Waar gaat het over, ik heb niet gekeken?quote:
het half uur is al weer afgelopenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe gaat jouw periode van droogte?
[..]
[ afbeelding ]
En het gaat maar doorDeventer tegen pedo's all over again.
Ik deel dit overigens omdat ik mij verveel en geen zin in slapen heb.
Het gaat momenteel over pedofielen in deventerquote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar gaat het over, ik heb niet gekeken?
Maak maar screenshots overal van, dat kan nog goed van pas komen als het nog verder uit de hand loopt.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beelden kunnen je echt in je dromen achtervolgen, en had ik om zijn foto's gevraagd? Dacht het niet.
Ah. Ik zag een stukje in Pownews over de betoging. Wat een treurnis is dat zegquote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over pedofielen in deventer
Nu zitten er vertegenwoordigers in het publiek daarquote:Op woensdag 4 september 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik zag een stukje in Pownews over de betoging. Wat een treurnis is dat zeg
Wie zijn de gasten?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over pedofielen in deventer
Zit deze er nog bij?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu zitten er vertegenwoordigers in het publiek daargroot kippenhok
Ik tot 11 uur,quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen maar tot 10:10 school. Gelukkig gaat er dus niet teveel tijd van mijn Fok! actie af.
Omdat het vorige deel #4 was totdat GGMM zijn macht misbruikte.quote:
Bij mij is het nog voor een keuzevak ookquote:
Ik heb zelden zoiets zinloos gezien maar enfinquote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat het vorige deel #4 was totdat GGMM zijn macht misbruikte.
Dat zei ik dus ook al, maar je weet hoe GGMM is.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb zelden zoiets zinloos gezien maar enfin
Als hij daar z'n plezier uit haalt wil ik hem dat niet ontnemen hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, maar je weet hoe GGMM is.
Hij is naar bed. Dus hopelijk blijft die #5 nog even staanquote:Op woensdag 4 september 2013 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als hij daar z'n plezier uit haalt wil ik hem dat niet ontnemen hoor
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen maar tot 10:10 school. Gelukkig gaat er dus niet teveel tijd van mijn Fok! actie af.
een doorstartquote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb zelden zoiets zinloos gezien maar enfin
Dat er niet over de OP is geklaagd steekt mij wel een beetje. Ik had mijn broekje al op de knieën, startklaar om los te gaan om de internettranenquote:
jaquote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
hoi ik heb een vraag
staat mbo studiefinanciering los van hbo?
in wat voor zinquote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
hoi ik heb een vraag
staat mbo studiefinanciering los van hbo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |