Ah, dat ritje ken ik, succesquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:28 schreef Thrasyllus het volgende:
Morgenochtend lekker om 05:50 de trein hebben. Ritje vanuit de ene naar de andere uithoek van NL. (Hengelo-Goes). Wel lekker lezen in de trein terug naar Utrecht
Pff.. ritinfo zei Kia Sportage, was het een Hyundai i30 zonder cc. Was nog verrassend goed te doen eigenlijk.quote:
TomTom!!quote:Op donderdag 26 september 2013 14:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand nog een goede app voor navigatie? Ik had Google Navigatie, maar dat is na een update samen gegaan met Google Maps en ik vind het nu toch minder fijn werken..
Liefst gratis natuurlijkzou ook mooi zijn als ie looproutes doet.
Hopelijk morgen weer werken trouwens, ik zit met smart te wachten
Navigon op iPhone is gratis als je T-mobile hebt. Erg goede app, maar verbruikt wel veel MB en energie.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is daar een app van of raad je me nou aan om een losse TomTom te kopen?
Als ik straks tijd heb wil ik wel even kijken of ik de apk nog heb. MB's verbruikt die niet, werkt offlinequote:Op donderdag 26 september 2013 15:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal eens naar Navigon kijken. MB's maakt niet uit, want die heb ik onbeperkt en hij ligt in de auto toch standaard aan de lader dus die energie.komt ook wel goed.
En eind volgende maand mag ik verlengen, maar ik.blijf gewoon bij T-Mobile denk ik
Zou relaxed zijn!quote:Op donderdag 26 september 2013 15:48 schreef S-RS het volgende:
[..]
Als ik straks tijd heb wil ik wel even kijken of ik de apk nog heb. MB's verbruikt die niet, werkt offline
HIer nog een gegadigde.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:48 schreef S-RS het volgende:
[..]
Als ik straks tijd heb wil ik wel even kijken of ik de apk nog heb. MB's verbruikt die niet, werkt offline
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:52 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo even kijken wat er voor lekkers in het mandje ligt.
Een Golf, een Superb en een A4. Lekker sappig fruit hoor!quote:
APK'tje van internet plukken. Heb ik ook gedaan, wat een helden-app!quote:Op donderdag 26 september 2013 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is daar een app van of raad je me nou aan om een losse TomTom te kopen?
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Je mag bij mij wel komen schoonmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |