Ja, maar dat is geen reden op zelfmoord te plegen. En wat is daar nou anders dan hier? Hier ook veel drank en drugs gebruik de meeste mensen houden ook alles voor hun.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
soms heb je toch wel eens iemand nodig om tegen te praten toch. nou ik ga dat echt niet tegen mijn vrienden doen hoor. dan voel ik mij toch minder stoer ofzo.
Dat loopt officieel tot ergens in Alkmaar volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
west friesland is toch ook niet de kop
Niemand? Dat is niet goed man. Trek maar bij mij in dan.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
soms heb je toch wel eens iemand nodig om tegen te praten toch. nou ik ga dat echt niet tegen mijn vrienden doen hoor. dan voel ik mij toch minder stoer ofzo.
Is er wel ruimte voor nog iemand dan? Ik kan al nauwelijks bewegen in je bedquote:Op donderdag 5 september 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand? Dat is niet goed man. Trek maar bij mij in dan.
ik heb mijn ouders en vriendinnen tochquote:Op donderdag 5 september 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand? Dat is niet goed man. Trek maar bij mij in dan.
Heb nog een goed luchtbed liggen, echt goed. Wat heb ik lekker in mijn festival tentje gelegen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is er wel ruimte voor nog iemand dan? Ik kan al nauwelijks bewegen in je bed
Mooie vriendinnen ja?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb mijn ouders en vriendinnen toch
al ga ik dat bij de echt leuke niet meer doen trouwens friendzone dit dat
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb mijn ouders en vriendinnen toch
al ga ik dat bij de echt leuke niet meer doen trouwens friendzone dit dat
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Maar nu ga ik in mijn krappe bedje liggen. Je bent gewoon verwend Smoofie.
Probeer gewoon eens de sandwich.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is er wel ruimte voor nog iemand dan? Ik kan al nauwelijks bewegen in je bed
ja, maar in a'dam is het toch anders. daar kan je uit ontsnappen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen reden op zelfmoord te plegen. En wat is daar nou anders dan hier? Hier ook veel drank en drugs gebruik de meeste mensen houden ook alles voor hun.
Tsjah, ik zou iig niet vrolijk zijn als ik daar zou wonen, niet dat t veel uitmaakt, altrijd WoW nog.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, maar in a'dam is het toch anders. daar kan je uit ontsnappen.
een keer naar een andere kroeg gaan, hiero blijft iedereen bij elkaar man. nooit wat anders.
oh ik heb weinig problemen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, ik zou iig niet vrolijk zijn als ik daar zou wonen, niet dat t veel uitmaakt, altrijd WoW nog.
Als je wel problemen hebt, kun je altijd bij je anonieme FOK vriend SMoofie terecht, die je niet gezien hebt omdat je te bang was af te spreken tijdens Ajax- Feyenoord.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik heb weinig problemen eigenlijk.
maar ik ben gewoon goed in aanstellen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je wel problemen hebt, kun je altijd bij je anonieme FOK vriend SMoofie terecht, die je niet gezien hebt omdat je te bang was af te spreken tijdens Ajax- Feyenoord.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zojuist besloten morgen niet naar school te gaan.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je wel problemen hebt, kun je altijd bij je anonieme FOK vriend SMoofie terecht, die je niet gezien hebt omdat je te bang was af te spreken tijdens Ajax- Feyenoord.
Boefje.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik was nog even mijn rooster, welk lokaal etc. aan het bekijken en ik denk het ook niet.
Enkel als mijn trek in een Turkse pizza morgen bij het opstaan nog zo groot is.
En dan nog zeggen ze dat eettenten in de buurt van scholen slecht zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik was nog even mijn rooster, welk lokaal etc. aan het bekijken en ik denk het ook niet.
Enkel als mijn trek in een Turkse pizza morgen bij het opstaan nog zo groot is.
dat je mij hiermee pest is wel een reden om zelfmoord te plegenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |