abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131642548

[ Bericht 100% gewijzigd door dery1990 op 28-09-2013 12:50:41 ]
pi_131645458
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:49 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Dat is al een paar maanden zo. Daar kregen we toen een mailtje van. Dacht ik?
Dat zal dan wel in mijn afwezigheid geweest zijn..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_131646718
Dan zal ik wel op een aardige som geld moeten wachten, heb nog nooit een origineel bonnetje opgestuurd, altijd alleen een foto geüpload bij de ritbon. We gaan het zien rond 16 oktober!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_131647788
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:00 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Dat zal dan wel in mijn afwezigheid geweest zijn..
Heb jou een PM gestuurd ;)
pi_131648531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:51 schreef qua111 het volgende:
Dan zal ik wel op een aardige som geld moeten wachten, heb nog nooit een origineel bonnetje opgestuurd, altijd alleen een foto geüpload bij de ritbon. We gaan het zien rond 16 oktober!
Dan zou ik ze direct meesturen. Ik heb nog een beetje hoop, anders is ¤ 15,- zo de prullenbak in gesmeten.
pi_131648827
(Neem aan dit ik dit wel mag posten?)
1. Je moet altijd de originele bonnen naar ons opsturen als je kosten declareert
2. Heb je geen bon, dan worden de kosten niet uitbetaald en/of ze worden ingehouden op je salaris
3. Stuur je bonnetjes maximaal 1 maand na het maken van de kosten op
4. Wanneer je de Esso pas gebruikt is een kopie van de bon voldoende, mits de kosten niet voor Koopman zijn
5. Maak je kosten voor Koopman, dan moet je altijd de originele bon per post versturen

Ik ga ze wel allemaal in een envelop stoppen, en dan de administratie er blij mee maken..
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:44:51 #257
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_131650481
In principe heb je dan toch nooit bonnetjes op te sturen? Tanken doe ik altijd bij Esso, en verder nog nooit andere kosten gemaakt. Laatst olie gekocht met de Esso pas, was ook geen probleem.
pi_131652442
Ik heb kosten voor moeten schieten omdat er geen esso in de buurt was, dus dan moet je wel bonnen opsturen...
pi_131713740
Yay, morgen rijden! Ritjes Almelo-Groningen en Roden-Groningen. Toch weer een paar uurtjes pakken en genoeg tijd in de trein om mijn tentamenstof voor woensdag nog een keertje door te nemen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_131713768
Oké, waarom weet ik niet maar ik ben het even kwijt en kan het ook niet in de klantinformatie terug vinden.

Morgen een auto ophalen bij het schadebedrijf naast de grote in Houten. Daar krijg je dacht ik een uitgifteformulier mee, maar moest je zelf nou ook nog een formulier invullen?

PS: die A4 van vandaag was bruuuuuut!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_131716425
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 17:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Oké, waarom weet ik niet maar ik ben het even kwijt en kan het ook niet in de klantinformatie terug vinden.

Morgen een auto ophalen bij het schadebedrijf naast de grote in Houten. Daar krijg je dacht ik een uitgifteformulier mee, maar moest je zelf nou ook nog een formulier invullen?

PS: die A4 van vandaag was bruuuuuut!
Ik heb even gekeken naar toen ik zo'n rit moest doen, en toen heb ik wel een formulier ingevuld. Ik zou hem gewoon meenemen, kan je daar altijd nog zien wat ze zeggen.
  maandag 30 september 2013 @ 19:47:25 #262
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_131717472
Je moet daar gewoon zelf een formulier meenemen... En lekker traplopen in de garage. De eerste keer toen ik daar was, hadden ze niet gezegd dat hun auto's op de bovenste verdieping staan. Ik elke verdieping af met de sleutel om te kijken of ik ergens teken van leven vond. :')
pi_131718151
Ik werd om 10 voor 8 nog gebeld of ik morgen voor college nog even een ritje kon doen. Assen - Leeuwarden in een Alfa Romeo Mito, prima :D
pi_131718449
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef zazzel het volgende:
Je moet daar gewoon zelf een formulier meenemen... En lekker traplopen in de garage. De eerste keer toen ik daar was, hadden ze niet gezegd dat hun auto's op de bovenste verdieping staan. Ik elke verdieping af met de sleutel om te kijken of ik ergens teken van leven vond. :')
Parkeerdek 2A, staat in de ritinfo toch? :P

Vandaag een weinig bijzondere dag gehad. Eerst van Streefkerk (een of ander gat bij Alblasserdam, moest er met een pontje heen :') ) naar Oss in een 107. Wel een gezeik in Oss trouwens. Er stond in de ritinfo dat je standaard 'vies' moet aankruisen op het transportformulier, tenzij de auto net gewassen was. Dat moest je 'schoon' aankruisen en bij opmerkingen zetten dat de auto net gewassen was. Toen ik aankwam was de klant net klaar met het wassen van de auto (de druppels zaten er nog op, emmers stonden er nog naast ed), dus ik noteer 'schoon' en dat ie net gewassen was. Vervolgens in Oss daar gezeur over gehad, ik had 'matig schoon' moeten noteren.

Daarna Eindhoven - Hoornaar (nog zo'n gat, in de buurt van Gorinchem) in een Golf. Door de klant nog even naar station Arkel gebracht, dus dat was wel prima.
pi_131720734
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken naar toen ik zo'n rit moest doen, en toen heb ik wel een formulier ingevuld. Ik zou hem gewoon meenemen, kan je daar altijd nog zien wat ze zeggen.
Thanks!

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef zazzel het volgende:
Haha ja dat is wel kut. Mij werd een keer door hun verteld dat ik gewoon met de auto terug mocht komen rijden zodat ik niet weer heen en weer moest lopen. Is wel een risico natuurijk, maar als het kutweer is doe ik dat wel.

Overigens was de laatste twee keer dat ik daar kwam de deur dicht dus moest om de hele garage heen lopen.
pi_131721190
Ik heb dat een keer gevraagd, en ze hadden er wel een reden voor. Volgens mij iets met vandalisme/diefstal, maar kan het me niet goed meer herinneren. Blijft evengoed kut :P Ik neem in zo'n geval die auto gewoon mee, doe ik wel vaker zonder dat er getekend is. Of even een meter naar voren zetten. Officieel mag dat niet, maar ik denk dat je wordt uitgelachen als je vraagt of de auto een meter naar voren mag :')
pi_131721260
Ik doe het zelf ook vaak als een auto achter een gebouw staat, of je nou voor of na het innemen schade rijdt, beide keren heb je het zelf gedaan.
pi_131724783
In houten, daar bij die parkeergarage stond ik de eerste keer voor de uitrij poort, ging dat ding niet open. Sindsdien elke keer dat ik daar kwam door de ingang (linker poort van binnen af gezien) naar buiten gereden. Wat moet je daar doen om te zorgen dat de rechter poort open gaat :') ? Misschien is het inmiddels anders, was er een half jaar geleden voor het laatst...
.
pi_131725392
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik werd om 10 voor 8 nog gebeld of ik morgen voor college nog even een ritje kon doen. Assen - Leeuwarden in een Alfa Romeo Mito, prima :D
Ik ook heel laat, kwart voor 8 ofzo. Ze klonk wel heel zielig, alsof ze haar alleen in het donker achtergelaten hadden..
  maandag 30 september 2013 @ 23:09:49 #270
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_131727538
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 22:07 schreef Pizzabodem het volgende:
In houten, daar bij die parkeergarage stond ik de eerste keer voor de uitrij poort, ging dat ding niet open. Sindsdien elke keer dat ik daar kwam door de ingang (linker poort van binnen af gezien) naar buiten gereden. Wat moet je daar doen om te zorgen dat de rechter poort open gaat :') ? Misschien is het inmiddels anders, was er een half jaar geleden voor het laatst...
Haha zo heb ik ook gestaan. Maar iedereen racet daar naar buiten via de ingang. Zal wel normaal zijn.
pi_131740634
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 22:18 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Ik ook heel laat, kwart voor 8 ofzo. Ze klonk wel heel zielig, alsof ze haar alleen in het donker achtergelaten hadden..
Toen ik opnam zat ze nog met iemand te praten dus dat viel gelukkig mee :P
pi_131741615
Fijne ritjes gemaakt, ondanks dat van de eerste auto de accu helemaal dood was. Wel direct een vraag.

Wat nu als de contactpersoon bij de klant heel gezellig en informeel is? Ga je dan mee in die manier van communiceren of blijf je zakelijk?
pi_131741745
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef Sarasi het volgende:
Fijne ritjes gemaakt, ondanks dat van de eerste auto de accu helemaal dood was. Wel direct een vraag.

Wat nu als de contactpersoon bij de klant heel gezellig en informeel is? Ga je dan mee in die manier van communiceren of blijf je zakelijk?
Ik ouwehoer dan altijd gewoon informeel terug. Dat is in dat geval beter dan zakelijk, aangezien de contactpersoon door zijn doen en laten al aangeeft zich fijner te voelen bij informele communicatie.
Je kan een informeel gesprek dus zien als een soort service :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:40:18 #274
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_131741903
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30

Ik stond regelmatig in de Euroborg biertjes te drinken met de contactpersoon van een klant in Groningen. Toen ik nog bij Easyway werkte gingen onze gesprekken 'op kantoor' gewoon op dezelfde voet door.

Net als wanneer je bij een particulier komt gewoon even kijken hoe hij/zij zich opstelt. Op die manier ga je dan mee in het gesprek. Vaak genoeg bij iemand in huis cola gedronken en gekletst.
#26 || Luciano da Silva
pi_131742887
Oh, oke. De man van mijn eerste rit was heel vriendelijk en gezellig, grapjes maken enzo, waar ik in mee ging. Achteraf bedacht ik me dat dat misschien niet helemaal de bedoeling was, maar dat is dus niet zo'n probleem. :)
pi_131743580
})
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:05 schreef Viezze het volgende:
Ik heb dat een keer gevraagd, en ze hadden er wel een reden voor. Volgens mij iets met vandalisme/diefstal, maar kan het me niet goed meer herinneren. Blijft evengoed kut :P Ik neem in zo'n geval die auto gewoon mee, doe ik wel vaker zonder dat er getekend is. Of even een meter naar voren zetten. Officieel mag dat niet, maar ik denk dat je wordt uitgelachen als je vraagt of de auto een meter naar voren mag :')
Vandaag dus gewoon weer dicht. Toch wel balen als je dat schijteind om moet lopen.

Bij die parkeergarage is dient dat open hek als in- en uitgang. Nog nooit iemand iets anders zien doen daar.

Overigens de eerste rit af moeten leveren bij best een lekkere chick uit Amsterdam. Heel vriendelijk en zo. Heb haar nog moeten bellen op dr 06 omdat ik vertraging had. 06... })
pi_131746289
Ik stond vanmorgen inderdaad ook voor een dichte rechterdeur en ben zodoende door de linkerdeur gegaan :p

Gisteren en vandaag al om 6:25 de trein ingekropen omdat ze denk ik in de regio Ede heel weinig werk hebben. Gisteren in Meerkerk, vanmorgen in Houten. Goed voor de uren, dat wel weer. Morgen vanuit Amersfoort starten en dus weer vroeg het bedje uit. Het enige voordeel is dat de trein nog leeg is.
pi_131748417
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef Sarasi het volgende:

Gewoon op ingaan! Is ook wel het leuke van het baantje. Mensen nodigen je vaak uit naar binnen en soms ga je dan lekker aan de koffie, of het hele gezin dat je af zet bij het station _O-
pi_131748664
Heb ooit dik een uur lang bij iemand binnen gezeten omdat het regende en onweerde _O- Lekker aan de koffie en daarna frisdrank gezeten, was toch de laatste rit van de dag dus hoefde alleen nog naar huis :D
pi_131749058
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:18 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Gewoon op ingaan! Is ook wel het leuke van het baantje. Mensen nodigen je vaak uit naar binnen en soms ga je dan lekker aan de koffie, of het hele gezin dat je af zet bij het station _O-
Hele gezin ja? Omg! :P
pi_131749286
Ik maak het ook wel eens mee dat kinderen mee gesleept worden omdat ze anders alleen thuis zijn :P
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:46:02 #282
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_131749297
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:18 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Dit, wat is er beter dan 3 kwartier betaald gezellig doen en koffiedrinken omdat de klant nog wat vragen had die ik niet wist en geen haast had :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:18:58 #283
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_131750440
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:45 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik maak het ook wel eens mee dat kinderen mee gesleept worden omdat ze anders alleen thuis zijn :P
Ik heb eens buiten in de auto moeten wachten omdat mevrouw vanwege haar geloof niet alleen mocht zijn met een andere man dan haar eigen. Kwam de buurvrouw van twee huizen verder er aan om de auto in te nemen en mij weg te brengen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_131751460
Geweldig zulke dingen :P
pi_131753586
Vandaag is mij het ergste overkomen wat je als studentchauffeur kan gebeuren.. Mijn OV kaart onderweg kwijtgeraakt. :'( Na een dag waar alles precies volgens planning verliep(was al trots op mezelf), ging het toch mis. Ik was al begonnen in Eindhoven, via Heerlen Maastricht, Hoofddorp en Badhoevedorp was ik inmiddels in Purmerend. Toen ik daar uit de auto stapte voelde ik meteen dat ie weg was. Paniek is een groot woord maar dan baal je wel flink..

Gelukkig wist ik dat ik hem bij het laatste ophaaladres nog in mijn broekzak had gestopt, dus na contact met AR naar dat bedrijf gebeld. Daar hebben ze hem gelukkig gevonden op de parkeerplaats, vermoedelijk uit mn zak gevallen toen ik de autosleutels pakte. Ze zou hem vandaag nog opsturen, dus hopelijk heb ik hem morgen of donderdag weer in huis. Wel balen dat mijn auto nu ook bij de garage staat, ben nu dus redelijk immobiel.

Nu alleen nog ff kijken hoe het administratief af te handelen. Met de bus van Purmerend naar A'dam was maar liefst 7.50, de trein naar Eindhoven terug 17 euro. In Eindhoven heb ik me op laten pikken op het station, en even langs het loket geweest en die 17 euro kan ik ook terug vragen. Morgen maar ff bellen voor die laatste 7.50 ^O^
pi_131755231
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb ooit dik een uur lang bij iemand binnen gezeten omdat het regende en onweerde _O- Lekker aan de koffie en daarna frisdrank gezeten, was toch de laatste rit van de dag dus hoefde alleen nog naar huis :D
Ook ooit eens anderhalf uur bij de buren van het afleveradres binnen gezeten, omdat de CP nog niet aanwezig was. Was in Spakenburg, daar zijn ze vaak wel erg gastvriendelijk heb ik gemerkt :)
pi_131763015
Mag eind deze maand een nieuwe telefoon. Voorlopig denk ik dat ik voor de Sony Xperia Z1 ga, of hebben mijn mede-hikers nog leuke adviezen?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 23:19:32 #288
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_131763858
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
maand een nieuwe telefoon. Voorlopig denk ik dat ik voor de Sony Xperia Z1 ga, of hebben mijn mede-hikers nog leuke adviezen?
Nokia 3310, zit je altijd veilig.
pi_131765014
quote:
Mag eind deze maand een nieuwe telefoon. Voorlopig denk ik dat ik voor de Sony Xperia Z1 ga, of hebben mijn mede-hikers nog leuke adviezen?
Ik krijg morgen een HTC One (Zwart) *O* *O*

Dag tering trage iPhone 4!
pi_131766410
quote:
Is die even groot als de Xperia Z? Ik heb 5 maand ofzo een Xperia Z gehad, maar ik heb ik kapot laten vallen. Achteraf vond ik hem te groot. Bijvoorbeeld bij het los doen van de gordel in de auto, toen bleef die altijd aan mn tekefoon hangen, door de zit postitie stak die vaak een stukje uit m'n broekzak. Nu een stapje terug gedaan naar de Iphone 5, prima formaatje, liefts iets breder, maar zeker niet hoger/langer.
pi_131769031
Geen idee hoe groot die precies is. In ieder geval een 5" scherm. Heb nu een HTC Sensation met 4.3" en die is zeker niet té groot.

HTC One heb ik ook aam gedacht, maar die Sensation is de laatste tijd kut bezig, dus maar even iets anders dan HTC :D
Galaxy S4 heb ik ook nog aan zitten denken btw. iPhone 5S wellicht, weet alleen niet of die überhaupt al uit is. En van Android naar Android is het ook wel handiger om contacten enzo over te zetten.
pi_131769177
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:12 schreef Irritatie100 het volgende:
En van Android naar Android is het ook wel handiger om contacten enzo over te zetten.
Goede reden om daar voor 2 jaar lang met een telefoon te lopen die het wellicht net niet is :9
pi_131770329
Ik ben een HTC geilert. Als ik het geld had, kocht ik de One. O+

Maar als je even iets anders wilt dan HTC, zou ik voor de iPhone gaan. Mooi design, werkt prima en is handig.
pi_131772164
Moet nog de prijs van de 5S afwachten, maar de prijzen van Apple kennende gaat het geen iPhone worden. Hardwarematig is het heus niet beter dan een S4 of iets vergelijkbaars en ik geil niet op merkjes, dus om nou een flink bedrag neer te leggen zodat ik een Appeltje achterop heb....
Daarbij ben ik tevreden over Android
pi_131772197
quote:
Geen idee hoe groot die precies is. In ieder geval een 5" scherm. Heb nu een HTC Sensation met 4.3" en die is zeker niet té groot.

HTC One heb ik ook aam gedacht, maar die Sensation is de laatste tijd kut bezig, dus maar even iets anders dan HTC :D
Galaxy S4 heb ik ook nog aan zitten denken btw. iPhone 5S wellicht, weet alleen niet of die überhaupt al uit is. En van Android naar Android is het ook wel handiger om contacten enzo over te zetten.
Pas geleden een LG Google Nexus 4 gekocht; 250,- voor een telefoon met voor dat geld zeer goede specs. (ietsje slechter als een S4)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_131774668
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Moet nog de prijs van de 5S afwachten, maar de prijzen van Apple kennende gaat het geen iPhone worden. Hardwarematig is het heus niet beter dan een S4 of iets vergelijkbaars en ik geil niet op merkjes, dus om nou een flink bedrag neer te leggen zodat ik een Appeltje achterop heb....
Daarbij ben ik tevreden over Android
5C ¤ 599,- en 5S ¤ 699,- toch?
Ik vind de nieuwe modellen echt te weinig toevoegen. Ik heb nog even af zitten wachten tot er bekend werd gemaakt wat de 5C/S te bieden hadden, maar daar ben ik niet van onder de indruk. Ik wilde eerst terug naar een BlackBerry, maar aangezien ze stoppen met het maken van consumentenproducten gaat hem dat ook niet worden. De Galaxy S4 vind ik ook wel een mooie telefoon maar de One in zwart vind ik wat zakelijker, past beter.
pi_131775589
quote:

De Sensation was ook echt een kuttelefoon van HTC. Slecht gebouwd en legde het toen hij uitkwam al af tegen de S2, vooral vanwege dat loeizware Sense dat HTC toen nog gebruikte.

De ONE daarentegen _O_. Heerlijk toestel.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:03:12 #298
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_131777966
Sim Only een optie? Ik heb een Acer Liquid E2 gekocht. Quadcore er in en zeer betrouwbaar. Dolby sound system :9
#26 || Luciano da Silva
pi_131779784
Ik ga hierna ook zeker over op sim-only. Gewoon zo goedkoop mogelijk, bel en sms maar minimaal, lange leve whatsapp, ben je voor 10/15 euro ofzo wel klaar. Lap nu 53 in de maand voor een telefoon die ik niet meer heb. :')
pi_131784219
Morgen na college vanuit Leeuwarden naar Assen voor een Megane die naar Amersfoort moet. Lekker voor de uurtjes! :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')