Als je een beetje mazzel hebt met het weer kun je daar echt een fantastische dag van maken inderdaad, je mag toch niet de snelweg op met dat ding. Dwars door het groene hart!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:11 schreef qua111 het volgende:
Hahah net gebeld voor maandag: Of ik een Vespa van Leiden naar Meerkerk wil omrijden. Voor alles een eerste keer zullen we maar zeggen.
Daarna nog een Prius rijden, 17 hele kilometers.
Iets in mij zegt dat dit mijn beste dag voor EW ooit gaat worden
Dat is leuk in een BMW, die dingen hebben de mooiste verbruiksmeters ooitquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
En als ze zo'n verbruikmetertje hebben, altijd een zo hoog mogelijk verbruik proberen te halen. Herkenbaar!
Geen idee, moest hem op z'n werk afleveren helaasquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wie weet heeft ie wel 5 blonde dochter tussen 18 en 25! Visitekaartjes mee dus
Reed nog 2 keer langs Amersfoort, nog even opgelet of ik je zag rijden. Wel 2 keer een witte Vivaro, meer geen joppie achter het stuur. Je reed wel tegelijk naar huis met de mooiste 508 van het landquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:02 schreef joppie_saus het volgende:
Lekker dertien uurtjes gemaakt vandaag, reed om 17u de loods in Groningen weer in. Toen nog even uitpakken en tanken... Lachen om bij bedrijven binnen te gaan waar ik voor EW regelmatig langs reed, onder andere groot telecombedrijf langs de A1, en om te vullen bij bedrijven met uitzicht op auto's die daar door EW-hikers zijn neergezet (Barneveld).
Nu zijn we allemaal jaloers op Joppie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:31 schreef S-RS het volgende:
Je reed wel tegelijk naar huis met de mooiste 508 van het land
Je moet ook niet naar een Vivaro kijken, maar naar een Trafic. Overigens ben ik via Hilversum en Naarden naar Groningen gereden, over de A27/A6/A7 dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:31 schreef S-RS het volgende:
[..]
Reed nog 2 keer langs Amersfoort, nog even opgelet of ik je zag rijden. Wel 2 keer een witte Vivaro, meer geen joppie achter het stuur. Je reed wel tegelijk naar huis met de mooiste 508 van het land
Zou ik sowieso zijn, niet alleen om die 508quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nu zijn we allemaal jaloers op Joppie.
Impossible!quote:
Ohja true! Daar heb ik er 0 van gezienquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar een Vivaro kijken, maar naar een Trafic. Overigens ben ik via Hilversum en Naarden naar Groningen gereden, over de A27/A6/A7 dus
Ik heb liever de A28. Dat lelijke Friesland elke keer... Alleen is de A28 richting Groningen vanaf Hoogeveen gewoon doodquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:12 schreef S-RS het volgende:
[..]
Impossible!
[..]
Ohja true! Daar heb ik er 0 van gezien
Ah lekker, vind ik zelf een stuk beter rijden dan de A28.
Wat betreft die alcohol ik steun je, moet ook 12 dagen aan de antibiotica. En ik ben maandag jarigquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ghehe, in een Prius een zo hoog mogelijk verbruik proberen te halen, klinkt bekend..
Loon idd hier ook al binnen, vreemd. Maar ben zeer benieuwd naar de specificatie, want heb zo'n vermoeden dat er weer iets niet helemaal klopt..
Overigens voor mij even geen EW, ben afgelopen dinsdag geopereerd, mag 2 á 3 week geen autorijden. Ook 2 week niet fietsen en geen alcohol
Ghehe, tijdje geleden had ik inderdaad ook al 14 dagen antibiotica gehad, maar de een na laatste dag me wel behoorlijk misdragen. Gelukkig verder geen gedoe mee gehad.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:20 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wat betreft die alcohol ik steun je, moet ook 12 dagen aan de antibiotica. En ik ben maandag jarig
Ik vindt A27, A6, A7 ook fijner rijden. Weet eigenlijk niet waarom..quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb liever de A28. Dat lelijke Friesland elke keer... Alleen is de A28 richting Groningen vanaf Hoogeveen gewoon dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |