Bij mij ook, ruim 2 uur en 50min duurt het om terug te komen. Nog leuke auto's maandag?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:35 schreef S-RS het volgende:
[..]
Neuh, dit is beter voor mijn uurtjes
Risico van het vak natuurlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:20 schreef QuiCk01 het volgende:
Lekker link als het daar geregend heeft. Een foutje en zo links de sloot in.
Mwah, zeg een uurtje voor het ophalen/wegbrengen, nog 1-1.5 uur voor het wassen. Niet verkeertd toch? zo'n 8 uur per week. En dan kan je daarnaast ook nog gewoon hiker ritjes doen(sowieso op de Maandag en woensdag.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Hojdhopper het volgende:
ent de auto door de chauffeur mee naar huis genomen te worden en te worden gewassen en schoongemaakt voordat deze naar de volgende berijder gaat. Het moet dus wel mogelijk zijn om de auto veilig voor je woning weg te zetten.
Voor specifieke uitleg over de auto en het project organiseert het merk op dinsdag 24 september om 15.30 uur een verplichte informatiebijeenkomst. Je moet hier dus ook bij aanwezig kunnen zijn.
De voorkeur gaat uit naar chauffeurs die alle dagen beschikbaar zijn, zodat de auto niet gewisseld hoeft te worden van chauffeur.
Lekker voor de uurtjes tochquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:48 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Bij mij ook, ruim 2 uur en 50min duurt het om terug te komen. Nog leuke auto's maandag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:43 schreef zazzel het volgende:
Mooie bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die daar achter, die kever, die is cool. Die kleur is gewoon perfect voor zo'n kever. Opknapprojectje?.
Haha die kever wordt alleen gebruikt rondom de deur. Wel lache om in te rijden, de deuren zijn overigens crème wit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:08 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Mooie bak![]()
Maar die daar achter, die kever, die is cool. Die kleur is gewoon perfect voor zo'n kever. Opknapprojectje?
Klopt, qua reistijd scheelt het nauwelijks. Het is alleen het kwartiertje wat ik anders langer moet wachten op Breda CS, waardoor ik in Amersfoort net de aansluiting met de bus zou missen. Ik denk dat ik gewoon de Fyra neem dan, en dan probeer ik het wel gewoon om de kosten te declareren. Het gaat tenslotte maar om ¤2,30 dus mochten ze het niet vergoeden, jammer dan.quote:Op zondag 22 september 2013 17:08 schreef zazzel het volgende:
De Fyra tussen Breda en Amsterdam is prima. Maar als je naar Rotterdam gaat scheelt het maar een paar minuten, dus niet de moeite waard. Als ik jou was zou ik de gewone IC pakken, en EW vergoed die toeslag ook niet.
Maar is wachten zo erg dan? Je mist ook de extra "werktijd".quote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef trolley het volgende:
[..]
Klopt, qua reistijd scheelt het nauwelijks. Het is alleen het kwartiertje wat ik anders langer moet wachten op Breda CS, waardoor ik in Amersfoort net de aansluiting met de bus zou missen. Ik denk dat ik gewoon de Fyra neem dan, en dan probeer ik het wel gewoon om de kosten te declareren. Het gaat tenslotte maar om ¤2,30 dus mochten ze het niet vergoeden, jammer dan.
Och meid. Ik begin om 06:30 en ben niet voor 20:30 vrij.quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef trolley het volgende:
Ik ben morgenochtend om 7 uur al onderweg, en dan ben ik blij als ik om half 6 weer thuis ben. Dus in dit geval is het me dat half uurtje wel waard ja.
Kijk, als ik nou om 4 uur weer thuis was geweest had ik natuurlijk gewoon koffie gehaald op het station en vrolijk op de IC gewacht. Maar in dit geval ben ik blij dat ik hierdoor half 6 thuis ben ipv 6 uur.
Dat is op zich best zuur.quote:Op maandag 23 september 2013 15:16 schreef Shefkee het volgende:
Kreeg nog een spoedje, Mercedes C63 AMG. Kom ik aan, hangen ze net op en komt de klant hem zelf ophalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |