Ik heb de laatste twee weken een nieuwe meegehad, ook daadwerkelijk twee weken oud, die doet gemiddeld 1 op 12 waar de oudere busjes 1 op 9,5 doen.
Wat is dat voor zieke bus dan? Volbeladen en cruise op 190? En dan nog duurt tussen 150-190 ziek lang neem ik aan?
Cruise zelf kun je op 250 zetten. In de praktijk lopen ze dan 165 op GPS. Maar dat rijdt zeer verrassend niet oncomfortabel als je dat hele stukken doet. Tussensprintjes vallen an sich mee, maar het laatste stukje naar de maximale snelheid duurt wel even.
Overigens valt de tellerafwijking mee: 110 op teller is 105 GPS, 140 teller is 134 GPS.
Wat voor motor ligt erin dan? Ik heb voor EW een keer een Vivaro gehad, full-options en een 2.5CDTI met 150pk. Dat vond ik best prima rijden eigenlijk.
Lijkt me wel prima dan. Die Vivaro met 150pk was ook wel behoorlijk rap voor een busje. Moet ook zeggen dat ik de Transporter met 86pk al wel afdoende vind voor die bus, dan kom je gewoon redelijk mee (hoewel ik die natuurlijk alleen leeg rij), dus dan zal 115pk wel prima te doen zijn idd.
Op vrijdag 13 september 2013 07:52 schreef S-RS het volgende: Zo vandaag wisseltje Assen - Rotterdam. Heen een Sharan en terug een Touran. Vast een huis pappie die nog meer ruimte nodig heeft
Wie weet heeft ie wel 5 blonde dochter tussen 18 en 25! Visitekaartjes mee dus
Op vrijdag 13 september 2013 13:27 schreef Irritatie100 het volgende: Net de laatste auto afgeleverd. Een Focus met redelijk wat opties, waaronder zo'n zelf-inparkeerhulp. Uiteraard even uitgeprobeerd, best geinig
Hoorde dat je echt een grote plek nodig hebt en dat je plekken waar je hem zelf wél in kan parkeren de computer dat niet lukt. Toch lijkt het me best handig.
Hoorde dat je echt een grote plek nodig hebt en dat je plekken waar je hem zelf wél in kan parkeren de computer dat niet lukt. Toch lijkt het me best handig.
Beviel het?
Mijn ouders hebben zo'n Prius ( ) uit 2006 met die functie, maar daar gaat het echt 100x sneller als je het zelf doet.
Mijn ouders hebben zo'n Prius ( ) uit 2006 met die functie, maar daar gaat het echt 100x sneller als je het zelf doet.
Woow bestaat dat al sinds 2006 joh? Ik dacht dat dat echt pas sinds 2010 ofzo bestond. Toch is het voor oudere mensen of mensen met weinig kilometers per jaar toch wel prima denk ik?
Het detecteren van een plek gaat niet zo heel soepel vond ik en je moet ook exact goed ervoor gaan staan voordat ie zegt dat je je handen los mag laten. Écht kleine plekken ben ik niet tegen gekomen, dus over hoe groot het moet zijn voordat ie het accepteert kan ik niet oordelen.
Het inparkeren zelf gaat wel ideaal, dat is zo gebeurd.
Op vrijdag 13 september 2013 13:55 schreef QuiCk01 het volgende: Die Prius is eigenlijk gewoon de Nissan GTR onder de normale auto's. Opzich best een revolutie geweest dat ding.
Voor zo'n oude auto heeft hij ook best wat leuke dingen, als keyless entry/starten, groot touchscreen, dat automatische inparkeren, bluetooth enz.
Die man ook waar ik die Focus afleverde. Hij bekijkt de auto, zegt ie: ah, ik zie dat er parkeersensoren op zitten. Dus ik zeg, ja, en fileparkeren doet ie helemaal automatisch. Zegt ie: oh, da's wel handig voor m'n vrouw dan!
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 14:36 schreef RTS91 het volgende: Ik rij dat ding ook alleen volgas bij het accelereren, puur om dat blok te horen lijden.
Op vrijdag 13 september 2013 14:36 schreef RTS91 het volgende: Ik rij dat ding ook alleen volgas bij het accelereren, puur om dat blok te horen lijden.
Idem . Dan maat 'ie een herrie maar komt nauwelijks vooruit. Toch haalde hij met vijf inzittenden nog 195km/h.
Op vrijdag 13 september 2013 14:36 schreef RTS91 het volgende: Ik rij dat ding ook alleen volgas bij het accelereren, puur om dat blok te horen lijden.
En als ze zo'n verbruikmetertje hebben, altijd een zo hoog mogelijk verbruik proberen te halen. Herkenbaar!
Aan de EW prive chauffeurs die hier zitten; hoe zit het met werk in avonduren/weekenden en beschikbaarheid? Is het net als bij hikers dat je minimaal een werkdag beschikbaar moet zijn of zijn er ook vaker ritten die bijv. alleen in de middag zijn?
Ben namelijk aan mijn master begonnen en heb op elke dag college, zoek daarom iets waarbij je niet direct een hele dag vrij hoeft te hebben of ook in het weekend kan werken.
Hahah net gebeld voor maandag: Of ik een Vespa van Leiden naar Meerkerk wil omrijden. Voor alles een eerste keer zullen we maar zeggen. Daarna nog een Prius rijden, 17 hele kilometers. Iets in mij zegt dat dit mijn beste dag voor EW ooit gaat worden
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op vrijdag 13 september 2013 16:11 schreef qua111 het volgende: Hahah net gebeld voor maandag: Of ik een Vespa van Leiden naar Meerkerk wil omrijden. Voor alles een eerste keer zullen we maar zeggen. Daarna nog een Prius rijden, 17 hele kilometers. Iets in mij zegt dat dit mijn beste dag voor EW ooit gaat worden
Als je een beetje mazzel hebt met het weer kun je daar echt een fantastische dag van maken inderdaad, je mag toch niet de snelweg op met dat ding. Dwars door het groene hart!
Heb ik ook gedaan toen ik een motor moest rijden van Bodegraven naar Meerkerk, mag eigenlijk niet maar ja
Lekker dertien uurtjes gemaakt vandaag, reed om 17u de loods in Groningen weer in. Toen nog even uitpakken en tanken... Lachen om bij bedrijven binnen te gaan waar ik voor EW regelmatig langs reed, onder andere groot telecombedrijf langs de A1, en om te vullen bij bedrijven met uitzicht op auto's die daar door EW-hikers zijn neergezet (Barneveld).
Wie weet heeft ie wel 5 blonde dochter tussen 18 en 25! Visitekaartjes mee dus
Geen idee, moest hem op z'n werk afleveren helaas Was bij een energie bedrijf waar 2000 man werken. Wat een hybrides stonden daar aan de lader, alle jezus. Nog nooit zoveel belasting ontduikers op een rijtje gezien
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 19:02 schreef joppie_saus het volgende: Lekker dertien uurtjes gemaakt vandaag, reed om 17u de loods in Groningen weer in. Toen nog even uitpakken en tanken... Lachen om bij bedrijven binnen te gaan waar ik voor EW regelmatig langs reed, onder andere groot telecombedrijf langs de A1, en om te vullen bij bedrijven met uitzicht op auto's die daar door EW-hikers zijn neergezet (Barneveld).
Reed nog 2 keer langs Amersfoort, nog even opgelet of ik je zag rijden. Wel 2 keer een witte Vivaro, meer geen joppie achter het stuur. Je reed wel tegelijk naar huis met de mooiste 508 van het land
Reed nog 2 keer langs Amersfoort, nog even opgelet of ik je zag rijden. Wel 2 keer een witte Vivaro, meer geen joppie achter het stuur. Je reed wel tegelijk naar huis met de mooiste 508 van het land
Je moet ook niet naar een Vivaro kijken, maar naar een Trafic. Overigens ben ik via Hilversum en Naarden naar Groningen gereden, over de A27/A6/A7 dus
Wat betreft die alcohol ik steun je, moet ook 12 dagen aan de antibiotica. En ik ben maandag jarig
Ghehe, tijdje geleden had ik inderdaad ook al 14 dagen antibiotica gehad, maar de een na laatste dag me wel behoorlijk misdragen. Gelukkig verder geen gedoe mee gehad. Maar zeker op je verjaardag is wel klote. Nu ik niet mag fietsen heb ik eigenlijk een gegronde reden om vanaf m'n kamer met de bus naar het station te gaan
Ik heb liever de A28. Dat lelijke Friesland elke keer... Alleen is de A28 richting Groningen vanaf Hoogeveen gewoon dood
Ik vindt A27, A6, A7 ook fijner rijden. Weet eigenlijk niet waarom.. Van de A28 is het stuk Meppel - Hoogeveen altijd wel enorm druk met vrachtwagens, dan is lekker doorrijden er niet bij. Maar dat is ook een beetje afhankelijk van het tijdstip. Voordeel van de A28 is wel dat er niet van die verdomde bruggen in liggen die voor elke pensionaris met zeilboot open gaat en vervolgens nog regelmatig besluit om niet weer volledig dicht te gaan..
Zo ben weer thuis van m'n 1e PC rit 4 dronken gasten in een oude Laguna van de KLM Open naar Renkum gereden via Arnhem. Prima gasten, heel relaxed en fooi :-)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op vrijdag 13 september 2013 18:58 schreef trolley het volgende: De Caddy van vanochtend had nog maar 905 km's op de teller staan! De schadecheck was dan ook zo gebeurd
En had vandaag alweer m'n 50ste rit voor EW
905, da's toch niet nieuw meer man
Van de week had ik nog eentje met 22, maar heb ook een aantal keer een auto de showroom uit mogen rijden, met tussen de 10 en de 20 km
Iemand ook 2x salaris gehad van Autoreset deze week? Op 11 en 13 september, en het is bijna het dubbele van wat ik hoor te krijgen (45% te veel). Wacht de overzichten maar weer af. Misschien dat het een correctie is van bepaalde heffingen ofzo.
Edit: Overzicht verloningen binnen via mail. Die klopt gewoon, nog steeds geen idee waar het geld vandaan komt. Nu maar de duidelijkere salarisstrook afwachten.
[ Bericht 26% gewijzigd door Pizzabodem op 14-09-2013 11:09:32 ]
Godverdomme ik word er nu schijtziek van. Dit is de tweede keer dat ik me loon krijg zonder loonheffingskorting. Heb nog geen loonspecificatie maar ik kom rond de 350 te kort.
Uiteraard krijg ik dit terug via de belastingdienst maar ik wil het nu hebben. Tweede keer dit, ze gaan het maar oplossen.
Op zaterdag 14 september 2013 11:36 schreef ColeJ het volgende: Godverdomme ik word er nu schijtziek van. Dit is de tweede keer dat ik me loon krijg zonder loonheffingskorting. Heb nog geen loonspecificatie maar ik kom rond de 350 te kort.
Uiteraard krijg ik dit terug via de belastingdienst maar ik wil het nu hebben. Tweede keer dit, ze gaan het maar oplossen.
Bij mij dus ook. Het schiet niet echt op bij EW...
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Zo, vanaf morgen weer even zes weken lang vaccinaties rijden voor de overheid. Ben onder voorbehoud van dat ik nog kan, ook weer ingepland voor volgend voorjaar
Heerlijke tour gehad op de Vespa. Lekker binnendoor, maximaal genieten. Hij had een blauwe plaat, maar reed wel gewoon 45km/h. Nu nog even 10km in een Prius rijden.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op maandag 16 september 2013 14:02 schreef qua111 het volgende: Heerlijke tour gehad op de Vespa. Lekker binnendoor, maximaal genieten. Hij had een blauwe plaat, maar reed wel gewoon 45km/h. Nu nog even 10km in een Prius rijden.
Relaxed man! Had je een navi die ook fietsroutes had?
Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef Fer het volgende: Ik heb wel interesse in een tijdelijke baan als chauffeur, heb nette kleding en genoeg rijervaring als buitendienstmedewerker opgedaan.
Echter ben ik alweer 33 en geen ov meer, wel een eigen auto en woon ik in Amsterdam.
Maak ik nog kans, of ben ik te oud inmiddels?
Buiten dat je kans maakt, denk ik dat het onzeker is of je genoeg uren zult gaan maken. Ik denk dat je beter een bedrijf kan zoeken die wat meer gericht is op vaste privé-chauffeurs dan EW.
Relaxed man! Had je een navi die ook fietsroutes had?
Nee, had alleen ff op google maps gekeken hoe ik door Leiden moest, in de rest van de regio ben ik redelijk bekend, dus dat maakte het makkelijk(woon zelf vlakbij Gouda)! En na het pontje over de Lek naar het oosten blijven rijden tot een of ander dorpje en dan naar het zuiden, want daar kende ik geen enkele weg. Uiteindelijk 3 uur gedaan over een tripje van 80 kilometer, met een koffiestop.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Ik heb gisteren 2 uur en 10 minuten gedaan over een ritje Amersfoort - Amsterdam, wat normaal gesproken 40 minuten duurt. Er stond 15 km stilstaand op de A1
Mijn record is 5 km in een 208. Voor de rest werd ik regelmatig naar een Renault-dealer gestuurd en die auto's hadden meestal 6-10 km op de teller staan.
Op woensdag 18 september 2013 14:56 schreef joppie_saus het volgende: Heb je EW gebeld over die auto op Belgisch kenteken? Daar mag je niet in rijden als Nederlander zonder de aanwezigheid van de eigenaar.
Ik kijk morgen eerst wel eens wat voor auto het eigenlijk is, mocht er dan iets zijn maakt dat ook niet zoveel want de laatste 2 ritten zijn heel ruim gepland met afstanden van zo'n 30km
En ik heb nog geen loonstrook ontvangen, wil hem eigenlijk wel eens zien want ik mis ook nog wat geld.
Tering die rit vanuit Monaco Wel met zo'n schraal busje, maar de trip opzich lijkt me al vet genoeg om te doen voor EW. Zouden ze dan al die uren betaald krijgen? Ook voor 3 uur van tevoren op Schiphol etc? Dan maak je aardig wat uren
Is die Monaco rit ook gewoon een autotransport geweest, of PC gerelateerd?
Morgen Amsterdam - Groningen(Picanto ) en Emmen - Almere(Passat). Wel goed voor de uurtjes!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op woensdag 18 september 2013 14:56 schreef joppie_saus het volgende: Heb je EW gebeld over die auto op Belgisch kenteken? Daar mag je niet in rijden als Nederlander zonder de aanwezigheid van de eigenaar.
Zoiets zou me echt geen reet kunnen schelen. EW geeft de chauffeur een opdracht, dan is het lekker hun probleem als ze iets hebben geregeld dat niet mag.
quote:
Op woensdag 18 september 2013 17:00 schreef QuiCk01 het volgende: Tering die rit vanuit Monaco Wel met zo'n schraal busje, maar de trip opzich lijkt me al vet genoeg om te doen voor EW. Zouden ze dan al die uren betaald krijgen? Ook voor 3 uur van tevoren op Schiphol etc? Dan maak je aardig wat uren
Monaco is super gaaf! Ben er 3 week geleden nog geweest. Lekker in een Renault Espace met 280k op de klok en de verwarming vol open omdat die anders begint te roken
Hoezo niet? Jij hoeft resterende btw niet te betalen en verzekerd ben je toch via EW?
Waarschijnlijk krijg je de boete wel op jouw naam maar Easyway blijft verantwoordelijk. Toch zou ik voor de zekerheid even bellen denk ik.
Ik ben sinds tijden (weet niet eens meer wanneer) vrijdag beschikbaar, voor het eerst uit Eindhoven dus ben benieuwd of ik morgen een telefoontje krijg
Boete krijg je op jou naam volgens mij ja... Naja ik weet het eigenlijk niet. Toen ik nog hiker was heb ik nooit een auto gehad met buitenlandse platen, nu als PCer ook niet.
Wie gaan er mee karten dan? Of heeft niet iedereen het mailtje ontvangen om in nijmegen te gaan karten. Ik ga waarschijnlijk wel, lijkt mij weer leuk om chauffeurs te ontmoeten en rondjes te rijden.
heb wel eens een PC rit gehad in een auto met buitenlandse platen. soms hebben ze dan een otnheffing ergens waarin staat dat anderen erin mogen rijden.
maar als je aangehouden wordt en je kaartje laat zien van EW en uitlegt dat je pc bent denk ik dat ze niet zo gauw een groot probleem zullen maken... hiker is misschien een tikje anders.
maar als je aangehouden wordt en je kaartje laat zien van EW en uitlegt dat je pc bent denk ik dat ze niet zo gauw een groot probleem zullen maken... hiker is misschien een tikje anders.
Kan de aflevering zo niet vinden, maar dit was eens bij Wegmisbruikers. Chauffeurtje mocht de auto laten staan, tot de eigenaar er was. Kwam de eigenaar niet binnen een uur opdraven, werd er alsnog een belastingtechnische boete uitgeschreven.
Voorlopig nog niks voor morgen. Hopelijk komt het nog Kan ik het geld dat ik gisteren verloren heb omdat Chelsea niet won van Basel weer terug verdienen
En dat karten, denk niet dat ik dat ga doen, vrijdag is mijn werkdag en als ik dan ook nog naar Nijmegen moet wordt dat een béétje krap allemaal.
Dagen als vandaag mogen wel vaker! De dag begonnen met een prima in de opties zittende Audi A4 1.8 TFSI met 170pk, toen een redelijk nieuwe Megane en eindigen met een door Hirsch getunede Saab 9-5 2.0T met 260pk
Morgen voor het eerst 3 ritten op een dag rijden. Respectievelijk Wieuwerd - Winschoten in een A4, vervolgens Groningen - Amsterdam in een Corsa en dan nog een rit van Amsterdam naar Amersfoort in een Passat.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Idem.... Dan gooi ik 'm morgen maar dicht ook, even uitslapen en naar de sportschool en dan maar in de middag alvast de kroeg in. Zou morgenavond ergens gaan eten met een paar vrienden, dus dat vervroegen we dan maar eventjes
Nice eindelijk onze Volvo geleverd vandaag! Net gelijk even mee gereden. Vind hem echt heel goed rijden, al helemaal voor een 14%. Wel jammer dat het multimedia geen touchscreen heeft, dat zou namelijk een hoop tijd schelen. Nu moet je eindeloos aan van die knoppen draaien. Wel grappig dat de versnellingspook verlicht is, slaat uiteindelijk nergens op. Maar in het donker heeft het wel een leuk effect. Ga vanavond de 'sfeer' verlichting ook eens op een goeie stand zetten.
Wees maar blij dat er in die V40 van jullie nog niet de nieuwe touchscreen navigatie/multimedia zit. Lees verhalen over mensen die zoveel problemen hebben met die nieuwe navigatie, ding vindt geen gps enzo. Geen voice control? Dat werkt op de A3 opvallend goed.
Klinkt goed, sowieso vind ik Volvo altijd wel prima. Alleen het aangrijpingspunt van de koppeling vind ik altijd vrij abrupt, maar ach.
Ik moet trouwens na 2 maanden zeggen dat ik onze Mondeo steeds minder begin te missen. Zo'n Jetta Hybrid is best goed te doen. Rijdt qua wegligging iets minder strak, maar is wel een stuk sneller en heeft DSG In de 14%-categorie zou ik dus voor de Jetta of V40 gaan idd, afhankelijk van de brandstof die ik zou moeten.
Zag overigens dat de V60 D6 plug-in Hybrid 0% heeft, maar wel 215pk en een 0-100 tijd van 6 seconden Maar goed, nieuwprijs van 60k geloof ik, dus die zal wel een vrij hoge leaseprijs hebben
Hoe zit het nu eigenlijk als je een auto moet afleveren in Amersfoort bij knooppunt Hoevelaken? Dat is de laatste tijd helemaal veranderd volgens mij, want de laatste keer dat ik daar heen moest kon ik op één of andere manier niet afslag Hoevelaken nemen, en heb ik wel 15km moeten omrijden .. Ik kom morgen vanaf de A1 vanuit Amsterdam, maar kan ik gewoon afslag Hoevelaken nemen, of moet ik, zoals google maps aangeeft, bij Amersfoort-Noord eraf en het laatste stuk door de woonwijken?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op donderdag 19 september 2013 18:48 schreef trolley het volgende: Hoe zit het nu eigenlijk als je een auto moet afleveren in Amersfoort bij knooppunt Hoevelaken? Dat is de laatste tijd helemaal veranderd volgens mij, want de laatste keer dat ik daar heen moest kon ik op één of andere manier niet afslag Hoevelaken nemen, en heb ik wel 15km moeten omrijden .. Ik kom morgen vanaf de A1 vanuit Amsterdam, maar kan ik gewoon afslag Hoevelaken nemen, of moet ik, zoals google maps aangeeft, bij Amersfoort-Noord eraf en het laatste stuk door de woonwijken?
A27 op en afslag Amersfoort nemen. Daar rechts af en bordjes Hoevelaken volgen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op donderdag 19 september 2013 18:37 schreef Irritatie100 het volgende: Klinkt goed, sowieso vind ik Volvo altijd wel prima. Alleen het aangrijpingspunt van de koppeling vind ik altijd vrij abrupt, maar ach.
Ik moet trouwens na 2 maanden zeggen dat ik onze Mondeo steeds minder begin te missen. Zo'n Jetta Hybrid is best goed te doen. Rijdt qua wegligging iets minder strak, maar is wel een stuk sneller en heeft DSG In de 14%-categorie zou ik dus voor de Jetta of V40 gaan idd, afhankelijk van de brandstof die ik zou moeten.
Zag overigens dat de V60 D6 plug-in Hybrid 0% heeft, maar wel 215pk en een 0-100 tijd van 6 seconden Maar goed, nieuwprijs van 60k geloof ik, dus die zal wel een vrij hoge leaseprijs hebben
Maat van m'n pa heeft die v60 op z'n eenmanszaak. Even mee gereden, wat een ruimteschip. Echt een wolf in schaapskleren.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Helaas paste die v60 niet in ons lease budget. Anders was dat hem zeker wel geworden. Maar idd dat aangrijpingspunt, en nu het ook nog diesel is, vliegt dat ding er echt vandoor. Maar alles is echt top kwaliteit, heerlijk solide. En dat premium sound system, Holy shit.. Dat is echt genieten hoor. Sws veel beter dan die 5 astra's die we hiervoor hadden. En deze houden we teminste 24 maanden, ipv 6 maanden.. Wel is het zicht naar achter wel heel minimaal.. Gelukkig parkeersensoren.
Moet zelf ook even kijken want waarschijnlijk zit ik dan net met stage en dan moet ik vanuit Amsterdam naar Nijmegen knallen om daar voor 7 uur te zijn. Maar ik wil opzich wel ff langskomen dus even aankijken nog...
Het is weer eens tijd dat mijn autoverzekering wordt verlengd. Weer denk ik dan, zou EasyWay ons allemaal geen collectiviteit kunnen aanbieden?
We rijden immers allemaal ontzettend veel kilometers en zijn zeker wel met een hele grote groep. Met een collectiviteit zou EasyWay ons ook nog kunnen helpen besparen als autorijders die eigenlijk via een normale verzekering keihard worden uitgebuit
Op vrijdag 20 september 2013 09:38 schreef Warrick21 het volgende: Het is weer eens tijd dat mijn autoverzekering wordt verlengd. Weer denk ik dan, zou EasyWay ons allemaal geen collectiviteit kunnen aanbieden?
We rijden immers allemaal ontzettend veel kilometers en zijn zeker wel met een hele grote groep. Met een collectiviteit zou EasyWay ons ook nog kunnen helpen besparen als autorijders die eigenlijk via een normale verzekering keihard worden uitgebuit
Je hebt best wel kans dat Easyway via TVM verzekerd is, en voor zover ik weet doen die geen zaken met particulieren. Het enige wat je kan proberen is Easyway een verklaring laten schrijven, maar ik weet niet of er verzekeringen zijn die daarmee akkoord gaan.
Wat ik ook al een tijd zit te bedenken is of easyway niet een regeling met bijvoorbeeld Suit Supply kan treffen voor kortingen op pakken. Dus dat als studenten bij easyway komen werken, dat zij dan korting krijgen als zij hun pak bij Suit Supply halen. Voor Suit Supply zijn het een hoop potentiele klanten (mensen die net de arbeidsmarkt op komen) en voor Easyway een goede reclame en voor studenten goedkopere pakken.
Ik heb überhaupt maar 1 pak. Heb 2 keer de pantalon ervan gebruikt tijdens het hiken (1 keer een rit vanuit Raamsdonksveer, daar staat het expliciet in de ritinfo en 1 keer toen ik een BW 640d van anderhalve ton moest rijden). Is ook meteen de enige pantalon die ik heb Verder draag ik chino's, dat mag ook
Op vrijdag 20 september 2013 10:10 schreef DrSnuggle het volgende: Wat ik ook al een tijd zit te bedenken is of easyway niet een regeling met bijvoorbeeld Suit Supply kan treffen voor kortingen op pakken. Dus dat als studenten bij easyway komen werken, dat zij dan korting krijgen als zij hun pak bij Suit Supply halen. Voor Suit Supply zijn het een hoop potentiele klanten (mensen die net de arbeidsmarkt op komen) en voor Easyway een goede reclame en voor studenten goedkopere pakken.
Zijn alleen niet echt budget-vriendelijke pakken volgens mij... Ik heb ook een " duurder" pak(400,- ) maar die zou ik echt niet alle dagen voor PC werk gebruiken... Dan haal ik wel 1 bij CenA ofzo.
Ah, net m'n loonstrook binnen zie ik. Wel wat minder dan ik had gedacht. Namelijk min ¤11 voor verzekering, en er is ineens ¤55 euro loonheffing ingehouden.
Maar dat kun je volgend jaar wel terug vragen van de belasting toch?
Zelfde met in pak hikerwerkzaamheden doen op locatie. Kan je lekker een auto schoonmaken met chemische rotzooi, in je goeie pantalon. Nee bedankt..
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef MG_13 het volgende: Ah, net m'n loonstrook binnen zie ik. Wel wat minder dan ik had gedacht. Namelijk min ¤11 voor verzekering, en er is ineens ¤55 euro loonheffing ingehouden.
Maar dat kun je volgend jaar wel terug vragen van de belasting toch?
Hoezo is dat ineens veranderd dan? Kan je volgend jaar wel terug krijgen maar weet je zeker dat je geen wijziging hebt doorgevoerd?
Net gebeld voor maandag. Naar Groningen in een Corsa, terug in een Octavia. Dan nog een klein ritje erachteraan in een Cadde 4-motion (wist niet dat dat bestond????). Al met al lekker wat uurtjes.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Hoezo is dat ineens veranderd dan? Kan je volgend jaar wel terug krijgen maar weet je zeker dat je geen wijziging hebt doorgevoerd?
Nee ik heb geen wijziging doorgevoerd. Anders maar even een mailtje sturen. Ik kan nu tijdelijk niet werken vanwege stage. En ik heb bewust gekozen om voor m'n stagevergoeding geen loonheffingskorting te doen zodat ik bij EW gewoon loonheffingskorting heb en geen gedoe als ik klaar ben met m'n stage. Dus ik snap er niks van.
Nee ik heb geen wijziging doorgevoerd. Anders maar even een mailtje sturen. Ik kan nu tijdelijk niet werken vanwege stage. En ik heb bewust gekozen om voor m'n stagevergoeding geen loonheffingskorting te doen zodat ik bij EW gewoon loonheffingskorting heb en geen gedoe als ik klaar ben met m'n stage. Dus ik snap er niks van.
Oh ja, ik dacht dat het misschien daar aan lag. Dat je loonheffingskorting ergens anders had aangezet. Inderdaad even een mailtje naar EW.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Maandag ook weer ritten: Veendam - Apeldoorn Apeldoorn - Utrecht Amsterdam - Amersfoort
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 17:19 schreef QuiCk01 het volgende: Maandag enkeltje Amsterdam - Meppel. Niet mijn regio dus denk dat er weinig mensen beschikbaar zijn....
Iemand die binnenkort lekker Pugjes gaat rijden? Klinkt veel belovend want in eerste instantie denk je dat jij twee dagen mag testen. Maar nee dus. Toch wel een leuk dingetje, alleen maak je steeds maar weinig uren. En ik kan al niet want ik 'kan de auto niet veilig voor mijn woning' neerzetten.
Info, hier en daar wat aangepast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ze hadden beter jou naar Meppel kunnen laten gaan en mij naar Amersfoort.
Aan de andere kant wil ik die Fabia Greenline natuurlijk niet missen
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Hojdhopper het volgende: Iemand die binnenkort lekker Pugjes gaat rijden? Klinkt veel belovend want in eerste instantie denk je dat jij twee dagen mag testen. Maar nee dus. Toch wel een leuk dingetje, alleen maak je steeds maar weinig uren. En ik kan al niet want ik 'kan de auto niet veilig voor mijn woning' neerzetten.
Info, hier en daar wat aangepast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzich wel toch wel lache. Nieuwe 308 neem ik aan?
Lekker hoor, die omleidingsroute's in Drenthe. Godsamme, dwars over oude karresporen door de weiland heen gestuurd, viel me nog mee dat de Trafic niet ergens bleef steken...
Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Hojdhopper het volgende: ent de auto door de chauffeur mee naar huis genomen te worden en te worden gewassen en schoongemaakt voordat deze naar de volgende berijder gaat. Het moet dus wel mogelijk zijn om de auto veilig voor je woning weg te zetten.
Voor specifieke uitleg over de auto en het project organiseert het merk op dinsdag 24 september om 15.30 uur een verplichte informatiebijeenkomst. Je moet hier dus ook bij aanwezig kunnen zijn.
De voorkeur gaat uit naar chauffeurs die alle dagen beschikbaar zijn, zodat de auto niet gewisseld hoeft te worden van chauffeur.
Mwah, zeg een uurtje voor het ophalen/wegbrengen, nog 1-1.5 uur voor het wassen. Niet verkeertd toch? zo'n 8 uur per week. En dan kan je daarnaast ook nog gewoon hiker ritjes doen(sowieso op de Maandag en woensdag.
Eerste salaris is binnen! Nu nog even uitvogelen hoe ik meer uren kan gaan maken, vervelend genoeg heb ik steeds twee uur college op een dag.
Ik lees stiekem al een tijdje mee, sinds ik overwoog te solliciteren voor AutoReset. Aangenomen, eerste rit gemaakt, nu eerste salaris binnen. Bevalt me goed, afgezien van het feit dat mijn enige nette schoenen hakschoenen zijn en dat bleek tijdens een wisselrit Groningen-Diemen toch wel onpraktisch.
Toen ik nog hiker was ging ik bijna nooit in pak, gewoon mijn normale outfit eigenlijk. Overhemd en spijkerbroek met nette schoenen. Nu als chauffeur natuurlijk wel in pak..
Maar die daar achter, die kever, die is cool. Die kleur is gewoon perfect voor zo'n kever. Opknapprojectje?
Haha die kever wordt alleen gebruikt rondom de deur. Wel lache om in te rijden, de deuren zijn overigens crème wit. Hij is 100% goed, dus prima ding. Alleen 0 comfort, als je een beetje sportief een bocht neemt dan sta je echt doodsangsten uit.
Maar hij gaat wss binnenkort weg. Aangezien er inmiddels 6 auto's voor de deur staan. Terwijl we met 5 thuis zijn.
Ik moet morgen van Breda naar Rotterdam CS met de trein, en nu geeft 9292ov als snelste verbinding de FaalFyra aan. Hier zou ik een toeslagticket voor moeten kopen, maar nu is mijn vraag: vergoedt EW deze kosten voor de FaalFyra, of willen ze dat ik ±15 minuten wachten op Breda voor de normale IC naar Rotterdam?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
De Fyra tussen Breda en Amsterdam is prima. Maar als je naar Rotterdam gaat scheelt het maar een paar minuten, dus niet de moeite waard. Als ik jou was zou ik de gewone IC pakken, en EW vergoed die toeslag ook niet.
Op zondag 22 september 2013 17:08 schreef zazzel het volgende: De Fyra tussen Breda en Amsterdam is prima. Maar als je naar Rotterdam gaat scheelt het maar een paar minuten, dus niet de moeite waard. Als ik jou was zou ik de gewone IC pakken, en EW vergoed die toeslag ook niet.
Klopt, qua reistijd scheelt het nauwelijks. Het is alleen het kwartiertje wat ik anders langer moet wachten op Breda CS, waardoor ik in Amersfoort net de aansluiting met de bus zou missen. Ik denk dat ik gewoon de Fyra neem dan, en dan probeer ik het wel gewoon om de kosten te declareren. Het gaat tenslotte maar om ¤2,30 dus mochten ze het niet vergoeden, jammer dan.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Klopt, qua reistijd scheelt het nauwelijks. Het is alleen het kwartiertje wat ik anders langer moet wachten op Breda CS, waardoor ik in Amersfoort net de aansluiting met de bus zou missen. Ik denk dat ik gewoon de Fyra neem dan, en dan probeer ik het wel gewoon om de kosten te declareren. Het gaat tenslotte maar om ¤2,30 dus mochten ze het niet vergoeden, jammer dan.
Maar is wachten zo erg dan? Je mist ook de extra "werktijd".
Zelf betaal ik echt nooit voor de Fyra als ik bezig ben voor EW.
Ik ben morgenochtend om 7 uur al onderweg, en dan ben ik blij als ik om half 6 weer thuis ben. Dus in dit geval is het me dat half uurtje wel waard ja.
Kijk, als ik nou om 4 uur weer thuis was geweest had ik natuurlijk gewoon koffie gehaald op het station en vrolijk op de IC gewacht. Maar in dit geval ben ik blij dat ik hierdoor half 6 thuis ben ipv 6 uur.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef trolley het volgende: Ik ben morgenochtend om 7 uur al onderweg, en dan ben ik blij als ik om half 6 weer thuis ben. Dus in dit geval is het me dat half uurtje wel waard ja.
Kijk, als ik nou om 4 uur weer thuis was geweest had ik natuurlijk gewoon koffie gehaald op het station en vrolijk op de IC gewacht. Maar in dit geval ben ik blij dat ik hierdoor half 6 thuis ben ipv 6 uur.
Och meid. Ik begin om 06:30 en ben niet voor 20:30 vrij.
Wordt weer een heerlijke dag waarbij heel veel tijden niet gehaald gaan worden, wat een drama in het zuiden bij de NS. Brandmelding tussen Tilburg en Breda en er rijdt niets meer..
Edit: Maar wel een gratis kopje koffie af te halen bij de kiosk
Zo, weer thuis van een rit van ruim 500 km. Niet voor EW overigens. Was m'n broer ff helpen verhuizen naar Frankrijk. Alles kon niet in een keer mee dus werd ik met de leaseauto van m'n pa naar Nancy gestuurd met de laatste spullen. Was zaterdag vertrokken en vandaag weer naar huis. Ik had nog nooit zo'n rit in m'n eentje gedaan maar het ging allemaal prima. Behalve dat ik voorbij Maastricht in België meteen door de douane van de weg gehaald werd voor controle. Ik had ook een prima hotel met zogenaamd geluiddichte kamers. Maar m'n eerste nacht werd verstoord door een batsend stel dat goed te horen was. Op een gegeven moment begon zelfs de tv aan de muur ritmisch te bewegen.
Op maandag 23 september 2013 15:16 schreef Shefkee het volgende: Kreeg nog een spoedje, Mercedes C63 AMG. Kom ik aan, hangen ze net op en komt de klant hem zelf ophalen..
Morgenochtend lekker om 05:50 de trein hebben. Ritje vanuit de ene naar de andere uithoek van NL. (Hengelo-Goes). Wel lekker lezen in de trein terug naar Utrecht
Op dinsdag 24 september 2013 17:28 schreef Thrasyllus het volgende: Morgenochtend lekker om 05:50 de trein hebben. Ritje vanuit de ene naar de andere uithoek van NL. (Hengelo-Goes). Wel lekker lezen in de trein terug naar Utrecht
Iemand nog een goede app voor navigatie? Ik had Google Navigatie, maar dat is na een update samen gegaan met Google Maps en ik vind het nu toch minder fijn werken.. Liefst gratis natuurlijk zou ook mooi zijn als ie looproutes doet.
Hopelijk morgen weer werken trouwens, ik zit met smart te wachten
Op donderdag 26 september 2013 14:55 schreef Irritatie100 het volgende: Iemand nog een goede app voor navigatie? Ik had Google Navigatie, maar dat is na een update samen gegaan met Google Maps en ik vind het nu toch minder fijn werken.. Liefst gratis natuurlijk zou ook mooi zijn als ie looproutes doet.
Hopelijk morgen weer werken trouwens, ik zit met smart te wachten
TomTom!!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Even een apk bestandje downloaden voor Navigon op Android. Werkt heerlijk, niet anders meer. Nu een iPhone, helaas met t-mobile dus wel Navigon Benelux, dat is dan ook direct het enige voordeel van T-mobile...
Zal eens naar Navigon kijken. MB's maakt niet uit, want die heb ik onbeperkt en hij ligt in de auto toch standaard aan de lader dus die energie.komt ook wel goed.
En eind volgende maand mag ik verlengen, maar ik.blijf gewoon bij T-Mobile denk ik
Op donderdag 26 september 2013 15:27 schreef Irritatie100 het volgende: Zal eens naar Navigon kijken. MB's maakt niet uit, want die heb ik onbeperkt en hij ligt in de auto toch standaard aan de lader dus die energie.komt ook wel goed.
En eind volgende maand mag ik verlengen, maar ik.blijf gewoon bij T-Mobile denk ik
Als ik straks tijd heb wil ik wel even kijken of ik de apk nog heb. MB's verbruikt die niet, werkt offline
Overigens ook korte ritjes. Utrecht - Utrecht, Utrecht - Amersfoort, Amersfoort - Lisse. Behalve die laatste dan. Maar de eerste twee zijn de aflever- en volgend ophaaladres wel op loopafstand.
Maandag/dinsdag niet beschikbaar Irritatie?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Is de persoon die hier kwam met het idee van een Suit Supply kortingsregeling dezelfde als die op Facebook? Toeval bestaat niet
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Vanmiddag een Mitsubishi Outlander 2.2 diesel van Zutphen naar Oosterhout brengen. Lekker voor de uurtjes, want beide adressen hebben slechte OV bereikbaarheid.
Mitsubishi's vind ik best fijn rijden voor Aziatische begrippen, beter dan het populaire Toyota en Kia bijvoorbeeld.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Geen spoedje gehad dus. Zie wel op FB dat er maandag veel werk is, heb 's ochtends college, maar bij deze maar besloten om de 2e te laten vallen (de 1e kom ik helaas niet onderuit) en me vanaf 10.00 beschikbaar te stellen. Hopelijk wordt dat wat.
Maandag wel werk gekregen, de hele dag door Nederland rijden. Wat ik weet van de vorige keer heeft de klant een full-option nieuwe audi a6, dus dat wordt wel een prima dagje.
Voor maandag weer lekker veel kilometers: Leiderdorp-Deventer(golf) Deventer-Utrecht(insignia) en Eindhoven-Bleiswijk(BMW 318D).
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Ritten maandag! Streefkerk - Oss in een Peugeot 107, gevolgd door een rit vanuit Eindhoven. Schijnt daar heel druk te zijn met ritten dus er werd eerst nog even voor me uitgerekend wat de handigste rit zou zijn, maar dat merk ik vanzelf wel.
EDIT: 2e rit is een rit van Eindhoven naar iets genaamd Hoornaar (in de buurt van Gorinchem) in een VW Golf.
[ Bericht 19% gewijzigd door Irritatie100 op 27-09-2013 16:46:02 ]
Heb nu bijna 2 maanden niet meer gewerkt voor EW. Zou heel graag willen maar simpelweg niet de tijd of geen ritten gekregen. Ik probeer volgende maand weer wat te werken. Zou toch jammer zijn als ik dit moet opgeven
Ahjoh als je eens per 2 of 3 maanden eens een ritje aanneemt zal niemand moeilijk doen toch?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op zaterdag 28 september 2013 09:39 schreef Kevindinhinho het volgende: Sinds wanneer is het verplicht om originele bonnen op te sturen voordat je voorgeschoten kosten terug krijgt?
Sinds nooit volgens mij? Tenzij het in de ritinfo staat
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op zaterdag 28 september 2013 09:39 schreef Kevindinhinho het volgende: Sinds wanneer is het verplicht om originele bonnen op te sturen voordat je voorgeschoten kosten terug krijgt?
Dat is al een paar maanden zo. Daar kregen we toen een mailtje van. Dacht ik?
Dan zal ik wel op een aardige som geld moeten wachten, heb nog nooit een origineel bonnetje opgestuurd, altijd alleen een foto geüpload bij de ritbon. We gaan het zien rond 16 oktober!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op zaterdag 28 september 2013 15:51 schreef qua111 het volgende: Dan zal ik wel op een aardige som geld moeten wachten, heb nog nooit een origineel bonnetje opgestuurd, altijd alleen een foto geüpload bij de ritbon. We gaan het zien rond 16 oktober!
Dan zou ik ze direct meesturen. Ik heb nog een beetje hoop, anders is ¤ 15,- zo de prullenbak in gesmeten.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
(Neem aan dit ik dit wel mag posten?) 1. Je moet altijd de originele bonnen naar ons opsturen als je kosten declareert 2. Heb je geen bon, dan worden de kosten niet uitbetaald en/of ze worden ingehouden op je salaris 3. Stuur je bonnetjes maximaal 1 maand na het maken van de kosten op 4. Wanneer je de Esso pas gebruikt is een kopie van de bon voldoende, mits de kosten niet voor Koopman zijn 5. Maak je kosten voor Koopman, dan moet je altijd de originele bon per post versturen
Ik ga ze wel allemaal in een envelop stoppen, en dan de administratie er blij mee maken..
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
In principe heb je dan toch nooit bonnetjes op te sturen? Tanken doe ik altijd bij Esso, en verder nog nooit andere kosten gemaakt. Laatst olie gekocht met de Esso pas, was ook geen probleem.
Yay, morgen rijden! Ritjes Almelo-Groningen en Roden-Groningen. Toch weer een paar uurtjes pakken en genoeg tijd in de trein om mijn tentamenstof voor woensdag nog een keertje door te nemen.
Oké, waarom weet ik niet maar ik ben het even kwijt en kan het ook niet in de klantinformatie terug vinden.
Morgen een auto ophalen bij het schadebedrijf naast de grote in Houten. Daar krijg je dacht ik een uitgifteformulier mee, maar moest je zelf nou ook nog een formulier invullen?
PS: die A4 van vandaag was bruuuuuut!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op maandag 30 september 2013 17:57 schreef Hojdhopper het volgende: Oké, waarom weet ik niet maar ik ben het even kwijt en kan het ook niet in de klantinformatie terug vinden.
Morgen een auto ophalen bij het schadebedrijf naast de grote in Houten. Daar krijg je dacht ik een uitgifteformulier mee, maar moest je zelf nou ook nog een formulier invullen?
PS: die A4 van vandaag was bruuuuuut!
Ik heb even gekeken naar toen ik zo'n rit moest doen, en toen heb ik wel een formulier ingevuld. Ik zou hem gewoon meenemen, kan je daar altijd nog zien wat ze zeggen.
Je moet daar gewoon zelf een formulier meenemen... En lekker traplopen in de garage. De eerste keer toen ik daar was, hadden ze niet gezegd dat hun auto's op de bovenste verdieping staan. Ik elke verdieping af met de sleutel om te kijken of ik ergens teken van leven vond.
Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef zazzel het volgende: Je moet daar gewoon zelf een formulier meenemen... En lekker traplopen in de garage. De eerste keer toen ik daar was, hadden ze niet gezegd dat hun auto's op de bovenste verdieping staan. Ik elke verdieping af met de sleutel om te kijken of ik ergens teken van leven vond.
Parkeerdek 2A, staat in de ritinfo toch?
Vandaag een weinig bijzondere dag gehad. Eerst van Streefkerk (een of ander gat bij Alblasserdam, moest er met een pontje heen ) naar Oss in een 107. Wel een gezeik in Oss trouwens. Er stond in de ritinfo dat je standaard 'vies' moet aankruisen op het transportformulier, tenzij de auto net gewassen was. Dat moest je 'schoon' aankruisen en bij opmerkingen zetten dat de auto net gewassen was. Toen ik aankwam was de klant net klaar met het wassen van de auto (de druppels zaten er nog op, emmers stonden er nog naast ed), dus ik noteer 'schoon' en dat ie net gewassen was. Vervolgens in Oss daar gezeur over gehad, ik had 'matig schoon' moeten noteren.
Daarna Eindhoven - Hoornaar (nog zo'n gat, in de buurt van Gorinchem) in een Golf. Door de klant nog even naar station Arkel gebracht, dus dat was wel prima.
Ik heb even gekeken naar toen ik zo'n rit moest doen, en toen heb ik wel een formulier ingevuld. Ik zou hem gewoon meenemen, kan je daar altijd nog zien wat ze zeggen.
Thanks!
quote:
Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef zazzel het volgende: Je moet daar gewoon zelf een formulier meenemen... En lekker traplopen in de garage. De eerste keer toen ik daar was, hadden ze niet gezegd dat hun auto's op de bovenste verdieping staan. Ik elke verdieping af met de sleutel om te kijken of ik ergens teken van leven vond.
Haha ja dat is wel kut. Mij werd een keer door hun verteld dat ik gewoon met de auto terug mocht komen rijden zodat ik niet weer heen en weer moest lopen. Is wel een risico natuurijk, maar als het kutweer is doe ik dat wel.
Overigens was de laatste twee keer dat ik daar kwam de deur dicht dus moest om de hele garage heen lopen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik heb dat een keer gevraagd, en ze hadden er wel een reden voor. Volgens mij iets met vandalisme/diefstal, maar kan het me niet goed meer herinneren. Blijft evengoed kut Ik neem in zo'n geval die auto gewoon mee, doe ik wel vaker zonder dat er getekend is. Of even een meter naar voren zetten. Officieel mag dat niet, maar ik denk dat je wordt uitgelachen als je vraagt of de auto een meter naar voren mag
In houten, daar bij die parkeergarage stond ik de eerste keer voor de uitrij poort, ging dat ding niet open. Sindsdien elke keer dat ik daar kwam door de ingang (linker poort van binnen af gezien) naar buiten gereden. Wat moet je daar doen om te zorgen dat de rechter poort open gaat ? Misschien is het inmiddels anders, was er een half jaar geleden voor het laatst...
Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef Rubenr3 het volgende: Ik werd om 10 voor 8 nog gebeld of ik morgen voor college nog even een ritje kon doen. Assen - Leeuwarden in een Alfa Romeo Mito, prima
Ik ook heel laat, kwart voor 8 ofzo. Ze klonk wel heel zielig, alsof ze haar alleen in het donker achtergelaten hadden..
Op maandag 30 september 2013 22:07 schreef Pizzabodem het volgende: In houten, daar bij die parkeergarage stond ik de eerste keer voor de uitrij poort, ging dat ding niet open. Sindsdien elke keer dat ik daar kwam door de ingang (linker poort van binnen af gezien) naar buiten gereden. Wat moet je daar doen om te zorgen dat de rechter poort open gaat ? Misschien is het inmiddels anders, was er een half jaar geleden voor het laatst...
Haha zo heb ik ook gestaan. Maar iedereen racet daar naar buiten via de ingang. Zal wel normaal zijn.
Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef Sarasi het volgende: Fijne ritjes gemaakt, ondanks dat van de eerste auto de accu helemaal dood was. Wel direct een vraag.
Wat nu als de contactpersoon bij de klant heel gezellig en informeel is? Ga je dan mee in die manier van communiceren of blijf je zakelijk?
Ik ouwehoer dan altijd gewoon informeel terug. Dat is in dat geval beter dan zakelijk, aangezien de contactpersoon door zijn doen en laten al aangeeft zich fijner te voelen bij informele communicatie. Je kan een informeel gesprek dus zien als een soort service
Wat nu als de contactpersoon bij de klant heel gezellig en informeel is? Ga je dan mee in die manier van communiceren of blijf je zakelijk?
Ik stond regelmatig in de Euroborg biertjes te drinken met de contactpersoon van een klant in Groningen. Toen ik nog bij Easyway werkte gingen onze gesprekken 'op kantoor' gewoon op dezelfde voet door.
Net als wanneer je bij een particulier komt gewoon even kijken hoe hij/zij zich opstelt. Op die manier ga je dan mee in het gesprek. Vaak genoeg bij iemand in huis cola gedronken en gekletst.
Oh, oke. De man van mijn eerste rit was heel vriendelijk en gezellig, grapjes maken enzo, waar ik in mee ging. Achteraf bedacht ik me dat dat misschien niet helemaal de bedoeling was, maar dat is dus niet zo'n probleem.
Op maandag 30 september 2013 21:05 schreef Viezze het volgende: Ik heb dat een keer gevraagd, en ze hadden er wel een reden voor. Volgens mij iets met vandalisme/diefstal, maar kan het me niet goed meer herinneren. Blijft evengoed kut Ik neem in zo'n geval die auto gewoon mee, doe ik wel vaker zonder dat er getekend is. Of even een meter naar voren zetten. Officieel mag dat niet, maar ik denk dat je wordt uitgelachen als je vraagt of de auto een meter naar voren mag
Vandaag dus gewoon weer dicht. Toch wel balen als je dat schijteind om moet lopen.
Bij die parkeergarage is dient dat open hek als in- en uitgang. Nog nooit iemand iets anders zien doen daar.
Overigens de eerste rit af moeten leveren bij best een lekkere chick uit Amsterdam. Heel vriendelijk en zo. Heb haar nog moeten bellen op dr 06 omdat ik vertraging had. 06...
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik stond vanmorgen inderdaad ook voor een dichte rechterdeur en ben zodoende door de linkerdeur gegaan :p
Gisteren en vandaag al om 6:25 de trein ingekropen omdat ze denk ik in de regio Ede heel weinig werk hebben. Gisteren in Meerkerk, vanmorgen in Houten. Goed voor de uren, dat wel weer. Morgen vanuit Amersfoort starten en dus weer vroeg het bedje uit. Het enige voordeel is dat de trein nog leeg is.
Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef Sarasi het volgende: Fijne ritjes gemaakt, ondanks dat van de eerste auto de accu helemaal dood was. Wel direct een vraag.
Wat nu als de contactpersoon bij de klant heel gezellig en informeel is? Ga je dan mee in die manier van communiceren of blijf je zakelijk?
Gewoon op ingaan! Is ook wel het leuke van het baantje. Mensen nodigen je vaak uit naar binnen en soms ga je dan lekker aan de koffie, of het hele gezin dat je af zet bij het station
Heb ooit dik een uur lang bij iemand binnen gezeten omdat het regende en onweerde Lekker aan de koffie en daarna frisdrank gezeten, was toch de laatste rit van de dag dus hoefde alleen nog naar huis
Gewoon op ingaan! Is ook wel het leuke van het baantje. Mensen nodigen je vaak uit naar binnen en soms ga je dan lekker aan de koffie, of het hele gezin dat je af zet bij het station
Hele gezin ja? Omg!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Gewoon op ingaan! Is ook wel het leuke van het baantje. Mensen nodigen je vaak uit naar binnen en soms ga je dan lekker aan de koffie, of het hele gezin dat je af zet bij het station
Dit, wat is er beter dan 3 kwartier betaald gezellig doen en koffiedrinken omdat de klant nog wat vragen had die ik niet wist en geen haast had
Op dinsdag 1 oktober 2013 18:45 schreef Rubenr3 het volgende: Ik maak het ook wel eens mee dat kinderen mee gesleept worden omdat ze anders alleen thuis zijn
Ik heb eens buiten in de auto moeten wachten omdat mevrouw vanwege haar geloof niet alleen mocht zijn met een andere man dan haar eigen. Kwam de buurvrouw van twee huizen verder er aan om de auto in te nemen en mij weg te brengen
Vandaag is mij het ergste overkomen wat je als studentchauffeur kan gebeuren.. Mijn OV kaart onderweg kwijtgeraakt. Na een dag waar alles precies volgens planning verliep(was al trots op mezelf), ging het toch mis. Ik was al begonnen in Eindhoven, via Heerlen Maastricht, Hoofddorp en Badhoevedorp was ik inmiddels in Purmerend. Toen ik daar uit de auto stapte voelde ik meteen dat ie weg was. Paniek is een groot woord maar dan baal je wel flink..
Gelukkig wist ik dat ik hem bij het laatste ophaaladres nog in mijn broekzak had gestopt, dus na contact met AR naar dat bedrijf gebeld. Daar hebben ze hem gelukkig gevonden op de parkeerplaats, vermoedelijk uit mn zak gevallen toen ik de autosleutels pakte. Ze zou hem vandaag nog opsturen, dus hopelijk heb ik hem morgen of donderdag weer in huis. Wel balen dat mijn auto nu ook bij de garage staat, ben nu dus redelijk immobiel.
Nu alleen nog ff kijken hoe het administratief af te handelen. Met de bus van Purmerend naar A'dam was maar liefst 7.50, de trein naar Eindhoven terug 17 euro. In Eindhoven heb ik me op laten pikken op het station, en even langs het loket geweest en die 17 euro kan ik ook terug vragen. Morgen maar ff bellen voor die laatste 7.50
Op dinsdag 1 oktober 2013 18:25 schreef Irritatie100 het volgende: Heb ooit dik een uur lang bij iemand binnen gezeten omdat het regende en onweerde Lekker aan de koffie en daarna frisdrank gezeten, was toch de laatste rit van de dag dus hoefde alleen nog naar huis
Ook ooit eens anderhalf uur bij de buren van het afleveradres binnen gezeten, omdat de CP nog niet aanwezig was. Was in Spakenburg, daar zijn ze vaak wel erg gastvriendelijk heb ik gemerkt
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Op dinsdag 1 oktober 2013 23:03 schreef Irritatie100 het volgende: maand een nieuwe telefoon. Voorlopig denk ik dat ik voor de Sony Xperia Z1 ga, of hebben mijn mede-hikers nog leuke adviezen?
Op dinsdag 1 oktober 2013 23:03 schreef Irritatie100 het volgende: Mag eind deze maand een nieuwe telefoon. Voorlopig denk ik dat ik voor de Sony Xperia Z1 ga, of hebben mijn mede-hikers nog leuke adviezen?
Op dinsdag 1 oktober 2013 23:03 schreef Irritatie100 het volgende: Mag eind deze maand een nieuwe telefoon. Voorlopig denk ik dat ik voor de Sony Xperia Z1 ga, of hebben mijn mede-hikers nog leuke adviezen?
Is die even groot als de Xperia Z? Ik heb 5 maand ofzo een Xperia Z gehad, maar ik heb ik kapot laten vallen. Achteraf vond ik hem te groot. Bijvoorbeeld bij het los doen van de gordel in de auto, toen bleef die altijd aan mn tekefoon hangen, door de zit postitie stak die vaak een stukje uit m'n broekzak. Nu een stapje terug gedaan naar de Iphone 5, prima formaatje, liefts iets breder, maar zeker niet hoger/langer.
Geen idee hoe groot die precies is. In ieder geval een 5" scherm. Heb nu een HTC Sensation met 4.3" en die is zeker niet té groot.
HTC One heb ik ook aam gedacht, maar die Sensation is de laatste tijd kut bezig, dus maar even iets anders dan HTC Galaxy S4 heb ik ook nog aan zitten denken btw. iPhone 5S wellicht, weet alleen niet of die überhaupt al uit is. En van Android naar Android is het ook wel handiger om contacten enzo over te zetten.
Moet nog de prijs van de 5S afwachten, maar de prijzen van Apple kennende gaat het geen iPhone worden. Hardwarematig is het heus niet beter dan een S4 of iets vergelijkbaars en ik geil niet op merkjes, dus om nou een flink bedrag neer te leggen zodat ik een Appeltje achterop heb.... Daarbij ben ik tevreden over Android
Op woensdag 2 oktober 2013 08:12 schreef Irritatie100 het volgende: Geen idee hoe groot die precies is. In ieder geval een 5" scherm. Heb nu een HTC Sensation met 4.3" en die is zeker niet té groot.
HTC One heb ik ook aam gedacht, maar die Sensation is de laatste tijd kut bezig, dus maar even iets anders dan HTC Galaxy S4 heb ik ook nog aan zitten denken btw. iPhone 5S wellicht, weet alleen niet of die überhaupt al uit is. En van Android naar Android is het ook wel handiger om contacten enzo over te zetten.
Pas geleden een LG Google Nexus 4 gekocht; 250,- voor een telefoon met voor dat geld zeer goede specs. (ietsje slechter als een S4)
Op woensdag 2 oktober 2013 11:05 schreef Irritatie100 het volgende: Moet nog de prijs van de 5S afwachten, maar de prijzen van Apple kennende gaat het geen iPhone worden. Hardwarematig is het heus niet beter dan een S4 of iets vergelijkbaars en ik geil niet op merkjes, dus om nou een flink bedrag neer te leggen zodat ik een Appeltje achterop heb.... Daarbij ben ik tevreden over Android
5C ¤ 599,- en 5S ¤ 699,- toch? Ik vind de nieuwe modellen echt te weinig toevoegen. Ik heb nog even af zitten wachten tot er bekend werd gemaakt wat de 5C/S te bieden hadden, maar daar ben ik niet van onder de indruk. Ik wilde eerst terug naar een BlackBerry, maar aangezien ze stoppen met het maken van consumentenproducten gaat hem dat ook niet worden. De Galaxy S4 vind ik ook wel een mooie telefoon maar de One in zwart vind ik wat zakelijker, past beter.
Op woensdag 2 oktober 2013 08:12 schreef Irritatie100 het volgende: Geen idee hoe groot die precies is. In ieder geval een 5" scherm. Heb nu een HTC Sensation met 4.3" en die is zeker niet té groot.
HTC One heb ik ook aam gedacht, maar die Sensation is de laatste tijd kut bezig, dus maar even iets anders dan HTC Galaxy S4 heb ik ook nog aan zitten denken btw. iPhone 5S wellicht, weet alleen niet of die überhaupt al uit is. En van Android naar Android is het ook wel handiger om contacten enzo over te zetten.
De Sensation was ook echt een kuttelefoon van HTC. Slecht gebouwd en legde het toen hij uitkwam al af tegen de S2, vooral vanwege dat loeizware Sense dat HTC toen nog gebruikte.
Ik ga hierna ook zeker over op sim-only. Gewoon zo goedkoop mogelijk, bel en sms maar minimaal, lange leve whatsapp, ben je voor 10/15 euro ofzo wel klaar. Lap nu 53 in de maand voor een telefoon die ik niet meer heb.