Een mens wat geestelijk instabiel is heeft daarentegen weinig nodig.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een mens dat niet lijdt pleegt uberhaupt geen zelfmoord.
Jawel, zoveel. Al die aandachtstrekkers.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een mens dat niet lijdt pleegt uberhaupt geen zelfmoord.
Die schaar ik overigens onder geestelijk instabiel.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, zoveel. Al die aandachtstrekkers.
ja, iedereen is hier nog al het tegenovergestelde van mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daar is al een verklaring voor gevonden, of?
Ik dacht dat die meer van die mislukt pogingen hadden. Ik ken ook wle iemand die al 5 keer zijn polsen heeft doorgesneden terwijl hij echt wel weet hoe het echt moet.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, zoveel. Al die aandachtstrekkers.
Uhm...moet ik dit serieus nemenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, iedereen is hier nog al het tegenovergestelde van mij.
iedereen is nog al gesloten, durft niet te zeggen als er iets mis is. is ook totaal geen ruimte voor trouwens. iedereen heeft weinig beste vrienden waar je wat aan kwijt kunt. want er zijn hele grote vriendengroepen. ook veel drank drugs. omdat het normale leven niet zo leuk is (zo zie ik het dan).
jaquote:Op donderdag 5 september 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm...moet ik dit serieus nemen.
Ik bedoelde meer van die 16 jarige meisjes die een paar x dik zijn genoemd en dan op twitter posten dat ze zijn gepest en vervolgens voor een trein springen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat die meer van die mislukt pogingen hadden. Ik ken ook wle iemand die al 5 keer zijn polsen heeft doorgesneden terwijl hij echt wel weet hoe het echt moet.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Yo boelers
Net lekker met the gang zaalvoetbal gedaan, niks mis mee.
Van meerdere mensen uit die regio hoor ik dat ze met veel zelfmoorden te maken hebben. Ja dus.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm...moet ik dit serieus nemen.
Bijzonder wel. Geen behoefde dan om zo snel mogelijk iets dichter bij een grote stad te gaan wonen?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, iedereen is hier nog al het tegenovergestelde van mij.
iedereen is nog al gesloten, durft niet te zeggen als er iets mis is. is ook totaal geen ruimte voor trouwens. iedereen heeft weinig beste vrienden waar je wat aan kwijt kunt. want er zijn hele grote vriendengroepen. ook veel drank drugs. omdat het normale leven niet zo leuk is (zo zie ik het dan).
Zoveel anders is de kop van Noord-Holland niet vergeleken met andere gebieden hoor.quote:
west friesland is toch ook niet de kopquote:Op donderdag 5 september 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoveel anders is de kop van Noord-Holland niet vergeleken met andere gebieden hoor.
Ik ken er ook een paar. Ik weet wat ze allemaal door hun neus halen enz. Maar dat je daar geen goede (beste) vrienden kunt maken? Hoezo niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van meerdere mensen uit die regio hoor ik dat ze met veel zelfmoorden te maken hebben. Ja dus.
[..]
Bijzonder wel. Geen behoefde dan om zo snel mogelijk iets dichter bij een grote stad te gaan wonen?
Heb je nog gewonnen?quote:
quote:
soms heb je toch wel eens iemand nodig om tegen te praten toch. nou ik ga dat echt niet tegen mijn vrienden doen hoor. dan voel ik mij toch minder stoer ofzo.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paar. Ik weet wat ze allemaal door hun neus halen enz. Maar dat je daar geen goede (beste) vrienden kunt maken? Hoezo niet?
Gewoon nieuwschierigheid.quote:
eerst nog even mijn ouders uitmelkenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van meerdere mensen uit die regio hoor ik dat ze met veel zelfmoorden te maken hebben. Ja dus.
[..]
Bijzonder wel. Geen behoefde dan om zo snel mogelijk iets dichter bij een grote stad te gaan wonen?
Naja, Medemblik kun je nog kop noemenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
west friesland is toch ook niet de kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |