Enkel praktisch inderdaad. Staat nog een goede patatkraan bij Dijkzigt ook. Ik ga gewoon, yoloquote:Op donderdag 5 september 2013 00:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan nog zeggen ze dat eettenten in de buurt van scholen slecht zijn.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je mij hiermee pest is wel een reden om zelfmoord te plegenNee. Zoals ik al zei, het was niet echt een vriend van me ofzo, gwn een kennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Dit komt allemaal door de healthy food freak Jamie Olliver.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel praktisch inderdaad. Staat nog een goede patatkraan bij Dijkzigt ook. Ik ga gewoon, yolo
Walgelijk ja. Al was zijn kippen vergassen in Duitsland + grappen wel geniaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit komt allemaal door de healthy food freak Jamie Olliver.
[ afbeelding ]
Dit is fake.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit komt allemaal door de healthy food freak Jamie Olliver.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook wel ok, al viel zijn "makkelijke gerechten" kookboek, waarvoor je maar 20 ingredienten per gerecht nodig hebt mij wat tegen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk ja. Al was zijn kippen vergassen in Duitsland + grappen wel geniaal.
Dat wel, maar hij heeft evengoed wel zijn vette periodes.quote:
dan pas ik nu hetzelfde toe, wat ik vroeger bij fnoord altijd deed. ik sta tweede van onder.quote:
leuk hequote:Op donderdag 5 september 2013 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
Pauw en Witteman met die pedojagertjes uit Deventer
Wat een volk. Ze waren nog te dom om boos te worden toen ze de onderklasse van Nederland werden genoemd. Er valt met dit soort mensen niet te praten.quote:
jammerquote:Op donderdag 5 september 2013 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je ex-klasgenoot is niet aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |