abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131642548

[ Bericht 100% gewijzigd door dery1990 op 28-09-2013 12:50:41 ]
pi_131645458
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:49 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Dat is al een paar maanden zo. Daar kregen we toen een mailtje van. Dacht ik?
Dat zal dan wel in mijn afwezigheid geweest zijn..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_131646718
Dan zal ik wel op een aardige som geld moeten wachten, heb nog nooit een origineel bonnetje opgestuurd, altijd alleen een foto geüpload bij de ritbon. We gaan het zien rond 16 oktober!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_131647788
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:00 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Dat zal dan wel in mijn afwezigheid geweest zijn..
Heb jou een PM gestuurd ;)
pi_131648531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:51 schreef qua111 het volgende:
Dan zal ik wel op een aardige som geld moeten wachten, heb nog nooit een origineel bonnetje opgestuurd, altijd alleen een foto geüpload bij de ritbon. We gaan het zien rond 16 oktober!
Dan zou ik ze direct meesturen. Ik heb nog een beetje hoop, anders is ¤ 15,- zo de prullenbak in gesmeten.
pi_131648827
(Neem aan dit ik dit wel mag posten?)
1. Je moet altijd de originele bonnen naar ons opsturen als je kosten declareert
2. Heb je geen bon, dan worden de kosten niet uitbetaald en/of ze worden ingehouden op je salaris
3. Stuur je bonnetjes maximaal 1 maand na het maken van de kosten op
4. Wanneer je de Esso pas gebruikt is een kopie van de bon voldoende, mits de kosten niet voor Koopman zijn
5. Maak je kosten voor Koopman, dan moet je altijd de originele bon per post versturen

Ik ga ze wel allemaal in een envelop stoppen, en dan de administratie er blij mee maken..
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:44:51 #257
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_131650481
In principe heb je dan toch nooit bonnetjes op te sturen? Tanken doe ik altijd bij Esso, en verder nog nooit andere kosten gemaakt. Laatst olie gekocht met de Esso pas, was ook geen probleem.
pi_131652442
Ik heb kosten voor moeten schieten omdat er geen esso in de buurt was, dus dan moet je wel bonnen opsturen...
pi_131713740
Yay, morgen rijden! Ritjes Almelo-Groningen en Roden-Groningen. Toch weer een paar uurtjes pakken en genoeg tijd in de trein om mijn tentamenstof voor woensdag nog een keertje door te nemen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_131713768
Oké, waarom weet ik niet maar ik ben het even kwijt en kan het ook niet in de klantinformatie terug vinden.

Morgen een auto ophalen bij het schadebedrijf naast de grote in Houten. Daar krijg je dacht ik een uitgifteformulier mee, maar moest je zelf nou ook nog een formulier invullen?

PS: die A4 van vandaag was bruuuuuut!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_131716425
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 17:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Oké, waarom weet ik niet maar ik ben het even kwijt en kan het ook niet in de klantinformatie terug vinden.

Morgen een auto ophalen bij het schadebedrijf naast de grote in Houten. Daar krijg je dacht ik een uitgifteformulier mee, maar moest je zelf nou ook nog een formulier invullen?

PS: die A4 van vandaag was bruuuuuut!
Ik heb even gekeken naar toen ik zo'n rit moest doen, en toen heb ik wel een formulier ingevuld. Ik zou hem gewoon meenemen, kan je daar altijd nog zien wat ze zeggen.
  maandag 30 september 2013 @ 19:47:25 #262
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_131717472
Je moet daar gewoon zelf een formulier meenemen... En lekker traplopen in de garage. De eerste keer toen ik daar was, hadden ze niet gezegd dat hun auto's op de bovenste verdieping staan. Ik elke verdieping af met de sleutel om te kijken of ik ergens teken van leven vond. :')
pi_131718151
Ik werd om 10 voor 8 nog gebeld of ik morgen voor college nog even een ritje kon doen. Assen - Leeuwarden in een Alfa Romeo Mito, prima :D
pi_131718449
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef zazzel het volgende:
Je moet daar gewoon zelf een formulier meenemen... En lekker traplopen in de garage. De eerste keer toen ik daar was, hadden ze niet gezegd dat hun auto's op de bovenste verdieping staan. Ik elke verdieping af met de sleutel om te kijken of ik ergens teken van leven vond. :')
Parkeerdek 2A, staat in de ritinfo toch? :P

Vandaag een weinig bijzondere dag gehad. Eerst van Streefkerk (een of ander gat bij Alblasserdam, moest er met een pontje heen :') ) naar Oss in een 107. Wel een gezeik in Oss trouwens. Er stond in de ritinfo dat je standaard 'vies' moet aankruisen op het transportformulier, tenzij de auto net gewassen was. Dat moest je 'schoon' aankruisen en bij opmerkingen zetten dat de auto net gewassen was. Toen ik aankwam was de klant net klaar met het wassen van de auto (de druppels zaten er nog op, emmers stonden er nog naast ed), dus ik noteer 'schoon' en dat ie net gewassen was. Vervolgens in Oss daar gezeur over gehad, ik had 'matig schoon' moeten noteren.

Daarna Eindhoven - Hoornaar (nog zo'n gat, in de buurt van Gorinchem) in een Golf. Door de klant nog even naar station Arkel gebracht, dus dat was wel prima.
pi_131720734
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken naar toen ik zo'n rit moest doen, en toen heb ik wel een formulier ingevuld. Ik zou hem gewoon meenemen, kan je daar altijd nog zien wat ze zeggen.
Thanks!

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef zazzel het volgende:
Haha ja dat is wel kut. Mij werd een keer door hun verteld dat ik gewoon met de auto terug mocht komen rijden zodat ik niet weer heen en weer moest lopen. Is wel een risico natuurijk, maar als het kutweer is doe ik dat wel.

Overigens was de laatste twee keer dat ik daar kwam de deur dicht dus moest om de hele garage heen lopen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_131721190
Ik heb dat een keer gevraagd, en ze hadden er wel een reden voor. Volgens mij iets met vandalisme/diefstal, maar kan het me niet goed meer herinneren. Blijft evengoed kut :P Ik neem in zo'n geval die auto gewoon mee, doe ik wel vaker zonder dat er getekend is. Of even een meter naar voren zetten. Officieel mag dat niet, maar ik denk dat je wordt uitgelachen als je vraagt of de auto een meter naar voren mag :')
pi_131721260
Ik doe het zelf ook vaak als een auto achter een gebouw staat, of je nou voor of na het innemen schade rijdt, beide keren heb je het zelf gedaan.
pi_131724783
In houten, daar bij die parkeergarage stond ik de eerste keer voor de uitrij poort, ging dat ding niet open. Sindsdien elke keer dat ik daar kwam door de ingang (linker poort van binnen af gezien) naar buiten gereden. Wat moet je daar doen om te zorgen dat de rechter poort open gaat :') ? Misschien is het inmiddels anders, was er een half jaar geleden voor het laatst...
.
pi_131725392
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik werd om 10 voor 8 nog gebeld of ik morgen voor college nog even een ritje kon doen. Assen - Leeuwarden in een Alfa Romeo Mito, prima :D
Ik ook heel laat, kwart voor 8 ofzo. Ze klonk wel heel zielig, alsof ze haar alleen in het donker achtergelaten hadden..
  maandag 30 september 2013 @ 23:09:49 #270
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_131727538
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 22:07 schreef Pizzabodem het volgende:
In houten, daar bij die parkeergarage stond ik de eerste keer voor de uitrij poort, ging dat ding niet open. Sindsdien elke keer dat ik daar kwam door de ingang (linker poort van binnen af gezien) naar buiten gereden. Wat moet je daar doen om te zorgen dat de rechter poort open gaat :') ? Misschien is het inmiddels anders, was er een half jaar geleden voor het laatst...
Haha zo heb ik ook gestaan. Maar iedereen racet daar naar buiten via de ingang. Zal wel normaal zijn.
pi_131740634
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 22:18 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Ik ook heel laat, kwart voor 8 ofzo. Ze klonk wel heel zielig, alsof ze haar alleen in het donker achtergelaten hadden..
Toen ik opnam zat ze nog met iemand te praten dus dat viel gelukkig mee :P
pi_131741615
Fijne ritjes gemaakt, ondanks dat van de eerste auto de accu helemaal dood was. Wel direct een vraag.

Wat nu als de contactpersoon bij de klant heel gezellig en informeel is? Ga je dan mee in die manier van communiceren of blijf je zakelijk?
pi_131741745
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef Sarasi het volgende:
Fijne ritjes gemaakt, ondanks dat van de eerste auto de accu helemaal dood was. Wel direct een vraag.

Wat nu als de contactpersoon bij de klant heel gezellig en informeel is? Ga je dan mee in die manier van communiceren of blijf je zakelijk?
Ik ouwehoer dan altijd gewoon informeel terug. Dat is in dat geval beter dan zakelijk, aangezien de contactpersoon door zijn doen en laten al aangeeft zich fijner te voelen bij informele communicatie.
Je kan een informeel gesprek dus zien als een soort service :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:40:18 #274
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_131741903
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30

Ik stond regelmatig in de Euroborg biertjes te drinken met de contactpersoon van een klant in Groningen. Toen ik nog bij Easyway werkte gingen onze gesprekken 'op kantoor' gewoon op dezelfde voet door.

Net als wanneer je bij een particulier komt gewoon even kijken hoe hij/zij zich opstelt. Op die manier ga je dan mee in het gesprek. Vaak genoeg bij iemand in huis cola gedronken en gekletst.
#26 || Luciano da Silva
pi_131742887
Oh, oke. De man van mijn eerste rit was heel vriendelijk en gezellig, grapjes maken enzo, waar ik in mee ging. Achteraf bedacht ik me dat dat misschien niet helemaal de bedoeling was, maar dat is dus niet zo'n probleem. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')