Ja, maar dat is geen reden op zelfmoord te plegen. En wat is daar nou anders dan hier? Hier ook veel drank en drugs gebruik de meeste mensen houden ook alles voor hun.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
soms heb je toch wel eens iemand nodig om tegen te praten toch. nou ik ga dat echt niet tegen mijn vrienden doen hoor. dan voel ik mij toch minder stoer ofzo.
Dat loopt officieel tot ergens in Alkmaar volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
west friesland is toch ook niet de kop
Niemand? Dat is niet goed man. Trek maar bij mij in dan.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
soms heb je toch wel eens iemand nodig om tegen te praten toch. nou ik ga dat echt niet tegen mijn vrienden doen hoor. dan voel ik mij toch minder stoer ofzo.
Is er wel ruimte voor nog iemand dan? Ik kan al nauwelijks bewegen in je bedquote:Op donderdag 5 september 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand? Dat is niet goed man. Trek maar bij mij in dan.
ik heb mijn ouders en vriendinnen tochquote:Op donderdag 5 september 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand? Dat is niet goed man. Trek maar bij mij in dan.
Heb nog een goed luchtbed liggen, echt goed. Wat heb ik lekker in mijn festival tentje gelegen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is er wel ruimte voor nog iemand dan? Ik kan al nauwelijks bewegen in je bed
Mooie vriendinnen ja?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb mijn ouders en vriendinnen toch
al ga ik dat bij de echt leuke niet meer doen trouwens friendzone dit dat
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb mijn ouders en vriendinnen toch
al ga ik dat bij de echt leuke niet meer doen trouwens friendzone dit dat
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Maar nu ga ik in mijn krappe bedje liggen. Je bent gewoon verwend Smoofie.
Probeer gewoon eens de sandwich.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is er wel ruimte voor nog iemand dan? Ik kan al nauwelijks bewegen in je bed
ja, maar in a'dam is het toch anders. daar kan je uit ontsnappen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen reden op zelfmoord te plegen. En wat is daar nou anders dan hier? Hier ook veel drank en drugs gebruik de meeste mensen houden ook alles voor hun.
Tsjah, ik zou iig niet vrolijk zijn als ik daar zou wonen, niet dat t veel uitmaakt, altrijd WoW nog.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar in a'dam is het toch anders. daar kan je uit ontsnappen.
een keer naar een andere kroeg gaan, hiero blijft iedereen bij elkaar man. nooit wat anders.
oh ik heb weinig problemen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, ik zou iig niet vrolijk zijn als ik daar zou wonen, niet dat t veel uitmaakt, altrijd WoW nog.
Als je wel problemen hebt, kun je altijd bij je anonieme FOK vriend SMoofie terecht, die je niet gezien hebt omdat je te bang was af te spreken tijdens Ajax- Feyenoord.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik heb weinig problemen eigenlijk.
maar ik ben gewoon goed in aanstellen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je wel problemen hebt, kun je altijd bij je anonieme FOK vriend SMoofie terecht, die je niet gezien hebt omdat je te bang was af te spreken tijdens Ajax- Feyenoord.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zojuist besloten morgen niet naar school te gaan.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je wel problemen hebt, kun je altijd bij je anonieme FOK vriend SMoofie terecht, die je niet gezien hebt omdat je te bang was af te spreken tijdens Ajax- Feyenoord.
Boefje.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik was nog even mijn rooster, welk lokaal etc. aan het bekijken en ik denk het ook niet.
Enkel als mijn trek in een Turkse pizza morgen bij het opstaan nog zo groot is.
En dan nog zeggen ze dat eettenten in de buurt van scholen slecht zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik was nog even mijn rooster, welk lokaal etc. aan het bekijken en ik denk het ook niet.
Enkel als mijn trek in een Turkse pizza morgen bij het opstaan nog zo groot is.
dat je mij hiermee pest is wel een reden om zelfmoord te plegenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Enkel praktisch inderdaad. Staat nog een goede patatkraan bij Dijkzigt ook. Ik ga gewoon, yoloquote:Op donderdag 5 september 2013 00:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan nog zeggen ze dat eettenten in de buurt van scholen slecht zijn.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je mij hiermee pest is wel een reden om zelfmoord te plegenNee. Zoals ik al zei, het was niet echt een vriend van me ofzo, gwn een kennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Dit komt allemaal door de healthy food freak Jamie Olliver.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel praktisch inderdaad. Staat nog een goede patatkraan bij Dijkzigt ook. Ik ga gewoon, yolo
Walgelijk ja. Al was zijn kippen vergassen in Duitsland + grappen wel geniaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit komt allemaal door de healthy food freak Jamie Olliver.
[ afbeelding ]
Dit is fake.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit komt allemaal door de healthy food freak Jamie Olliver.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook wel ok, al viel zijn "makkelijke gerechten" kookboek, waarvoor je maar 20 ingredienten per gerecht nodig hebt mij wat tegen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk ja. Al was zijn kippen vergassen in Duitsland + grappen wel geniaal.
Dat wel, maar hij heeft evengoed wel zijn vette periodes.quote:
dan pas ik nu hetzelfde toe, wat ik vroeger bij fnoord altijd deed. ik sta tweede van onder.quote:
leuk hequote:Op donderdag 5 september 2013 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
Pauw en Witteman met die pedojagertjes uit Deventer
Wat een volk. Ze waren nog te dom om boos te worden toen ze de onderklasse van Nederland werden genoemd. Er valt met dit soort mensen niet te praten.quote:
jammerquote:Op donderdag 5 september 2013 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je ex-klasgenoot is niet aanwezig.
Wat een volk.quote:
Jezusquote:
hoezoquote:Op donderdag 5 september 2013 01:55 schreef FL_Freak het volgende:
Maar aan de andere kant kan sex met kinderen gewoon niet
niet elke pedofiel heeft seks met kinderenquote:Op donderdag 5 september 2013 01:55 schreef FL_Freak het volgende:
Maar aan de andere kant kan sex met kinderen gewoon niet
moest lachen tyronquote:Op donderdag 5 september 2013 01:59 schreef Tyron het volgende:
het was wel een homofoob die het zei
maar oke
Weet ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet elke pedofiel heeft seks met kinderen
Leuk. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 5 september 2013 07:48 schreef Tarado het volgende:
Straks een paar dagen weg (Antwerpen)
eten en drinkenquote:Op donderdag 5 september 2013 07:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk. Wat ga je doen?
Antwerpen is een toffe stad.
Nee nog niet, volgend jaarquote:Op donderdag 5 september 2013 07:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is die nieuwe tent van Sergio Herman al open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |