Zelfde lui als bij PowNed?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
topshow, vooral het stuk over pedofielen in deventer
quote:
vriend van mij wilt mbo gaan doen ipv hboquote:
Dat was een partij treurigquote:
vroeg ik me laatst ook af jaquote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
vriend van mij wilt mbo gaan doen ipv hbo
maar weet niet of hij dan nog alle jaren recht hebt op ze stufi
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.duo.nl/particu(...)ing_voor_het_mbo.aspquote:Studiefinanciering: Gift of lening?
Doe je een mbo-opleiding op niveau 1 of 2, dan is je studiefinanciering een gift. Na je opleiding betaal je alleen een eventuele lening terug.
Volg je een mbo-opleiding op niveau 3 of 4? Dan is je studiefinanciering een prestatiebeurs. Haal je je diploma, dan wordt het een gift. Als je je diploma niet haalt, moet je alles (behalve de eerste 12 maanden aanvullende beurs) terugbetalen. Ook je studentenreisproduct valt onder de regels van de prestatiebeurs.
ja dan heb je gewoon weer 4 jaar rechtquote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
dank je je hebt 2 mensen gelukkig gemaaktquote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja dan heb je gewoon weer 4 jaar recht
Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel jaren hij hiervoor al heeft 'verkloot'quote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja dan heb je gewoon weer 4 jaar recht
dat is de vraag niet jongequote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.duo.nl/particu(...)ing_voor_het_mbo.asp
2quote:Op woensdag 4 september 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel jaren hij hiervoor al heeft 'verkloot'
Ook jouw antwoord was niet correct. Als hij al 2 jaar heeft verkloot, krijg je dus niet voor de volle 4 jaar je financiering.quote:
Oke, dan houd ik mijn mond, maar het lijkt mij heel erg sterk.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2
maar het blijkt los van elkaar zitten
ja welquote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook jouw antwoord was niet correct. Als hij al 2 jaar heeft verkloot, krijg je dus niet voor de volle 4 jaar je financiering.
wel waarquote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook jouw antwoord was niet correct. Als hij al 2 jaar heeft verkloot, krijg je dus niet voor de volle 4 jaar je financiering.
[..]
Oke, dan houd ik mijn mond, maar het lijkt mij heel erg sterk.
dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval is het maar goed dat het systeem wordt omgegooid.
doe jij mbo?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Tyron het volgende:
als ik geen werk vind ga ik ook hbo doen denk ik
maar ik hoop na mn stage verder te kunnen werken daar
ja wel niveau 4quote:
wat doe je?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja wel niveau 4
maar bij mijn beroep gaat het toch om ervaring enzo
volgens mij maakt mbo - hbo niet superveel uit
geeft voldoende kansenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik doe AV-Productie - nu laatste jaar
dat is film tv enzo
ik wil uiteindelijk editor worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |