Racistquote:Op woensdag 4 september 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Zigeuners zijn de laagste bevolkingssoort in dit land.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang ik er persoonlijk geen last van heb boeit het me vrij weinig.Op het mbo zal je ze vast wel tegen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
racist Adolf Hitlerquote:Op woensdag 4 september 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Zigeuners zijn de laagste bevolkingssoort in dit land.
Nogmaals, ik ben geen racist. Ik haat alle buitenlanders.quote:
nee, voor rochdale.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werkt hij in probleemwijken?
Wat vind je van Oostblokfiguren?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben geen racist. Ik haat alle buitenlanders.
Krijg hiv.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, voor rochdale.
maar heel amsterdam is een probleemwijk
Je komt daar mensen van alle soorten tegen. Maar ik heb er eigenlijk totaal geen problemen mee als ze zich gewoon normaal tegen mij gedragen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het mbo zal je ze vast wel tegen komen
Terug naar China.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je van Oostblokfiguren?
Je bent zelf heel.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, voor rochdale.
maar heel amsterdam is een probleemwijk
Hij is drugsrunner voor een AZC.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Caland moet je dit niet serieus nemen. Eigenlijk runt hij een asielzoekerscentrum.
zit hier ook weer een vreemde fantasie van je bij don?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is drugsrunner voor een AZC.
In de Ajaxstraat.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Caland moet je dit niet serieus nemen. Eigenlijk runt hij een asielzoekerscentrum.
Daar is Caland veel te braaf voor. Ik denk dat hij eerder de mensen die slecht ter been zijn helpt tijdens het schijten en douchen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is drugsrunner voor een AZC.
En met een grote Heerenveen vlag te zwaaien natuurlijk.quote:
Dan moeten we nummertjes gaan trekken.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme de nummering klopt niet
nu heb ik trek in bierquote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Facebook toch slecht voor iemand zijn privacy. Je kunt iedereen aan de schandpaal nagelen met een willekeurig verhaaltje
(En ik doe eraan mee, kennelijk)
Hah! gegevens en fotos weggehaald
[ afbeelding ]
Ik ook. Hoe gaat jouw periode van droogte?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Facebook toch slecht voor iemand zijn privacy. Je kunt iedereen aan de schandpaal nagelen met een willekeurig verhaaltje
(En ik doe eraan mee, kennelijk)
Hah! gegevens en fotos weggehaald
[ afbeelding ]
Ga slapenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe gaat jouw periode van droogte?
[..]
[ afbeelding ]
En het gaat maar doorDeventer tegen pedo's all over again.
Ik deel dit overigens omdat ik mij verveel en geen zin in slapen heb.
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMMquote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Beelden kunnen je echt in je dromen achtervolgen, en had ik om zijn foto's gevraagd? Dacht het niet.quote:
Waar gaat het over, ik heb niet gekeken?quote:
het half uur is al weer afgelopenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat momenteel over pedofielen in deventerquote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar gaat het over, ik heb niet gekeken?
Maak maar screenshots overal van, dat kan nog goed van pas komen als het nog verder uit de hand loopt.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beelden kunnen je echt in je dromen achtervolgen, en had ik om zijn foto's gevraagd? Dacht het niet.
Ah. Ik zag een stukje in Pownews over de betoging. Wat een treurnis is dat zegquote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over pedofielen in deventer
Nu zitten er vertegenwoordigers in het publiek daarquote:Op woensdag 4 september 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik zag een stukje in Pownews over de betoging. Wat een treurnis is dat zeg
Wie zijn de gasten?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over pedofielen in deventer
Zit deze er nog bij?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu zitten er vertegenwoordigers in het publiek daargroot kippenhok
Ik tot 11 uur,quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen maar tot 10:10 school. Gelukkig gaat er dus niet teveel tijd van mijn Fok! actie af.
Omdat het vorige deel #4 was totdat GGMM zijn macht misbruikte.quote:
Bij mij is het nog voor een keuzevak ookquote:
Ik heb zelden zoiets zinloos gezien maar enfinquote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat het vorige deel #4 was totdat GGMM zijn macht misbruikte.
Dat zei ik dus ook al, maar je weet hoe GGMM is.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb zelden zoiets zinloos gezien maar enfin
Als hij daar z'n plezier uit haalt wil ik hem dat niet ontnemen hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, maar je weet hoe GGMM is.
Hij is naar bed. Dus hopelijk blijft die #5 nog even staanquote:Op woensdag 4 september 2013 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als hij daar z'n plezier uit haalt wil ik hem dat niet ontnemen hoor
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen maar tot 10:10 school. Gelukkig gaat er dus niet teveel tijd van mijn Fok! actie af.
een doorstartquote:Op woensdag 4 september 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb zelden zoiets zinloos gezien maar enfin
Dat er niet over de OP is geklaagd steekt mij wel een beetje. Ik had mijn broekje al op de knieën, startklaar om los te gaan om de internettranenquote:
jaquote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
hoi ik heb een vraag
staat mbo studiefinanciering los van hbo?
in wat voor zinquote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
hoi ik heb een vraag
staat mbo studiefinanciering los van hbo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |