abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 september 2013 @ 20:41:38 #151
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_131360712
Helaas paste die v60 niet in ons lease budget. Anders was dat hem zeker wel geworden.
Maar idd dat aangrijpingspunt, en nu het ook nog diesel is, vliegt dat ding er echt vandoor. Maar alles is echt top kwaliteit, heerlijk solide. En dat premium sound system, Holy shit.. Dat is echt genieten hoor.
Sws veel beter dan die 5 astra's die we hiervoor hadden. En deze houden we teminste 24 maanden, ipv 6 maanden..
Wel is het zicht naar achter wel heel minimaal.. Gelukkig parkeersensoren.
pi_131364995
Om 20.45 nog gebeld, zelfs een voicemail achter gelaten, maar ik lag in het zwembad sportief te doen. Zag het dus net pas, dus jammer maar helaas.
  donderdag 19 september 2013 @ 23:49:57 #153
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_131369748
Maar 3 man tot nu toe voor het karten?

Moet zelf ook even kijken want waarschijnlijk zit ik dan net met stage en dan moet ik vanuit Amsterdam naar Nijmegen knallen om daar voor 7 uur te zijn.
Maar ik wil opzich wel ff langskomen dus even aankijken nog...
pi_131374003
Het is weer eens tijd dat mijn autoverzekering wordt verlengd. Weer denk ik dan, zou EasyWay ons allemaal geen collectiviteit kunnen aanbieden? :P

We rijden immers allemaal ontzettend veel kilometers en zijn zeker wel met een hele grote groep. Met een collectiviteit zou EasyWay ons ook nog kunnen helpen besparen als autorijders die eigenlijk via een normale verzekering keihard worden uitgebuit }:|
pi_131374442
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:38 schreef Warrick21 het volgende:
Het is weer eens tijd dat mijn autoverzekering wordt verlengd. Weer denk ik dan, zou EasyWay ons allemaal geen collectiviteit kunnen aanbieden? :P

We rijden immers allemaal ontzettend veel kilometers en zijn zeker wel met een hele grote groep. Met een collectiviteit zou EasyWay ons ook nog kunnen helpen besparen als autorijders die eigenlijk via een normale verzekering keihard worden uitgebuit }:|
Je hebt best wel kans dat Easyway via TVM verzekerd is, en voor zover ik weet doen die geen zaken met particulieren. Het enige wat je kan proberen is Easyway een verklaring laten schrijven, maar ik weet niet of er verzekeringen zijn die daarmee akkoord gaan.
pi_131374647
Wat ik ook al een tijd zit te bedenken is of easyway niet een regeling met bijvoorbeeld Suit Supply kan treffen voor kortingen op pakken.
Dus dat als studenten bij easyway komen werken, dat zij dan korting krijgen als zij hun pak bij Suit Supply halen. Voor Suit Supply zijn het een hoop potentiele klanten (mensen die net de arbeidsmarkt op komen) en voor Easyway een goede reclame en voor studenten goedkopere pakken.
pi_131374773
Stel het eens aan ze voor, staan ze vast voor open.

Wel alleen interessant voor prive chauffeurs. Ik heb een pak van Suit Supply maar daar ga ik echt niet mee hiken :+
pi_131374841
Ik heb überhaupt maar 1 pak. Heb 2 keer de pantalon ervan gebruikt tijdens het hiken (1 keer een rit vanuit Raamsdonksveer, daar staat het expliciet in de ritinfo en 1 keer toen ik een BW 640d van anderhalve ton moest rijden). Is ook meteen de enige pantalon die ik heb :+
Verder draag ik chino's, dat mag ook :9
pi_131374926
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:10 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat ik ook al een tijd zit te bedenken is of easyway niet een regeling met bijvoorbeeld Suit Supply kan treffen voor kortingen op pakken.
Dus dat als studenten bij easyway komen werken, dat zij dan korting krijgen als zij hun pak bij Suit Supply halen. Voor Suit Supply zijn het een hoop potentiele klanten (mensen die net de arbeidsmarkt op komen) en voor Easyway een goede reclame en voor studenten goedkopere pakken.
Zijn alleen niet echt budget-vriendelijke pakken volgens mij... ;)
Ik heb ook een " duurder" pak(400,- ) maar die zou ik echt niet alle dagen voor PC werk gebruiken... Dan haal ik wel 1 bij CenA ofzo.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_131375476
Als ik een pak zou willen met mijn postuur kan ik niet anders dan een maatpak. Duurder, maar ja dan is ie tenminste wel goed passend
pi_131375504
Half 10 nog gebeld voor een spoedje, Stadskanaal - Amersfoort. Toch nog een uurtje of 5/6 ^O^
pi_131375660
Ah, net m'n loonstrook binnen zie ik. Wel wat minder dan ik had gedacht. Namelijk min ¤11 voor verzekering, en er is ineens ¤55 euro loonheffing ingehouden. :'(

Maar dat kun je volgend jaar wel terug vragen van de belasting toch?
pi_131375679
Zelfde met in pak hikerwerkzaamheden doen op locatie. Kan je lekker een auto schoonmaken met chemische rotzooi, in je goeie pantalon. Nee bedankt..
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_131375737
Ik vind dat absurd, in pak hikerwerkzaamheden, welke zoutzak heeft dat bedacht... :')
pi_131376101
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef MG_13 het volgende:
Ah, net m'n loonstrook binnen zie ik. Wel wat minder dan ik had gedacht. Namelijk min ¤11 voor verzekering, en er is ineens ¤55 euro loonheffing ingehouden. :'(

Maar dat kun je volgend jaar wel terug vragen van de belasting toch?
Hoezo is dat ineens veranderd dan? Kan je volgend jaar wel terug krijgen maar weet je zeker dat je geen wijziging hebt doorgevoerd?

Net gebeld voor maandag. Naar Groningen in een Corsa, terug in een Octavia. Dan nog een klein ritje erachteraan in een Cadde 4-motion (wist niet dat dat bestond????). Al met al lekker wat uurtjes.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_131376323
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:09 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hoezo is dat ineens veranderd dan? Kan je volgend jaar wel terug krijgen maar weet je zeker dat je geen wijziging hebt doorgevoerd?
Nee ik heb geen wijziging doorgevoerd. Anders maar even een mailtje sturen. Ik kan nu tijdelijk niet werken vanwege stage. En ik heb bewust gekozen om voor m'n stagevergoeding geen loonheffingskorting te doen zodat ik bij EW gewoon loonheffingskorting heb en geen gedoe als ik klaar ben met m'n stage. Dus ik snap er niks van.
pi_131376368
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:16 schreef MG_13 het volgende:

[..]

Nee ik heb geen wijziging doorgevoerd. Anders maar even een mailtje sturen. Ik kan nu tijdelijk niet werken vanwege stage. En ik heb bewust gekozen om voor m'n stagevergoeding geen loonheffingskorting te doen zodat ik bij EW gewoon loonheffingskorting heb en geen gedoe als ik klaar ben met m'n stage. Dus ik snap er niks van.
Oh ja, ik dacht dat het misschien daar aan lag. Dat je loonheffingskorting ergens anders had aangezet. Inderdaad even een mailtje naar EW.
  vrijdag 20 september 2013 @ 17:19:25 #168
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_131386476
Maandag enkeltje Amsterdam - Meppel. Niet mijn regio dus denk dat er weinig mensen beschikbaar zijn....
pi_131387870
Maandag ook weer ritten:
Veendam - Apeldoorn
Apeldoorn - Utrecht
Amsterdam - Amersfoort

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:19 schreef QuiCk01 het volgende:
Maandag enkeltje Amsterdam - Meppel. Niet mijn regio dus denk dat er weinig mensen beschikbaar zijn....
Meppoooooooool!!
pi_131389380
Iemand die binnenkort lekker Pugjes gaat rijden? :P Klinkt veel belovend want in eerste instantie denk je dat jij twee dagen mag testen. Maar nee dus. Toch wel een leuk dingetje, alleen maak je steeds maar weinig uren. En ik kan al niet want ik 'kan de auto niet veilig voor mijn woning' neerzetten. :')

Info, hier en daar wat aangepast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 september 2013 @ 20:59:00 #171
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_131393569
quote:
[..]

Meppoooooooool!!
Ze hadden beter jou naar Meppel kunnen laten gaan en mij naar Amersfoort.

Aan de andere kant wil ik die Fabia Greenline natuurlijk niet missen :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand die binnenkort lekker Pugjes gaat rijden? :P Klinkt veel belovend want in eerste instantie denk je dat jij twee dagen mag testen. Maar nee dus. Toch wel een leuk dingetje, alleen maak je steeds maar weinig uren. En ik kan al niet want ik 'kan de auto niet veilig voor mijn woning' neerzetten. :')

Info, hier en daar wat aangepast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzich wel toch wel lache. Nieuwe 308 neem ik aan?
pi_131394217
Ga mij misschien wel aanmelden voor die 308, maar dan een weekje. Heb een eigen prive parkeerterrein bij mijn huis met slagboom dus dat komt goed uit.
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:46:25 #173
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_131396072
Lekker hoor, die omleidingsroute's in Drenthe. Godsamme, dwars over oude karresporen door de weiland heen gestuurd, viel me nog mee dat de Trafic niet ergens bleef steken... :')

En ja, dit was een serieuze omleidingsroute...
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:20:34 #174
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_131398003
Lekker link als het daar geregend heeft. Een foutje en zo links de sloot in.
pi_131398726
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:59 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ze hadden beter jou naar Meppel kunnen laten gaan en mij naar Amersfoort.
Neuh, dit is beter voor mijn uurtjes :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')