daar word ik ook zo moe van héquote:Op woensdag 4 september 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Crisis hé.
Mensen die moeten stelen om rond te komen alles.
Ik analyseer het leven dood.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar word ik ook zo moe van hé
maar ik stop weer, anders neem ik dit leven iets te serieus
Ik moet dat nog steeds regelenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat krijg je pas op je 18e. Ik ben ook elke maand heel wat geld kwijt aan reiskosten.
ja, dan moet je de havo gewoon doen héquote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat krijg je pas op je 18e. Ik ben ook elke maand heel wat geld kwijt aan reiskosten.
Deze mensen worden idd misbruikt maar Powned heeft sowieso een teringhekel aan werkelozen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die mensen worden vreselijk misbruikt![]()
Maar je zag hoe ondankbaar ze waren
Dat kost ook geld hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, dan moet je de havo gewoon doen hé
Jammer wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is nu echt totaal niet interessant om naar voetbalwebsites te gaan nu de transferperiode voorbij is.
Ik heb besloten om zo lang mogelijk niet meer in het Ajaxtopic te kopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer wel.
Niet meer kunnen hopen op een aankoop van Ajax
dan ben je luiquote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je met de bus gaat hoor.
Het is hele makkelijke televisie en ik verbaas mij dat die tokkies zelf niet zien dat ze misbruikt worden. Maar ik kijk er wel graag naar net als probleemwijkenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze mensen worden idd misbruikt maar Powned heeft sowieso een teringhekel aan werkelozen.
Als je een docu maakt over Marokkanen en je filmt alleen het ergste tuig ben je een racist. Lekker makkelijk een hele groep in een hoek trappen via dit soort debiele sterotypetjes.
Wat moet je kopen in het Ajaxtopic dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb besloten om zo lang mogelijk niet meer in het Ajaxtopic te kopen.
teh fuck wat heb ik gepost manquote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je kopen in het Ajaxtopic dan?
dus kan je het betalenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ben ik ook. Ik had geen zin om een uur te fietsen
spiegel voorhouden enzoquote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is hele makkelijke televisie en ik verbaas mij dat die tokkies zelf niet zien dat ze misbruikt worden. Maar ik kijk er wel graag naar net als probleemwijken
Jij zegt dat je dingen gaat kopen daar.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
teh fuck wat heb ik gepost man
Het is idd heerlijke televisiequote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is hele makkelijke televisie en ik verbaas mij dat die tokkies zelf niet zien dat ze misbruikt worden. Maar ik kijk er wel graag naar net als probleemwijken
ik bedoel dat ik geen zin meer heb om te posten in die inrichting voorlopigquote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je dingen gaat kopen daar.
Misschien wil je LitmanenAFCA kopen ofzo. Voor hulp in de huishouding ofzo.
Nee, mijn moeder kon het betalen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus kan je het betalen
dus dan gaat de vlieger toch niet op
Dat hebben er wel meer niet als ik het zo zie. Veel meer is er niet te bespreken nu er geen transfergeruchten zijn en tijdje geen wedstrijden.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik geen zin meer heb om te posten in die inrichting voorlopig
daar ging het dan ook bij je misquote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder kon het betalen.
Ja ik ben een verwende kutkoter
kanquote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan al een paar dagen via mijn internetverbinding niet op Twitter en als ik op het netwerk van school zit kan het wel. Ben ik geblokkeerd door Twitter?
Wat is er mis met het Ajax topic?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik geen zin meer heb om te posten in die inrichting voorlopig
Gaat me vooral om het diarree gehalte.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hebben er wel meer niet als ik het zo zie. Veel meer is er niet te bespreken nu er geen transfergeruchten zijn en tijdje geen wedstrijden.
Nee het is al eerder mis gegaan.quote:
Heb je iemand met de dood bedreigd?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan al een paar dagen via mijn internetverbinding niet op Twitter en als ik op het netwerk van school zit kan het wel. Ben ik geblokkeerd door Twitter?
Ja dat is er nu dus ook niet meer.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat me vooral om het diarree gehalte.
ik ook kwijt in zo'n ballebak dingquote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het is al eerder mis gegaan.
Ik ben ooit kwijt geraakt op een strand in Spanje toen ik 3 was. Misschien heb ik daar iets traumatisch meegemaakt.
Nee hoor maar ik kan gewoon niet op de server van Twitter. Heel erg gaar.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je iemand met de dood bedreigd?
Minder agressief spelen dus.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet echt eens wat doen aan mijn FM-tactiek, ik pak absurd veel rode kaarten.
Als je maar wint.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet echt eens wat doen aan mijn FM-tactiek, ik pak absurd veel rode kaarten.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn gewoon allemaal, ja, mietjes.
Daar ben ik wel vaker kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook kwijt in zo'n ballebak ding
maar dan had ik mij dan ook prima vermaakt
toen misten ze je nogquote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel vaker kwijtgeraakt.
Maar toen ik kwijt was moesten mijn broer en zus janken en ouders in paniek. Jammer dat ik er niet bij was
Dit topic gaat toch ook dicht?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht nog, zal ik hem zelf maken of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |