nee joh, ggmm loopt ons te fuckenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch ook dicht?
Op zich wel voor beetje eentonig allemaal die bekkenstootgrapjes.
er is geen flikker op tv.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Tjacka het volgende:
godverdomme waarom kijken mijn ouders naar HvN
Omdat ze willen weten wat er gebeurt in Nederland.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Tjacka het volgende:
paupersquote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze willen weten wat er gebeurt in Nederland.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gordon en Joling zijn niet op tv voor de verandering?
Haha tokkies.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Tjacka het volgende:
seizoen is afgelopen maandag weer begonnen. in januari zijn ze er even 3 weken uit en zijn de christen terugquote:Op woensdag 4 september 2013 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik bedoelde eigenlijk qua datum
oh daar trekken ze zich niet veel van aanquote:Op woensdag 4 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hebben ze ook nog een zoon die op FOK! zit. Het zit ze ook niet mee zeg.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze willen weten wat er gebeurt in Nederland.
die christenen moet ik nietquote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
seizoen is afgelopen maandag weer begonnen. in januari zijn ze er even 3 weken uit en zijn de christen terug
Je moeder is druk bezig met andere dingen te trekken.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh daar trekken ze zich niet veel van aan
Die vond ik wel grappig in dat programma samen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gordon en Joling zijn niet op tv voor de verandering?
Die gasten zijn best grappigquote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vond ik wel grappig in dat programma samen.
"Ik heb er geen kracht meer voor"quote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gasten zijn best grappig.
Heerlijk toch dat klagen de hele tijd
ja er riemquote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moeder is druk bezig met andere dingen te trekken.
Rotterdamse denker?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef Tjacka het volgende:
''Allemaal Griekse namen en dan heeft dat Ajax er toch niks mee te maken'' aldus een fnoordfan
Inderdaad. Zijn toch joden. Ja toch. Niet dan. Ech wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef Tjacka het volgende:
''Allemaal Griekse namen en dan heeft dat Ajax er toch niks mee te maken'' aldus een fnoordfan
teh fuck man, wat voor studie heb jij manquote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens vandaag moesten mensen lachen toen we het hadden over aftrekken in de klas ( ja aftrekken met rekenen).
Ik probeerde me aan het niveau te onttrekken.
MBOquote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
teh fuck man, wat voor studie heb jij man
Cursus. Geen studie.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grafisch Vormgever, maar gelukkig heb ik er wat van gezegd. Ik wens mezelf niet te associëren met dat soort kinderachtige humor.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet wel beseffen dat het leeftijdsgenoten van jou zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goedtopic. Hopelijk komt GGMM zijn belofte na. Tevens veracht ik je voor het kijken van HvNL.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was bij HvNL en ging over de ajaxstraat
Het is wel typische humor voor jou.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grafisch Vormgever, maar gelukkig heb ik er wat van gezegd. Ik wens mezelf niet te associëren met dat soort kinderachtige humor.
Dat straatnaambord halen ze elke week weg dus maakt geen moer uit.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Ja als mensen om mijn grappen gaan lachen moet je je wel erg zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wel typische humor voor jou.
ik vind jouw humorniveau niet veel hogerquote:Op woensdag 4 september 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grafisch Vormgever, maar gelukkig heb ik er wat van gezegd. Ik wens mezelf niet te associëren met dat soort kinderachtige humor.
Nederland verpaupertquote:Op woensdag 4 september 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als mensen om mijn grappen gaan lachen moet je je wel erg zorgen gaan maken.
mijn ouders kijkenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet wel beseffen dat het leeftijdsgenoten van jou zijn.
[..]
Goedtopic. Hopelijk komt GGMM zijn belofte na. Tevens veracht ik je voor het kijken van HvNL.
Mijn humor op dit forum is inderdaad behoorlijk laag. Gelukkig neem ik het niet mee naar de grote boze buitenwereld.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind jouw humorniveau niet veel hoger
Het maakt het wel des te knapper dat jij jezelf dusdanig heb weten op te voeden.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn ouders kijken
niet dat deze situatie veel beter maakt
Dat is Drenthe al.quote:
mijn humor is bijzonder goed te noemen in de boze buitenwereldquote:Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn humor op dit forum is inderdaad behoorlijk laag. Gelukkig neem ik het niet mee naar de grote boze buitenwereld.
Mijne ook. Dat heeft vooral te maken met intonatie en timing, waar je het hier minder van moet hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn humor is bijzonder goed te noemen in de boze buitenwereld
Als je je een beetje actief opstelt in de klas, dan krijg je ze misschien voor het einde van het jaar allemaal aan het bekkenstoten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens vandaag moesten mensen lachen toen we het hadden over aftrekken in de klas ( ja aftrekken met rekenen).
Ik probeerde me aan het niveau te onttrekken.
bedankt alleen de posts van vandaag op fok! maken mij wel tot zorgenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het maakt het wel des te knapper dat jij jezelf dusdanig heb weten op te voeden.
[..]
Dat is Drenthe al.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijne ook. Dat heeft vooral te maken met intonatie en timing, waar je het hier minder van moet hebben.
Ik ben ook walgelijk bezig de afgelopen dagen. School doet zieke dingen met je.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt alleen de posts van vandaag op fok! maken mij wel tot zorgen
daar gaat mijn vrije dag dan.
Ik zal subtiel foto's plaatsen in de klas whatsapp.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je je een beetje actief opstelt in de klas, dan krijg je ze misschien voor het einde van het jaar allemaal aan het bekkenstoten.
Ik veracht de pikorde die altijd vrij snel wordt bepaald in de groepquote:Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook walgelijk bezig de afgelopen dagen. School doet zieke dingen met je.
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef JanCees het volgende:
Van der Laan is de nieuwe Adolf Hitler
mijn pa werkt daarquote:Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
elan heb dat stukje over die asocontainers gezien
Nee. Zigeuners zijn de laagste bevolkingssoort in dit land.quote:
Zolang ik er persoonlijk geen last van heb boeit het me vrij weinig.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Zigeuners zijn de laagste bevolkingssoort in dit land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Als ik Eberhard had gezien als ik 5 ofzo was geweest had ik nachtmerries gekregen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Eberhard zal boeten voor zijn daden, God zal hem straffen!!!!
Wat kinderachtig, goffetomme
Racistquote:Op woensdag 4 september 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang ik er persoonlijk geen last van heb boeit het me vrij weinig.Op het mbo zal je ze vast wel tegen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
racist Adolf Hitlerquote:Op woensdag 4 september 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben geen racist. Ik haat alle buitenlanders.quote:
nee, voor rochdale.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werkt hij in probleemwijken?
Wat vind je van Oostblokfiguren?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben geen racist. Ik haat alle buitenlanders.
Krijg hiv.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, voor rochdale.
maar heel amsterdam is een probleemwijk
Je komt daar mensen van alle soorten tegen. Maar ik heb er eigenlijk totaal geen problemen mee als ze zich gewoon normaal tegen mij gedragen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het mbo zal je ze vast wel tegen komen
Terug naar China.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je van Oostblokfiguren?
Je bent zelf heel.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, voor rochdale.
maar heel amsterdam is een probleemwijk
Hij is drugsrunner voor een AZC.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Caland moet je dit niet serieus nemen. Eigenlijk runt hij een asielzoekerscentrum.
zit hier ook weer een vreemde fantasie van je bij don?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is drugsrunner voor een AZC.
In de Ajaxstraat.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Caland moet je dit niet serieus nemen. Eigenlijk runt hij een asielzoekerscentrum.
Daar is Caland veel te braaf voor. Ik denk dat hij eerder de mensen die slecht ter been zijn helpt tijdens het schijten en douchen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is drugsrunner voor een AZC.
En met een grote Heerenveen vlag te zwaaien natuurlijk.quote:
Dan moeten we nummertjes gaan trekken.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme de nummering klopt niet
nu heb ik trek in bierquote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Facebook toch slecht voor iemand zijn privacy. Je kunt iedereen aan de schandpaal nagelen met een willekeurig verhaaltje
(En ik doe eraan mee, kennelijk)
Hah! gegevens en fotos weggehaald
[ afbeelding ]
Ik ook. Hoe gaat jouw periode van droogte?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Facebook toch slecht voor iemand zijn privacy. Je kunt iedereen aan de schandpaal nagelen met een willekeurig verhaaltje
(En ik doe eraan mee, kennelijk)
Hah! gegevens en fotos weggehaald
[ afbeelding ]
Ga slapenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe gaat jouw periode van droogte?
[..]
[ afbeelding ]
En het gaat maar doorDeventer tegen pedo's all over again.
Ik deel dit overigens omdat ik mij verveel en geen zin in slapen heb.
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMMquote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Beelden kunnen je echt in je dromen achtervolgen, en had ik om zijn foto's gevraagd? Dacht het niet.quote:
Waar gaat het over, ik heb niet gekeken?quote:
het half uur is al weer afgelopenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat momenteel over pedofielen in deventerquote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar gaat het over, ik heb niet gekeken?
Maak maar screenshots overal van, dat kan nog goed van pas komen als het nog verder uit de hand loopt.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beelden kunnen je echt in je dromen achtervolgen, en had ik om zijn foto's gevraagd? Dacht het niet.
Ah. Ik zag een stukje in Pownews over de betoging. Wat een treurnis is dat zegquote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over pedofielen in deventer
Nu zitten er vertegenwoordigers in het publiek daarquote:Op woensdag 4 september 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik zag een stukje in Pownews over de betoging. Wat een treurnis is dat zeg
Wie zijn de gasten?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over pedofielen in deventer
Zit deze er nog bij?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu zitten er vertegenwoordigers in het publiek daargroot kippenhok
Ik tot 11 uur,quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen maar tot 10:10 school. Gelukkig gaat er dus niet teveel tijd van mijn Fok! actie af.
Omdat het vorige deel #4 was totdat GGMM zijn macht misbruikte.quote:
Bij mij is het nog voor een keuzevak ookquote:
Ik heb zelden zoiets zinloos gezien maar enfinquote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat het vorige deel #4 was totdat GGMM zijn macht misbruikte.
Dat zei ik dus ook al, maar je weet hoe GGMM is.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb zelden zoiets zinloos gezien maar enfin
Als hij daar z'n plezier uit haalt wil ik hem dat niet ontnemen hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, maar je weet hoe GGMM is.
Hij is naar bed. Dus hopelijk blijft die #5 nog even staanquote:Op woensdag 4 september 2013 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als hij daar z'n plezier uit haalt wil ik hem dat niet ontnemen hoor
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen maar tot 10:10 school. Gelukkig gaat er dus niet teveel tijd van mijn Fok! actie af.
een doorstartquote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb zelden zoiets zinloos gezien maar enfin
Dat er niet over de OP is geklaagd steekt mij wel een beetje. Ik had mijn broekje al op de knieën, startklaar om los te gaan om de internettranenquote:
jaquote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
hoi ik heb een vraag
staat mbo studiefinanciering los van hbo?
in wat voor zinquote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
hoi ik heb een vraag
staat mbo studiefinanciering los van hbo?
Zelfde lui als bij PowNed?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
topshow, vooral het stuk over pedofielen in deventer
quote:
vriend van mij wilt mbo gaan doen ipv hboquote:
Dat was een partij treurigquote:
vroeg ik me laatst ook af jaquote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
vriend van mij wilt mbo gaan doen ipv hbo
maar weet niet of hij dan nog alle jaren recht hebt op ze stufi
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.duo.nl/particu(...)ing_voor_het_mbo.aspquote:Studiefinanciering: Gift of lening?
Doe je een mbo-opleiding op niveau 1 of 2, dan is je studiefinanciering een gift. Na je opleiding betaal je alleen een eventuele lening terug.
Volg je een mbo-opleiding op niveau 3 of 4? Dan is je studiefinanciering een prestatiebeurs. Haal je je diploma, dan wordt het een gift. Als je je diploma niet haalt, moet je alles (behalve de eerste 12 maanden aanvullende beurs) terugbetalen. Ook je studentenreisproduct valt onder de regels van de prestatiebeurs.
ja dan heb je gewoon weer 4 jaar rechtquote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
dank je je hebt 2 mensen gelukkig gemaaktquote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja dan heb je gewoon weer 4 jaar recht
Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel jaren hij hiervoor al heeft 'verkloot'quote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja dan heb je gewoon weer 4 jaar recht
dat is de vraag niet jongequote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.duo.nl/particu(...)ing_voor_het_mbo.asp
2quote:Op woensdag 4 september 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel jaren hij hiervoor al heeft 'verkloot'
Ook jouw antwoord was niet correct. Als hij al 2 jaar heeft verkloot, krijg je dus niet voor de volle 4 jaar je financiering.quote:
Oke, dan houd ik mijn mond, maar het lijkt mij heel erg sterk.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2
maar het blijkt los van elkaar zitten
ja welquote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook jouw antwoord was niet correct. Als hij al 2 jaar heeft verkloot, krijg je dus niet voor de volle 4 jaar je financiering.
wel waarquote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook jouw antwoord was niet correct. Als hij al 2 jaar heeft verkloot, krijg je dus niet voor de volle 4 jaar je financiering.
[..]
Oke, dan houd ik mijn mond, maar het lijkt mij heel erg sterk.
dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval is het maar goed dat het systeem wordt omgegooid.
doe jij mbo?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Tyron het volgende:
als ik geen werk vind ga ik ook hbo doen denk ik
maar ik hoop na mn stage verder te kunnen werken daar
ja wel niveau 4quote:
wat doe je?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja wel niveau 4
maar bij mijn beroep gaat het toch om ervaring enzo
volgens mij maakt mbo - hbo niet superveel uit
geeft voldoende kansenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik doe AV-Productie - nu laatste jaar
dat is film tv enzo
ik wil uiteindelijk editor worden
lafquote:Op donderdag 5 september 2013 00:09 schreef Smoofie het volgende:
Uhm. Iemand waarmee ik nog heel lang heb mee staan praten op mystery land, en vriend van vrienden van me, heeft zich opgehangen
sterktequote:Op donderdag 5 september 2013 00:09 schreef Smoofie het volgende:
Uhm. Iemand waarmee ik nog heel lang heb mee staan praten op mystery land, en vriend van vrienden van me, heeft zich opgehangen
Vervelend als zoiets gebeurt, als iemand echt niet meer wil, dan kun je er vaak weinig aan doen om hem tegen te houden.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:09 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sterkte![]()
was een vrolijke jongen zeker
2 totaal verschillende reactiesquote:
Ja, dat was het iddquote:Op donderdag 5 september 2013 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sterkte![]()
was een vrolijke jongen zeker
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
2 totaal verschillende reacties
Klopt. De ene is aan Smoofie gericht en de andere aan de zelfmoordenaar.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
fucked up mattiequote:Op donderdag 5 september 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Schijnt zijn kamer hebben opgeruimd, geschoren en vervolgens opgehangen. Fucked up
.
Zijn dat nou grapjes of ligt het zelfmoordcijfer echt zoveel hoger in jouw omgeving?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is vaak zo man.
moet je ook nog langs of dat niet?
Was niet echt een goede vriend van mij, meer vriend van vrienden. Maar b op Mystery land heb ik nog echt 4 uur lang ofzo met hem gestaan, en hij had x en sos op, en was niet depri.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is vaak zo man.
moet je ook nog langs of dat niet?
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh zie het ja
klopt die site een beetje dan
Laf vind ik het niet, ik geloof niet dat ik ooit zou durven, ook al zou ik het willen. Dingen als voor een trein springen of jezelf ophangen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hogerquote:Op donderdag 5 september 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn dat nou grapjes of ligt het zelfmoordcijfer echt zoveel hoger in jouw omgeving?
En daar is al een verklaring voor gevonden, of?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoger
nou ja uiteindelijk geeft zo'n persoon zn libi gewoon opquote:Op donderdag 5 september 2013 00:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laf vind ik het niet, ik geloof niet dat ik ooit zou durven, ook al zou ik het willen. Dingen als voor een trein springen of jezelf ophangen.
Wat is daar laf aan?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou ja uiteindelijk geeft zo'n persoon zn libi gewoon op
dat is laf
Jezelf keurig ophangen is wellicht niet laf. Jezelf voor een trein gooien wel.quote:
vooral zielig voor de oudersquote:Op donderdag 5 september 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Zelfmoord vind ik ook laf, behalve als je echt zwaar lijdt en niet meer normaal kunt leven. Toch is het wel fucked up. Vooral ophangen, de easy way out is toch wel zware overdosis of springen van iets.
Een mens dat niet lijdt pleegt uberhaupt geen zelfmoord.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Zelfmoord vind ik ook laf, behalve als je echt zwaar lijdt en niet meer normaal kunt leven. Toch is het wel fucked up. Vooral ophangen, de easy way out is toch wel zware overdosis of springen van iets.
Een mens wat geestelijk instabiel is heeft daarentegen weinig nodig.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een mens dat niet lijdt pleegt uberhaupt geen zelfmoord.
Jawel, zoveel. Al die aandachtstrekkers.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een mens dat niet lijdt pleegt uberhaupt geen zelfmoord.
Die schaar ik overigens onder geestelijk instabiel.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, zoveel. Al die aandachtstrekkers.
ja, iedereen is hier nog al het tegenovergestelde van mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daar is al een verklaring voor gevonden, of?
Ik dacht dat die meer van die mislukt pogingen hadden. Ik ken ook wle iemand die al 5 keer zijn polsen heeft doorgesneden terwijl hij echt wel weet hoe het echt moet.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, zoveel. Al die aandachtstrekkers.
Uhm...moet ik dit serieus nemenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, iedereen is hier nog al het tegenovergestelde van mij.
iedereen is nog al gesloten, durft niet te zeggen als er iets mis is. is ook totaal geen ruimte voor trouwens. iedereen heeft weinig beste vrienden waar je wat aan kwijt kunt. want er zijn hele grote vriendengroepen. ook veel drank drugs. omdat het normale leven niet zo leuk is (zo zie ik het dan).
jaquote:Op donderdag 5 september 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm...moet ik dit serieus nemen.
Ik bedoelde meer van die 16 jarige meisjes die een paar x dik zijn genoemd en dan op twitter posten dat ze zijn gepest en vervolgens voor een trein springen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat die meer van die mislukt pogingen hadden. Ik ken ook wle iemand die al 5 keer zijn polsen heeft doorgesneden terwijl hij echt wel weet hoe het echt moet.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yo boelers
Net lekker met the gang zaalvoetbal gedaan, niks mis mee.
Van meerdere mensen uit die regio hoor ik dat ze met veel zelfmoorden te maken hebben. Ja dus.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm...moet ik dit serieus nemen.
Bijzonder wel. Geen behoefde dan om zo snel mogelijk iets dichter bij een grote stad te gaan wonen?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, iedereen is hier nog al het tegenovergestelde van mij.
iedereen is nog al gesloten, durft niet te zeggen als er iets mis is. is ook totaal geen ruimte voor trouwens. iedereen heeft weinig beste vrienden waar je wat aan kwijt kunt. want er zijn hele grote vriendengroepen. ook veel drank drugs. omdat het normale leven niet zo leuk is (zo zie ik het dan).
Zoveel anders is de kop van Noord-Holland niet vergeleken met andere gebieden hoor.quote:
west friesland is toch ook niet de kopquote:Op donderdag 5 september 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoveel anders is de kop van Noord-Holland niet vergeleken met andere gebieden hoor.
Ik ken er ook een paar. Ik weet wat ze allemaal door hun neus halen enz. Maar dat je daar geen goede (beste) vrienden kunt maken? Hoezo niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van meerdere mensen uit die regio hoor ik dat ze met veel zelfmoorden te maken hebben. Ja dus.
[..]
Bijzonder wel. Geen behoefde dan om zo snel mogelijk iets dichter bij een grote stad te gaan wonen?
Heb je nog gewonnen?quote:
quote:
soms heb je toch wel eens iemand nodig om tegen te praten toch. nou ik ga dat echt niet tegen mijn vrienden doen hoor. dan voel ik mij toch minder stoer ofzo.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paar. Ik weet wat ze allemaal door hun neus halen enz. Maar dat je daar geen goede (beste) vrienden kunt maken? Hoezo niet?
Gewoon nieuwschierigheid.quote:
eerst nog even mijn ouders uitmelkenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van meerdere mensen uit die regio hoor ik dat ze met veel zelfmoorden te maken hebben. Ja dus.
[..]
Bijzonder wel. Geen behoefde dan om zo snel mogelijk iets dichter bij een grote stad te gaan wonen?
Naja, Medemblik kun je nog kop noemenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
west friesland is toch ook niet de kop
Ja, maar dat is geen reden op zelfmoord te plegen. En wat is daar nou anders dan hier? Hier ook veel drank en drugs gebruik de meeste mensen houden ook alles voor hun.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
soms heb je toch wel eens iemand nodig om tegen te praten toch. nou ik ga dat echt niet tegen mijn vrienden doen hoor. dan voel ik mij toch minder stoer ofzo.
Dat loopt officieel tot ergens in Alkmaar volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
west friesland is toch ook niet de kop
Niemand? Dat is niet goed man. Trek maar bij mij in dan.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
soms heb je toch wel eens iemand nodig om tegen te praten toch. nou ik ga dat echt niet tegen mijn vrienden doen hoor. dan voel ik mij toch minder stoer ofzo.
Is er wel ruimte voor nog iemand dan? Ik kan al nauwelijks bewegen in je bedquote:Op donderdag 5 september 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand? Dat is niet goed man. Trek maar bij mij in dan.
ik heb mijn ouders en vriendinnen tochquote:Op donderdag 5 september 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand? Dat is niet goed man. Trek maar bij mij in dan.
Heb nog een goed luchtbed liggen, echt goed. Wat heb ik lekker in mijn festival tentje gelegen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is er wel ruimte voor nog iemand dan? Ik kan al nauwelijks bewegen in je bed
Mooie vriendinnen ja?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb mijn ouders en vriendinnen toch
al ga ik dat bij de echt leuke niet meer doen trouwens friendzone dit dat
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb mijn ouders en vriendinnen toch
al ga ik dat bij de echt leuke niet meer doen trouwens friendzone dit dat
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Maar nu ga ik in mijn krappe bedje liggen. Je bent gewoon verwend Smoofie.
Probeer gewoon eens de sandwich.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is er wel ruimte voor nog iemand dan? Ik kan al nauwelijks bewegen in je bed
ja, maar in a'dam is het toch anders. daar kan je uit ontsnappen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen reden op zelfmoord te plegen. En wat is daar nou anders dan hier? Hier ook veel drank en drugs gebruik de meeste mensen houden ook alles voor hun.
Tsjah, ik zou iig niet vrolijk zijn als ik daar zou wonen, niet dat t veel uitmaakt, altrijd WoW nog.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar in a'dam is het toch anders. daar kan je uit ontsnappen.
een keer naar een andere kroeg gaan, hiero blijft iedereen bij elkaar man. nooit wat anders.
oh ik heb weinig problemen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, ik zou iig niet vrolijk zijn als ik daar zou wonen, niet dat t veel uitmaakt, altrijd WoW nog.
Als je wel problemen hebt, kun je altijd bij je anonieme FOK vriend SMoofie terecht, die je niet gezien hebt omdat je te bang was af te spreken tijdens Ajax- Feyenoord.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik heb weinig problemen eigenlijk.
maar ik ben gewoon goed in aanstellen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je wel problemen hebt, kun je altijd bij je anonieme FOK vriend SMoofie terecht, die je niet gezien hebt omdat je te bang was af te spreken tijdens Ajax- Feyenoord.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zojuist besloten morgen niet naar school te gaan.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je wel problemen hebt, kun je altijd bij je anonieme FOK vriend SMoofie terecht, die je niet gezien hebt omdat je te bang was af te spreken tijdens Ajax- Feyenoord.
Boefje.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik was nog even mijn rooster, welk lokaal etc. aan het bekijken en ik denk het ook niet.
Enkel als mijn trek in een Turkse pizza morgen bij het opstaan nog zo groot is.
En dan nog zeggen ze dat eettenten in de buurt van scholen slecht zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik was nog even mijn rooster, welk lokaal etc. aan het bekijken en ik denk het ook niet.
Enkel als mijn trek in een Turkse pizza morgen bij het opstaan nog zo groot is.
dat je mij hiermee pest is wel een reden om zelfmoord te plegenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Enkel praktisch inderdaad. Staat nog een goede patatkraan bij Dijkzigt ook. Ik ga gewoon, yoloquote:Op donderdag 5 september 2013 00:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan nog zeggen ze dat eettenten in de buurt van scholen slecht zijn.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je mij hiermee pest is wel een reden om zelfmoord te plegenNee. Zoals ik al zei, het was niet echt een vriend van me ofzo, gwn een kennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Dit komt allemaal door de healthy food freak Jamie Olliver.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel praktisch inderdaad. Staat nog een goede patatkraan bij Dijkzigt ook. Ik ga gewoon, yolo
Walgelijk ja. Al was zijn kippen vergassen in Duitsland + grappen wel geniaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit komt allemaal door de healthy food freak Jamie Olliver.
[ afbeelding ]
Dit is fake.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit komt allemaal door de healthy food freak Jamie Olliver.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook wel ok, al viel zijn "makkelijke gerechten" kookboek, waarvoor je maar 20 ingredienten per gerecht nodig hebt mij wat tegen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk ja. Al was zijn kippen vergassen in Duitsland + grappen wel geniaal.
Dat wel, maar hij heeft evengoed wel zijn vette periodes.quote:
dan pas ik nu hetzelfde toe, wat ik vroeger bij fnoord altijd deed. ik sta tweede van onder.quote:
leuk hequote:Op donderdag 5 september 2013 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
Pauw en Witteman met die pedojagertjes uit Deventer
Wat een volk. Ze waren nog te dom om boos te worden toen ze de onderklasse van Nederland werden genoemd. Er valt met dit soort mensen niet te praten.quote:
jammerquote:Op donderdag 5 september 2013 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je ex-klasgenoot is niet aanwezig.
Wat een volk.quote:
Jezusquote:
hoezoquote:Op donderdag 5 september 2013 01:55 schreef FL_Freak het volgende:
Maar aan de andere kant kan sex met kinderen gewoon niet
niet elke pedofiel heeft seks met kinderenquote:Op donderdag 5 september 2013 01:55 schreef FL_Freak het volgende:
Maar aan de andere kant kan sex met kinderen gewoon niet
moest lachen tyronquote:Op donderdag 5 september 2013 01:59 schreef Tyron het volgende:
het was wel een homofoob die het zei
maar oke
Weet ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet elke pedofiel heeft seks met kinderen
Leuk. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 5 september 2013 07:48 schreef Tarado het volgende:
Straks een paar dagen weg (Antwerpen)
eten en drinkenquote:Op donderdag 5 september 2013 07:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk. Wat ga je doen?
Antwerpen is een toffe stad.
Nee nog niet, volgend jaarquote:Op donderdag 5 september 2013 07:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is die nieuwe tent van Sergio Herman al open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |