Nee, wacht er zelf ook op..quote:Op woensdag 18 september 2013 14:58 schreef trolley het volgende:
Iemand al loonstrookje/salarisspecificatie ontvangen via de mail?
Zelf weten, ik ga nog geen 5 meter rijden in een auto op belgische platen.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:39 schreef Rubenr3 het volgende:
En het is een rit van 20km dus zoveel kan er ook niet mis gaan lijkt me.
Hoezo niet? Jij hoeft resterende btw niet te betalen en verzekerd ben je toch via EW?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:01 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Zelf weten, ik ga nog geen 5 meter rijden in een auto op belgische platen.
Waarschijnlijk krijg je de boete wel op jouw naam maar Easyway blijft verantwoordelijk. Toch zou ik voor de zekerheid even bellen denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:03 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jij hoeft resterende btw niet te betalen en verzekerd ben je toch via EW?
Kan de aflevering zo niet vinden, maar dit was eens bij Wegmisbruikers. Chauffeurtje mocht de auto laten staan, tot de eigenaar er was. Kwam de eigenaar niet binnen een uur opdraven, werd er alsnog een belastingtechnische boete uitgeschreven.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:01 schreef mothergoose het volgende:
maar als je aangehouden wordt en je kaartje laat zien van EW en uitlegt dat je pc bent denk ik dat ze niet zo gauw een groot probleem zullen maken... hiker is misschien een tikje anders.
Idem....quote:
A27 op en afslag Amersfoort nemen. Daar rechts af en bordjes Hoevelaken volgen.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:48 schreef trolley het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk als je een auto moet afleveren in Amersfoort bij knooppunt Hoevelaken? Dat is de laatste tijd helemaal veranderd volgens mij, want de laatste keer dat ik daar heen moest kon ik op één of andere manier niet afslag Hoevelaken nemen, en heb ik wel 15km moeten omrijden .. Ik kom morgen vanaf de A1 vanuit Amsterdam, maar kan ik gewoon afslag Hoevelaken nemen, of moet ik, zoals google maps aangeeft, bij Amersfoort-Noord eraf en het laatste stuk door de woonwijken?
Maat van m'n pa heeft die v60 op z'n eenmanszaak. Even mee gereden, wat een ruimteschip. Echt een wolf in schaapskleren.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Klinkt goed, sowieso vind ik Volvo altijd wel prima. Alleen het aangrijpingspunt van de koppeling vind ik altijd vrij abrupt, maar ach.
Ik moet trouwens na 2 maanden zeggen dat ik onze Mondeo steeds minder begin te missen. Zo'n Jetta Hybrid is best goed te doen. Rijdt qua wegligging iets minder strak, maar is wel een stuk sneller en heeft DSG
In de 14%-categorie zou ik dus voor de Jetta of V40 gaan idd, afhankelijk van de brandstof die ik zou moeten.
Zag overigens dat de V60 D6 plug-in Hybrid 0% heeft, maar wel 215pk en een 0-100 tijd van 6 seconden![]()
Maar goed, nieuwprijs van 60k geloof ik, dus die zal wel een vrij hoge leaseprijs hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |