Een aangeklede inbreker schieten ze ook gewoon neerquote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
een naakte wat bezwete man met een taser neerhalen, goed bezig
Je hebt wel een Russische film over de tweede wereldoorlog waar de zeeslagen er wel redelijk uitkomen (Al is de Russische kapitein wel een ultieme heldquote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dit inderdaad de reden.
zonder kleding werkt beterquote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een aangeklede inbreker schieten ze ook gewoon neer
Come and See moet je eens kijken, als we het toch over russische oorlogsfilms hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt wel een Russische film over de tweede wereldoorlog waar de zeeslagen er wel redelijk uitkomen (Al is de Russische kapitein wel een ultieme held)
Al geloof ik niet echt dat deze post aansluit op de jouwe./
Clermont Ferrandquote:Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
Vraagje voor Saind (zijn zelfvertrouwen). Welke stad is dit?
[ afbeelding ]
Was dat niet Hunt for the Red October?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt wel een Russische film over de tweede wereldoorlog waar de zeeslagen er wel redelijk uitkomen (Al is de Russische kapitein wel een ultieme held)
Al geloof ik niet echt dat deze post aansluit op de jouwe./
Dat is de verloren dildo.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
Vraagje voor Saind (zijn zelfvertrouwen). Welke stad is dit?
[ afbeelding ]
Sean Connery heb ik best hoog zitten, maar zijn Engelse accent blijf je toch horen als hij Russische spreekt.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat niet Hunt for the Red October?
Nee, volgens mij eigenlijk niet.
Gewoon op straat slapen inderdaad, als een echte man.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is smerig warm in mijn kamer. Ik ben weg.
Het is hier helemaal niet zo warm.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is smerig warm in mijn kamer. Ik ben weg.
Hier ook nog niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is hier helemaal niet zo warm.
Opmerkelijk. Hier is het al 2 dagen +- 25 graden zonder wolken.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is hier helemaal niet zo warm.
Lekker wapens leveren aan dat soort groeperingen, ja toch.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/547(...)-christenen-aan.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |