lafquote:Op donderdag 5 september 2013 00:09 schreef Smoofie het volgende:
Uhm. Iemand waarmee ik nog heel lang heb mee staan praten op mystery land, en vriend van vrienden van me, heeft zich opgehangen
sterktequote:Op donderdag 5 september 2013 00:09 schreef Smoofie het volgende:
Uhm. Iemand waarmee ik nog heel lang heb mee staan praten op mystery land, en vriend van vrienden van me, heeft zich opgehangen
Vervelend als zoiets gebeurt, als iemand echt niet meer wil, dan kun je er vaak weinig aan doen om hem tegen te houden.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:09 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sterkte![]()
was een vrolijke jongen zeker
2 totaal verschillende reactiesquote:
Ja, dat was het iddquote:Op donderdag 5 september 2013 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sterkte![]()
was een vrolijke jongen zeker
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
2 totaal verschillende reacties
Klopt. De ene is aan Smoofie gericht en de andere aan de zelfmoordenaar.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
fucked up mattiequote:Op donderdag 5 september 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Schijnt zijn kamer hebben opgeruimd, geschoren en vervolgens opgehangen. Fucked up
.
Zijn dat nou grapjes of ligt het zelfmoordcijfer echt zoveel hoger in jouw omgeving?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is vaak zo man.
moet je ook nog langs of dat niet?
Was niet echt een goede vriend van mij, meer vriend van vrienden. Maar b op Mystery land heb ik nog echt 4 uur lang ofzo met hem gestaan, en hij had x en sos op, en was niet depri.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is vaak zo man.
moet je ook nog langs of dat niet?
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh zie het ja
klopt die site een beetje dan
Laf vind ik het niet, ik geloof niet dat ik ooit zou durven, ook al zou ik het willen. Dingen als voor een trein springen of jezelf ophangen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hogerquote:Op donderdag 5 september 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn dat nou grapjes of ligt het zelfmoordcijfer echt zoveel hoger in jouw omgeving?
En daar is al een verklaring voor gevonden, of?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoger
nou ja uiteindelijk geeft zo'n persoon zn libi gewoon opquote:Op donderdag 5 september 2013 00:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laf vind ik het niet, ik geloof niet dat ik ooit zou durven, ook al zou ik het willen. Dingen als voor een trein springen of jezelf ophangen.
Wat is daar laf aan?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou ja uiteindelijk geeft zo'n persoon zn libi gewoon op
dat is laf
Jezelf keurig ophangen is wellicht niet laf. Jezelf voor een trein gooien wel.quote:
vooral zielig voor de oudersquote:Op donderdag 5 september 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Zelfmoord vind ik ook laf, behalve als je echt zwaar lijdt en niet meer normaal kunt leven. Toch is het wel fucked up. Vooral ophangen, de easy way out is toch wel zware overdosis of springen van iets.
Een mens dat niet lijdt pleegt uberhaupt geen zelfmoord.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Zelfmoord vind ik ook laf, behalve als je echt zwaar lijdt en niet meer normaal kunt leven. Toch is het wel fucked up. Vooral ophangen, de easy way out is toch wel zware overdosis of springen van iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |