ook de oprichtingsdatum van de sc svpquote:Op woensdag 4 september 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo even de OP aanpassen. Dingen als Choleragezellig vind ik niet meer kunnen.
Allang gedaan joh.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook de oprichtingsdatum van de sc svp
Dat komt door de posts over Eriksen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
Een paar posts over Harry Potter zijn goed voor deze reclame.
[ afbeelding ]
Dat mag niet meerquote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom niet Gevallen Helden terug?
die hebben wij nietquote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom niet Gevallen Helden terug?
Ja maar Kingquote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dat bakermat nummer best wel heel slecht
hij zou wel heel oud zijn
maar toch vind ik het heel slecht
komt wel goedquote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet te zien aan het topicnummer.
jij pakt overdag probeer ik de nacht op peil te houdenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We blijven volhardend. Fuck school, fuck vrienden, vanaf nu open ik elk topic.
ja is goedquote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
ik ga een potje fifa doen
wilt er iemand een potje?
Ik heb het enkel op de PC ben ik bang.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
ps3?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
potje bier welquote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
waaropquote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
nice broquote:Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef Mr.Smokey het volgende:
heb 2 toppas gekaapt matties
UVT / Abusers SC #132 Westside
NWS / Crisis in Syrië #57 Westside
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef Mr.Smokey het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef Mr.Smokey het volgende:
Gwoon yolo swag je weet.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef Mr.Smokey het volgende:
Ik vind jou toch een aparte jongenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef Mr.Smokey het volgende:
speelde maar geen geduld voorquote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik win toch van je, speel je fut?
ik ben beter in fut.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
speelde maar geen geduld voor
altijd seasons toch
is die slechtquote:Op woensdag 4 september 2013 21:03 schreef JanCees het volgende:
Zelfs ajacied4lf kan van me winnen met seasons.
ben een soldierquote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind jou toch een aparte jongen.
ik ben slechter denk ik, ik kan niet verdedigen namelijk en wil alles te mooi doenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:03 schreef JanCees het volgende:
ik deed een keer 2 vs 2 toernooi aan meequote:Op woensdag 4 september 2013 21:03 schreef JanCees het volgende:
potjequote:Op woensdag 4 september 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben slechter denk ik, ik kan niet verdedigen namelijk en wil alles te mooi doen
Gewoon X of A drukkenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben slechter denk ik, ik kan niet verdedigen namelijk en wil alles te mooi doen
oke leukquote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moet je op het potje?
mja dat kan als je nog niet zindelijk bent
Wel een baasje die Rooneyquote:Op woensdag 4 september 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/r(...)-fikse-hoofdwond.htm
Lekker
Santo Domingo is de hoofdstad, maar dat past niet echt.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Is in ieder geval de vlag van de Dominicaanse republiek
Jullie hebben een klas whatsapp groep?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kanjer ik wil me als een FOK! autist gedragen in mijn klas whatsapp groep
Laat je tenminste wel wat van jezelf zien. Gewoon doen, en vergeet de grappen vooral niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kanjer ik wil me als een FOK! autist gedragen in mijn klas whatsapp groep
Ja met de mentor erbijquote:Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jullie hebben een klas whatsapp groep?
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met de mentor erbij![]()
Al geef ik daar eigenlijk geen neuk om.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel eens in de tetten geknepen van die chicks met wie je korfbalt?
Ze lachen ook al als er geen grap gemaakt wordt dus het kan makkelijk joh.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat je tenminste wel wat van jezelf zien. Gewoon doen, en vergeet de grappen vooral niet.
Die zijn zo slecht, dat je naderhand kunt stellen dat je dronken was.
10 jarige hebben nog geen tietenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel eens in de tetten geknepen van die chicks met wie je korfbalt?
Nee?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je even kunnen aanwijzen van wie precies?
Gewoon zeggen "ik geef geen neuk om jou" eerlijkheid is altijd het beste.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met de mentor erbij![]()
Al geef ik daar eigenlijk geen neuk om.
Dat rijmt wel met het vroeg naar bed gaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Sporadisch langs de PC gelopen. Was got aan het kijken kwam op het briljante idee om koffie met een stroopwafel te halen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "ik geef geen neuk om jou" eerlijkheid is altijd het beste.
dm aubquote:Op woensdag 4 september 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt de korfbalfoto's dus niet gezien.
Nederlands elftal gaan kijkenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
fuck willems vrijdag in de basis bij nederland
Dat Balotelli momentje was wel leuk tegen Milan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
fuck willems vrijdag in de basis bij nederland
ik ben er toch niet dus dat komt mooi uitquote:Op woensdag 4 september 2013 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlands elftal gaan kijken
Ooh jij gaat dan chickies aandouwen?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben er toch niet dus dat komt mooi uit
Die zijn al zo oud, dat is wel een keer leuk geweest.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt de korfbalfoto's dus niet gezien.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je 2516 in 4 veranderen aub?
Dankjewel
Ik was blij dat ik hem op eigen houtje had gevonden en hem er dus blijkbaar meteen had weten uit te halen al wist ik niet zekerquote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zijn al zo oud, dat is wel een keer leuk geweest.
Ik blijf er voor de zekerheid van af. Vraag anders even in de VBL FBquote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je 2516 in 4 veranderen aub?
Dankjewel
quote:
hou opquote:Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij gaat dan chickies aandouwen?
Dat boeit me niks. Het is een geniale voetballerquote:Op woensdag 4 september 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanje verziekt je brein. Wat een flikk... ehm flamboyante jongeman.
Ik haal de Ragnarök zelfs aan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik blijf er voor de zekerheid van af. Vraag anders even in de VBL FB
[..]
Die flikk.. kans is erg klein, hij is voetballer en die zijn dat niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanje verziekt je brein. Wat een flikk... ehm flamboyante jongeman.
Hey JRquote:Op woensdag 4 september 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je het over de duvel hebt.
Hoi Rensch
De makkelijke hoef ik hier niet te vragen hequote:Op woensdag 4 september 2013 21:30 schreef Saind het volgende:
[..]
niet echt de makkelijkste steden he
Vancouverquote:
vancouver danquote:Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
De makkelijke hoef ik hier niet te vragen he
Het zit je dwars hčquote:Op woensdag 4 september 2013 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey JR
Nog lekker mensen van Facebook verwijderd?
je moederquote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie denken jullie dat dit is?
Johan Derksen in Amerikaquote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dusquote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je postte toch nooit wat interessants.
geen flauw ideequote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hčhč ik vind dat echt een vorm van aandacht zoeken.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je postte toch nooit wat interessants.
Dus jequote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hčhč ik vind dat echt een vorm van aandacht zoeken.
Mensen die altijd aandacht willen
oh de ironiequote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hčhč ik vind dat echt een vorm van aandacht zoeken.
Mensen die altijd aandacht willen
Dat was geen anekdote.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die anekdotes van jouw komen er niet helemaal lekker uit.
Ik heb pas één keer ingelogd op FOK!.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft nooit meer inloggen?
bombarderen die hapquote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh, er is weer iemand dood door het gebruik van tasers door de Amerikaanse politie, dit keer een Nederlander
Hopelijk sloopt Syrie Amerika, onderontwikkeld land.
Bodyguard van Beyonce als ik het goed heb gevolgd.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh, er is weer iemand dood door het gebruik van tasers door de Amerikaanse politie, dit keer een Nederlander
Je doelt op die Nederlandse bodyguard van Beyonce en Lady Gaga? Die ging naakt inbreken ofzoquote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Rusland schijnt ook al een oorlogschip naar Syrië te hebben gestuurd, een keer een beetje een mooi in beeld gebrachte zeeslag lijkt me voor de verandering ook wel een keer leuk.quote:
Kan wel, maar met je ogen knipperen is in Amerika genoeg voor de volle lading.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je doelt op die Nederlandse bodyguard van Beyonce en Lady Gaga? Die ging naakt inbreken ofzo. Een naakte gozer niet kunnen arresteren met een paar man.:').
Wellicht kon het schip daarom niet naar Rotterdam?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rusland schijnt ook al een oorlogschip naar Syrië te hebben gestuurd, een keer een beetje een mooi in beeld gebrachte zeeslag lijkt me voor de verandering ook wel een keer leuk.
een naakte wat bezwete man met een taser neerhalen, goed bezigquote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je doelt op die Nederlandse bodyguard van Beyonce en Lady Gaga? Die ging naakt inbreken ofzo. Een naakte gozer niet kunnen arresteren met een paar man.:').
Dat probeerden ze met een taser, dan heb je maar één iemand nodig.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
wil jij een potjequote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dit inderdaad de reden.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan wel, maar met je ogen knipperen is in Amerika genoeg voor de volle lading.
[..]
Wellicht kon het schip daarom niet naar Rotterdam?
Een aangeklede inbreker schieten ze ook gewoon neerquote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
een naakte wat bezwete man met een taser neerhalen, goed bezig
Je hebt wel een Russische film over de tweede wereldoorlog waar de zeeslagen er wel redelijk uitkomen (Al is de Russische kapitein wel een ultieme heldquote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dit inderdaad de reden.
zonder kleding werkt beterquote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een aangeklede inbreker schieten ze ook gewoon neer
Come and See moet je eens kijken, als we het toch over russische oorlogsfilms hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt wel een Russische film over de tweede wereldoorlog waar de zeeslagen er wel redelijk uitkomen (Al is de Russische kapitein wel een ultieme held)
Al geloof ik niet echt dat deze post aansluit op de jouwe./
Clermont Ferrandquote:Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
Vraagje voor Saind (zijn zelfvertrouwen). Welke stad is dit?
[ afbeelding ]
Was dat niet Hunt for the Red October?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt wel een Russische film over de tweede wereldoorlog waar de zeeslagen er wel redelijk uitkomen (Al is de Russische kapitein wel een ultieme held)
Al geloof ik niet echt dat deze post aansluit op de jouwe./
Dat is de verloren dildo.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
Vraagje voor Saind (zijn zelfvertrouwen). Welke stad is dit?
[ afbeelding ]
Sean Connery heb ik best hoog zitten, maar zijn Engelse accent blijf je toch horen als hij Russische spreekt.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat niet Hunt for the Red October?
Nee, volgens mij eigenlijk niet.
Gewoon op straat slapen inderdaad, als een echte man.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is smerig warm in mijn kamer. Ik ben weg.
Het is hier helemaal niet zo warm.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is smerig warm in mijn kamer. Ik ben weg.
Hier ook nog niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is hier helemaal niet zo warm.
Opmerkelijk. Hier is het al 2 dagen +- 25 graden zonder wolken.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is hier helemaal niet zo warm.
Lekker wapens leveren aan dat soort groeperingen, ja toch.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/547(...)-christenen-aan.html
debielquote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee sorry vanavond niet. Ik wil nu echt Camping PowNed zien.
Ik heb het hier niet warmer dan 22 graden gezien, overdag.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Hier is het al 2 dagen +- 25 graden zonder wolken.
Wie verzint het trouwens om Frank de Boer uit te nodigen voor College Tour
Dat zal ze niet meevallen, gelukkig steekt USA ze straks de helpende hand toe.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/547(...)-christenen-aan.html
Met de test, of met de uitkomst?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
EQ testje gemaakt ,niks mis mee.
Met allebei.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met de test, of met de uitkomst?
Dat ga ik niet kijken.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2014547/2/25
![]()
![]()
![]()
Zelfkennis kun je ook als pluspunt zien.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met allebei.
Eigenlijk was alles al duidelijk toch
Dat sowiesoquote:Op woensdag 4 september 2013 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfkennis kun je ook als pluspunt zien.
Van wat ik er tot nu toe heb gezien, zullen ze je zelfs niet vinden als hun je adres geeft.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze even veroordeeld. Ik zit nu toch mobiel, dus ze vinden mij nooit.
Ik weet geen eens hoeveel ik er op een pagina heb.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Topics bekijken met 25 reacties per pagina____!
Welke episode ben je ?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had beter geen koffie kunnen nemen, nu zweet ik me helemaal de pleuris. Zeker na het spannende slot van deze got aflevering.
s02e03 ga ik morgen mee verder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
s02e03 ga ik morgen mee verder.Ooh je hebt nog wel wat te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Jazeker, nog zo'n 18 episodes in totaal. Ach, voor je het weet is het weer eind maart 2014quote:Op woensdag 4 september 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh je hebt nog wel wat te gaan.
Dat duurt nog wel eventjes. Maar je kan in elk geval nog genoeg series kijken.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker, nog zo'n 18 episodes in totaal. Ach, voor je het weet is het weer eind maart 2014
Ik tot 15.30. Dus duurt dan weer eventjes voor ik thuis ben.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
gelukkig morgen ook weer tot 14:20.
op dinsdag zit ik normaal tot 16:50 (9e) maar mijn geschiedenisdocent wil voor de mensen die het 8e uur (15:10 tot 16:00) een tussenuur hebben ook les geven.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik tot 15.30. Dus duurt dan weer eventjes voor ik thuis ben.
Ik heb morgen nog een dagje les en dan heb ik 3 dagen weekend.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op dinsdag zit ik normaal tot 16:50 (9e) maar mijn geschiedenisdocent wil voor de mensen die het 8e uur (15:10 tot 16:00) een tussenuur hebben ook les geven.
Nu 3 dagen tot 16:00, en twee dagen tot 14:20
morgen tot 14:20 en vrijdag tot 16:00. Morgen om 9:15 beginnen dus da's mooi meegenomenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog een dagje les en dan heb ik 3 dagen weekend.
Ik 8.15. 6.15 op dus, wat nog best meevalt want andere klasgenoten gaan er al om 5.00 uitquote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen tot 14:20 en vrijdag tot 16:00. Morgen om 9:15 beginnen dus da's mooi meegenomen
hoe laat moet jij dan weg? hoelang ben jij uberhaupt onderweg?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik 8.15. 6.15 op dus, wat nog best meevalt want andere klasgenoten gaan er al om 5.00 uit
Ik pak dan de bus om 7.20 en ben dan om 8.10 bij mijn school. 1x overstappen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoe laat moet jij dan weg? hoelang ben jij uberhaupt onderweg?
Powned kijk ik alleen voor de avonturen van sydney bij pownewsquote:Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon werkelozen bashen man. Rotzender dat Powned.
Die mensen worden vreselijk misbruiktquote:Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon werkelozen bashen man. Rotzender dat Powned.
aha. valt inderdaad dan mee. van waar komen die mensen dan dat ze om 05:00 moeten opstaan?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik pak dan de bus om 7.20 en ben dan om 8.10 bij mijn school. 1x overstappen.
Volgende week gaan ze de weg verbouwen hier dus dan is het allemaal maar afwachten hoe het moet.
Mensen die uit Almere komen en dan met de bus gaan omdat het goedkoper is.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aha. valt inderdaad dan mee. van waar komen die mensen dan dat ze om 05:00 moeten opstaan?
huh je hebt toch gewoon een ovquote:Op woensdag 4 september 2013 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die uit Almere komen en dan met de bus gaan omdat het goedkoper is.
Ach niet iedereen heeft het ruim.
Crisis hé.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die uit Almere komen en dan met de bus gaan omdat het goedkoper is.
Ach niet iedereen heeft het ruim.
ik moest van de week een tekst uit het nrc lezen voor school.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:29 schreef Tjacka het volgende:
powned leuk vermaak meer niet
net als al het nieuws trouwens ik neem het niet meer zo serieus, alleen de telegraaf dan nog.
en dan alleen het sportgedeelte
Ja ik wel maar die mensen niet. Zijn nog geen 18.quote:
Het zijn geen dievenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Crisis hé.
Mensen die moeten stelen om rond te komen alles.
daar word ik ook zo moe van héquote:Op woensdag 4 september 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Crisis hé.
Mensen die moeten stelen om rond te komen alles.
Ik analyseer het leven dood.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar word ik ook zo moe van hé
maar ik stop weer, anders neem ik dit leven iets te serieus
Ik moet dat nog steeds regelenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat krijg je pas op je 18e. Ik ben ook elke maand heel wat geld kwijt aan reiskosten.
ja, dan moet je de havo gewoon doen héquote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat krijg je pas op je 18e. Ik ben ook elke maand heel wat geld kwijt aan reiskosten.
Deze mensen worden idd misbruikt maar Powned heeft sowieso een teringhekel aan werkelozen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die mensen worden vreselijk misbruikt![]()
Maar je zag hoe ondankbaar ze waren
Dat kost ook geld hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, dan moet je de havo gewoon doen hé
Jammer wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is nu echt totaal niet interessant om naar voetbalwebsites te gaan nu de transferperiode voorbij is.
Ik heb besloten om zo lang mogelijk niet meer in het Ajaxtopic te kopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer wel.
Niet meer kunnen hopen op een aankoop van Ajax
dan ben je luiquote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je met de bus gaat hoor.
Het is hele makkelijke televisie en ik verbaas mij dat die tokkies zelf niet zien dat ze misbruikt worden. Maar ik kijk er wel graag naar net als probleemwijkenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze mensen worden idd misbruikt maar Powned heeft sowieso een teringhekel aan werkelozen.
Als je een docu maakt over Marokkanen en je filmt alleen het ergste tuig ben je een racist. Lekker makkelijk een hele groep in een hoek trappen via dit soort debiele sterotypetjes.
Wat moet je kopen in het Ajaxtopic dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb besloten om zo lang mogelijk niet meer in het Ajaxtopic te kopen.
teh fuck wat heb ik gepost manquote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je kopen in het Ajaxtopic dan?
dus kan je het betalenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ben ik ook. Ik had geen zin om een uur te fietsen
spiegel voorhouden enzoquote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is hele makkelijke televisie en ik verbaas mij dat die tokkies zelf niet zien dat ze misbruikt worden. Maar ik kijk er wel graag naar net als probleemwijken
Jij zegt dat je dingen gaat kopen daar.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
teh fuck wat heb ik gepost man
Het is idd heerlijke televisiequote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is hele makkelijke televisie en ik verbaas mij dat die tokkies zelf niet zien dat ze misbruikt worden. Maar ik kijk er wel graag naar net als probleemwijken
ik bedoel dat ik geen zin meer heb om te posten in die inrichting voorlopigquote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je dingen gaat kopen daar.
Misschien wil je LitmanenAFCA kopen ofzo. Voor hulp in de huishouding ofzo.
Nee, mijn moeder kon het betalen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus kan je het betalen
dus dan gaat de vlieger toch niet op
Dat hebben er wel meer niet als ik het zo zie. Veel meer is er niet te bespreken nu er geen transfergeruchten zijn en tijdje geen wedstrijden.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik geen zin meer heb om te posten in die inrichting voorlopig
daar ging het dan ook bij je misquote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder kon het betalen.
Ja ik ben een verwende kutkoter
kanquote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan al een paar dagen via mijn internetverbinding niet op Twitter en als ik op het netwerk van school zit kan het wel. Ben ik geblokkeerd door Twitter?
Wat is er mis met het Ajax topic?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik geen zin meer heb om te posten in die inrichting voorlopig
Gaat me vooral om het diarree gehalte.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hebben er wel meer niet als ik het zo zie. Veel meer is er niet te bespreken nu er geen transfergeruchten zijn en tijdje geen wedstrijden.
Nee het is al eerder mis gegaan.quote:
Heb je iemand met de dood bedreigd?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan al een paar dagen via mijn internetverbinding niet op Twitter en als ik op het netwerk van school zit kan het wel. Ben ik geblokkeerd door Twitter?
Ja dat is er nu dus ook niet meer.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat me vooral om het diarree gehalte.
ik ook kwijt in zo'n ballebak dingquote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het is al eerder mis gegaan.
Ik ben ooit kwijt geraakt op een strand in Spanje toen ik 3 was. Misschien heb ik daar iets traumatisch meegemaakt.
Nee hoor maar ik kan gewoon niet op de server van Twitter. Heel erg gaar.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je iemand met de dood bedreigd?
Minder agressief spelen dus.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet echt eens wat doen aan mijn FM-tactiek, ik pak absurd veel rode kaarten.
Als je maar wint.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet echt eens wat doen aan mijn FM-tactiek, ik pak absurd veel rode kaarten.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn gewoon allemaal, ja, mietjes.
Daar ben ik wel vaker kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook kwijt in zo'n ballebak ding
maar dan had ik mij dan ook prima vermaakt
toen misten ze je nogquote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel vaker kwijtgeraakt.
Maar toen ik kwijt was moesten mijn broer en zus janken en ouders in paniek. Jammer dat ik er niet bij was
Dit topic gaat toch ook dicht?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht nog, zal ik hem zelf maken of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |