Je hebt best wel kans dat Easyway via TVM verzekerd is, en voor zover ik weet doen die geen zaken met particulieren. Het enige wat je kan proberen is Easyway een verklaring laten schrijven, maar ik weet niet of er verzekeringen zijn die daarmee akkoord gaan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:38 schreef Warrick21 het volgende:
Het is weer eens tijd dat mijn autoverzekering wordt verlengd. Weer denk ik dan, zou EasyWay ons allemaal geen collectiviteit kunnen aanbieden?
We rijden immers allemaal ontzettend veel kilometers en zijn zeker wel met een hele grote groep. Met een collectiviteit zou EasyWay ons ook nog kunnen helpen besparen als autorijders die eigenlijk via een normale verzekering keihard worden uitgebuit
Zijn alleen niet echt budget-vriendelijke pakken volgens mij...quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:10 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat ik ook al een tijd zit te bedenken is of easyway niet een regeling met bijvoorbeeld Suit Supply kan treffen voor kortingen op pakken.
Dus dat als studenten bij easyway komen werken, dat zij dan korting krijgen als zij hun pak bij Suit Supply halen. Voor Suit Supply zijn het een hoop potentiele klanten (mensen die net de arbeidsmarkt op komen) en voor Easyway een goede reclame en voor studenten goedkopere pakken.
Hoezo is dat ineens veranderd dan? Kan je volgend jaar wel terug krijgen maar weet je zeker dat je geen wijziging hebt doorgevoerd?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef MG_13 het volgende:
Ah, net m'n loonstrook binnen zie ik. Wel wat minder dan ik had gedacht. Namelijk min ¤11 voor verzekering, en er is ineens ¤55 euro loonheffing ingehouden.![]()
Maar dat kun je volgend jaar wel terug vragen van de belasting toch?
Nee ik heb geen wijziging doorgevoerd. Anders maar even een mailtje sturen. Ik kan nu tijdelijk niet werken vanwege stage. En ik heb bewust gekozen om voor m'n stagevergoeding geen loonheffingskorting te doen zodat ik bij EW gewoon loonheffingskorting heb en geen gedoe als ik klaar ben met m'n stage. Dus ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:09 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hoezo is dat ineens veranderd dan? Kan je volgend jaar wel terug krijgen maar weet je zeker dat je geen wijziging hebt doorgevoerd?
Oh ja, ik dacht dat het misschien daar aan lag. Dat je loonheffingskorting ergens anders had aangezet. Inderdaad even een mailtje naar EW.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:16 schreef MG_13 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen wijziging doorgevoerd. Anders maar even een mailtje sturen. Ik kan nu tijdelijk niet werken vanwege stage. En ik heb bewust gekozen om voor m'n stagevergoeding geen loonheffingskorting te doen zodat ik bij EW gewoon loonheffingskorting heb en geen gedoe als ik klaar ben met m'n stage. Dus ik snap er niks van.
Meppoooooooool!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:19 schreef QuiCk01 het volgende:
Maandag enkeltje Amsterdam - Meppel. Niet mijn regio dus denk dat er weinig mensen beschikbaar zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ze hadden beter jou naar Meppel kunnen laten gaan en mij naar Amersfoort.quote:[..]
Meppoooooooool!!
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand die binnenkort lekker Pugjes gaat rijden?Klinkt veel belovend want in eerste instantie denk je dat jij twee dagen mag testen. Maar nee dus. Toch wel een leuk dingetje, alleen maak je steeds maar weinig uren. En ik kan al niet want ik 'kan de auto niet veilig voor mijn woning' neerzetten.
Info, hier en daar wat aangepast:Opzich wel toch wel lache. Nieuwe 308 neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, dit is beter voor mijn uurtjesquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:59 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ze hadden beter jou naar Meppel kunnen laten gaan en mij naar Amersfoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |