oh de ironiequote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hèhè ik vind dat echt een vorm van aandacht zoeken.
Mensen die altijd aandacht willen
Dat was geen anekdote.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die anekdotes van jouw komen er niet helemaal lekker uit.
Ik heb pas één keer ingelogd op FOK!.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft nooit meer inloggen?
bombarderen die hapquote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh, er is weer iemand dood door het gebruik van tasers door de Amerikaanse politie, dit keer een Nederlander
Hopelijk sloopt Syrie Amerika, onderontwikkeld land.
Bodyguard van Beyonce als ik het goed heb gevolgd.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh, er is weer iemand dood door het gebruik van tasers door de Amerikaanse politie, dit keer een Nederlander
Je doelt op die Nederlandse bodyguard van Beyonce en Lady Gaga? Die ging naakt inbreken ofzoquote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Rusland schijnt ook al een oorlogschip naar Syrië te hebben gestuurd, een keer een beetje een mooi in beeld gebrachte zeeslag lijkt me voor de verandering ook wel een keer leuk.quote:
Kan wel, maar met je ogen knipperen is in Amerika genoeg voor de volle lading.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je doelt op die Nederlandse bodyguard van Beyonce en Lady Gaga? Die ging naakt inbreken ofzo. Een naakte gozer niet kunnen arresteren met een paar man.:').
Wellicht kon het schip daarom niet naar Rotterdam?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rusland schijnt ook al een oorlogschip naar Syrië te hebben gestuurd, een keer een beetje een mooi in beeld gebrachte zeeslag lijkt me voor de verandering ook wel een keer leuk.
een naakte wat bezwete man met een taser neerhalen, goed bezigquote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je doelt op die Nederlandse bodyguard van Beyonce en Lady Gaga? Die ging naakt inbreken ofzo. Een naakte gozer niet kunnen arresteren met een paar man.:').
Dat probeerden ze met een taser, dan heb je maar één iemand nodig.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
wil jij een potjequote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dit inderdaad de reden.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan wel, maar met je ogen knipperen is in Amerika genoeg voor de volle lading.
[..]
Wellicht kon het schip daarom niet naar Rotterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |