Nee. Wel een GPS buddy waarmee alles te volgen isquote:Op donderdag 12 september 2013 19:43 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Jezus wat een tijd. Maargoed, als je eenmaal wakker bent en je die lege snelwegen ziet![]()
Zit er een begrenzer op dat ding?
Ah niet te hard rijden dusquote:Op donderdag 12 september 2013 20:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee. Wel een GPS buddy waarmee alles te volgen is
In principe boeit dat niet heel erg, maar als je het te bont maakt krijg je wel hard op je flikker. Bovendien heb ik ook geen zin in een boetequote:
Ja met zo'n bus is op 95% rijden toch niet lekker, maar als je m op 150 kan houden heb je iig het gevoel dat je echt flink opschiet. Veel harder hoeft niet met zo'n ding.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
In principe boeit dat niet heel erg, maar als je het te bont maakt krijg je wel hard op je flikker. Bovendien heb ik ook geen zin in een boeteCruise op 150 lijkt me redelijk.
Mwoa, door Duitsland heen doen we met de cruise op 190, dan lopen ze full-time net over de 170. Opzich best te doen, maar ze lopen dan wel 1 op 6quote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja met zo'n bus is op 95% rijden toch niet lekker, maar als je m op 150 kan houden heb je iig het gevoel dat je echt flink opschiet. Veel harder hoeft niet met zo'n ding.
Wat is dat voor zieke bus dan? Volbeladen en cruise op 190?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:34 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mwoa, door Duitsland heen doen we met de cruise op 190, dan lopen ze full-time net over de 170. Opzich best te doen, maar ze lopen dan wel 1 op 6![]()
Ik heb de laatste twee weken een nieuwe meegehad, ook daadwerkelijk twee weken oud, die doet gemiddeld 1 op 12 waar de oudere busjes 1 op 9,5 doen.
Cruise zelf kun je op 250 zetten. In de praktijk lopen ze dan 165 op GPS. Maar dat rijdt zeer verrassend niet oncomfortabel als je dat hele stukken doet. Tussensprintjes vallen an sich mee, maar het laatste stukje naar de maximale snelheid duurt wel even.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wat is dat voor zieke bus dan? Volbeladen en cruise op 190?
En dan nog duurt tussen 150-190 ziek lang neem ik aan?
Wie weet heeft ie wel 5 blonde dochter tussen 18 en 25! Visitekaartjes mee dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 07:52 schreef S-RS het volgende:
Zo vandaag wisseltje Assen - Rotterdam. Heen een Sharan en terug een Touran. Vast een huis pappie die nog meer ruimte nodig heeft
Hoorde dat je echt een grote plek nodig hebt en dat je plekken waar je hem zelf wél in kan parkeren de computer dat niet lukt. Toch lijkt het me best handig.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Net de laatste auto afgeleverd. Een Focus met redelijk wat opties, waaronder zo'n zelf-inparkeerhulp. Uiteraard even uitgeprobeerd, best geinig
Mijn ouders hebben zo'n Prius (quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:28 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hoorde dat je echt een grote plek nodig hebt en dat je plekken waar je hem zelf wél in kan parkeren de computer dat niet lukt. Toch lijkt het me best handig.
Beviel het?
Woow bestaat dat al sinds 2006 joh? Ik dacht dat dat echt pas sinds 2010 ofzo bestond.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n Prius () uit 2006 met die functie, maar daar gaat het echt 100x sneller als je het zelf doet.
Voor zo'n oude auto heeft hij ook best wat leuke dingen, als keyless entry/starten, groot touchscreen, dat automatische inparkeren, bluetooth enz.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:55 schreef QuiCk01 het volgende:
Die Prius is eigenlijk gewoon de Nissan GTR onder de normale auto's.![]()
Opzich best een revolutie geweest dat ding.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:36 schreef RTS91 het volgende:
Ik rij dat ding ook alleen volgas bij het accelereren, puur om dat blok te horen lijden.
Idemquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:36 schreef RTS91 het volgende:
Ik rij dat ding ook alleen volgas bij het accelereren, puur om dat blok te horen lijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |