Ja maar het is geen sure thingquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee nieteens, als ik iemand niet mag ga ik m niet toevoegen zelf hoor
ja sprak haar alquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En JRRY, hoezo ben je terug? Sof zal blij zijn
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:03 schreef JRRY het volgende:
helemaal als je het vergelijkt met beyonce
quote:
quote:
quote:
tijdje niet gelezen datquote:
Dat was niet grappigquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ah, het Queen B gehalte is weer terug hoor
De binnenstad, het is en blijft Roffaquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:05 schreef arachide. het volgende:
2 mensen met OV, 1 saaie avond. What to do, where to go.
*king b is haar bijnaam :Squote:Op dinsdag 3 september 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ah, het Queen B gehalte is weer terug hoor
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was niet grappig
Zal niet grappig worden
Is nooit grappig geweest
beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyoncequote:
Oh zo. Ik kan ook niet zoveel hebben hoor, maar het zit nog binnen mijn toleratiegrens en ik ben net iets te vrolijk op het moment om me er druk om te makenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce beyonce
dat
zal ook niet meer zoveel doen hoor. ik vind nu ciara wat leuker, of was dat al zo??quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
tijdje niet gelezen dat![]()
![]()
oh ik miste het juist wel hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
zal ook niet meer zoveel doen hoor ik vind nu ciara wel leuk, of was dat al zo??
Wat vind je eigenlijk van Miley?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
zal ook niet meer zoveel doen hoor ik vind nu ciara wel leuk, of was dat al zo??
heb je dat gezien? was appelcake niet haar fan, of was hij van britney/lady gaga?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van Miley?
hij was van miley, maar ik dacht, vraag het jou ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
heb je dat gezien? was appelcake niet haar fan, of was hij van britney/lady gaga?
was echt heeeeeel ordinair_!
haar tongquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij was van miley, maar ik dacht, vraag het jou ook
ja maar dat is bij alle MTV optredens zoquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze deed het ''om geschiedenis te schrijven''
Ergo: ze wilde aandacht
Ik vind het allemaal niksquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar dat is bij alle MTV optredens zobritney, gaga, madonna, rihanna, allemaal wel eens iets mongools gedaan op het podium om onder de aandacht te komen. zijn maar enkele die echt een kwalititef optreden neerzetten. (oa justin timberlake afgelopen keer)
weet je wie leuk isquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niks
Dus je bent niet meer spatieloos?quote:
neeiktrouwnietmetjequote:
Nooit spatieloos geweest joh. Zo fix ik die shitquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus je bent niet meer spatieloos?
Ik heb mn sig geupdatequote:
quote:
THE*quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
THIS PAGE IS OUT OF PRINT, WE ARE NOT PERMANENT
ZING HET DAN OOK GOED.quote:
SORRY. IK BEN AL TROTS GENOEG DAT IK HET NIET OP HOEFDE TE ZOEKEN/. op die ene letter naquote:
IK WOU HET AL VERBETEREN.quote:
Kut gym, ik haat dit allemaal. Mijn klas is klote.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kut gym ik haat dit allemala me klas is klote
Ben jij treinmeisje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef JRRY het volgende:
wanna love me, wanna touch me, think twice cause you got a long way 2 go
deze moet toch iedereen kennen?
mijn klas si 17-3 als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kut gym, ik haat dit allemaal. Mijn klas is klote.
FTFY
Weet ik.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn klas si 17-3 als je snapt wat ik bedoel
nee ik vertegenwoordig cassie op fok forum, sinds beyonce genoeg attention heeft gehad hier ga ik nu cassie promotenquote:
Nee snap ik nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn klas si 17-3 als je snapt wat ik bedoel
Treinmeisjequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik vertegenwoordig cassie op fok forum, sinds beyonce genoeg attention heeft gehad hier ga ik nu cassie promoten
ze zal me eeuwig dankbaar zijn <3
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
17 moslims, 3 blanken,
geweldig
Misschien had je toch een niveau hoger moeten doen, want dat kan je toch best?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
17 moslims, 3 blanken,
geweldig
filet bitesquote:
ja maar al dee ik tl zat ik nog met hunquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien had je toch een niveau hoger moeten doen, want dat kan je toch best?
*deed *henquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar al dee ik tl zat ik nog met hun
Oh wij hadden 0 stilte, een uur langquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
meeste kijken strak naar buiten en zijn niet geenteresseerd voor een leuk gesprek over dingen
stel je niet aanquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ja de situatie is al erg genoeg ik eindig echt in een gekkenhuis door deze klas
Dat was zeker niet tijdens een hoorcollegequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh wij hadden 0 stilte, een uur lang
Goed plan wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ja de situatie is al erg genoeg ik eindig echt in een gekkenhuis door deze klas
#cut4OmgevallenFlatquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar hoor je dan ook thuis.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
soms heb je dat wel hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh wij hadden 0 stilte, een uur lang
Wat voor niveau doe je? Aan je spelling te zien schat ik je op basis.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zei al ik ga aan t eind van de 3de naar zo psygiator ding
Damnquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nee, treinreisquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat was zeker niet tijdens een hoorcollege
GTLquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat voor niveau doe je? Aan je spelling te zien schat ik je op basis.
echte struggles, ik hoor het alweer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
We doen dezelfde opleiding, kwamen elkaar tegen op het station in enschede, ze kende een klasgenoot van me en zo van OMG, we moeten naar dezelfde stad reizen. En sindsdien hielden we eigenlijk onze mond niet meerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
soms heb je dat wel hoormaar toch meestal niet, tenzij je een connectie hebt bijvoorbeeld je bent op zelfde station opgestapt of gaat naar zelfde school.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Damn
Ik mis Bitterlemon of Toto hier
Dit klinkt beetje gay.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We doen dezelfde opleiding, kwamen elkaar tegen op het station in enschede, ze kende een klasgenoot van me en zo van OMG, we moeten naar dezelfde stad reizen. En sindsdien hielden we eigenlijk onze mond niet meer
Die twee feiten zijn gelukkig onlosmakelijk verbondenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik kan best spellen maar dit is best een klote situatie..
* KLTZK is er om te helpenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik krijg enorme stress omdat ik in een klote klas zit voor 1jaarquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
* KLTZK is er om te helpen
Mijn ouders werken beide in de gehandicaptenzorg, dus psychiatrie zit in mijn bloed![]()
Vertel me, wat zit je dwars?
doeiquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef JRRY het volgende:
ik ga weer: er is nu even tijd om me uit te zwaaien, eventueel in combinatie met lieve woordjes en andere verwensingen zoals tot morgen, see ya later!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]We bewaren het even voor als ze weer binnen vallen
but stillquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We doen dezelfde opleiding, kwamen elkaar tegen op het station in enschede, ze kende een klasgenoot van me en zo van OMG, we moeten naar dezelfde stad reizen. En sindsdien hielden we eigenlijk onze mond niet meer
ja. ok.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik krijg enorme stress omdat ik in een klote klas zit voor 1jaar
fuck cassie, leve treinmeisjequote:
Maak er het beste vanquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hmm, heb je het wel getroffen met de leraren?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou nou het is watquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
cassie is sexy!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fuck cassie, leve treinmeisje
geen ideequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hmm, heb je het wel getroffen met de leraren?
Socializenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Niet mogelijk iedereen kent elkaar behalve ik
KLB.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het is erg handig als de leraren je mogen, zeker als de leraren van de vakken die je wat minder liggen.quote:
Zelfs ik heb vandaag vrienden gemaakt, stel je niet aanquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Crackquote:
>>> direct messagequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij kent treinmeisje niet
quote:
Gaat het goedkomen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders en de ehh ouders van mn vriendje gaan elkaar zondag ontmoeten. En ik of vriend hebben dat niet zelf geregeld. Gingen ineens samen facebooken.
Schattigquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders en de ehh ouders van mn vriendje gaan elkaar zondag ontmoeten. En ik of vriend hebben dat niet zelf geregeld. Gingen ineens samen facebooken.
Geen idee. Mn moeder kan heel erg zeiken om niks.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee. Mn moeder kan heel erg zeiken om niks.
Voorbeeldje; zus werkt voor bedrijf en zij staat in de winkel. Mams en ik gaan mn zus bezoeken en der zitten twee mensen in dat winkeltje koffie te drinken en die mensen zeggen 'ja we zijn vaste klanten, komen hier iedere dag!'
Wij lopen weer naar buiten, mama begint te janken dat die mensen dan wel blij mogen verkondigen dat ze vaste klanten zijn maar dat ze maar één kopje koffie dronken.
NOU FUCKING EN :''). Als je daar al niet blij mee bent![]()
Dat soort dingen is echt iets voor mn moeder dus
Meuijquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Maar om terug te komen of t goed gaat komen. Denk 't wel.
Is er echt niemand in de klas waar je een vriendschap mee zou kunnen sluiten?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb veel vrienden buiten mijn klas om
Mensen maken zich over het algemeen erg snel druk.quote:
nee want het zijn die nektasjesquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Is er echt niemand in de klas waar je een vriendschap mee zou kunnen sluiten?
JA MAAR ZE ZIJN ANDERS DUHHHHHquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
Een klas die niet bevalt is wel degelijk kut maar die gast heeft pas 2 dagen les. Hoe kan ie dat nú al zeggen. Ben je ook een idioot
Ik kan me er nooit erg druk om maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
Een klas die niet bevalt is wel degelijk kut maar die gast heeft pas 2 dagen les. Hoe kan ie dat nú al zeggen. Ben je ook een idioot
Halfjes tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA MAAR ZE ZIJN ANDERS DUHHHHH
Niet eens 1 weekje voorbijquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen maken zich over het algemeen erg snel druk.
ZIe mensen die al een hele dag stressen om een klas die ze niet bevalt.
Het is 'maar' school is een beetje een gare opmerkingquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me er nooit erg druk om maken.
Het is maar school.
maar veel slomerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Zonder een klas die niet bevalt gaat het jaar ook wel voorbij.
Kan je ook niet ontkennen, heeft blijkbaar wel wat anders was ie wel wegquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Tjoskolatie zei gisteren dat ik een asociaal wijf ben.
Misschien blijf je dit jaar uit de problemen als pyromaan.quote:
VA>OFquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
OF is pussy en kan geen vrienden maken
Oei, dan ben je niet meer te redden helaasquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee want het zijn die nektasjes
quote:
Hoezo vind jij dat ik een asociaal kutwijf ben?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je ook niet ontkennen, heeft blijkbaar wel wat anders was ie wel weg
De pauze's zijn juist fucking kut als je geen vrienden hebt. Als je les hebt heb je tenminste nog les. Zo erg zal het dus wel niet zijn bij je?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja daarom maar in de pauze kan ik wel chillen
Ik heb genoeg vrienden van me oude school en geen 1 zit in me klas alleen gym met een kut klasquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De pauze's zijn juist fucking kut als je geen vrienden hebt. Als je les hebt heb je tenminste nog les. Zo erg zal het dus wel niet zijn bij je?
hey hey, easy there, ik mag je welquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo vind jij dat ik een asociaal kutwijf ben?
Ja, ik kan wel koken.
ik krijg het niet vanzelf, zoals jij.quote:
HEY HALLO KOM DAN IK MAG JOU OOK NIET. JE BENT ZELF EEN ASOCIAAL KUTWIJF, JA KUTWIJF JA!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey hey, easy there, ik mag je wel
[..]
ik krijg het niet vanzelf, zoals jij.
Het is een man hè...quote:
Poets je tanden dan ook gewoon manquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Dearest het volgende:
Ik had gister op de eerste schooldag gewoon ruzie met een paar wijven
ik ben een jongetjequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HEY HALLO KOM DAN IK MAG JOU OOK NIET. JE BENT ZELF EEN ASOCIAAL KUTWIJF, JA KUTWIJF JA!!
Kunst & Techniekquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Crack_ het volgende:
Maar va ik vroeg dus wat jij voor studie deed nu
Kunst, moet je dan dus ook gaan tekenen en shit of wat moet ik me heirbij voorstellenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben een jongetje
[..]
Kunst & TechniekPretopleiding niveautje honderd
Keihard geklapt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Dearest het volgende:
Ik had gister op de eerste schooldag gewoon ruzie met een paar wijven
Ligt eraan hoeveel techniek het is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kunst & TechniekPretopleiding niveautje honderd
Ging over het feit dat ik in de 1e mijn stage van 4 weken niet heb afgemaakt omdat ik toen van opleiding wilde switchen, nja dat verhaal hebben we laatst al gehad. Nu vonden hun het onredelijk dat ik alsnog in de 2e zat en ''JIJ HOORT HIER HELEMAAL NIET'' en ''WIJ HEBBEN *ziekte*HARD MOETEN ZWOEGEN''quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Poets je tanden dan ook gewoon man
Ontwerp, marketing, nieuwe media enzo. En ja, ik heb tekenles en kunstgeschiedenis. Ook een beetje menswetenschappen. Ethiek, filosofie enzoquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kunst, moet je dan dus ook gaan tekenen en shit of wat moet ik me heirbij voorstellen![]()
Of... of.... VA is een travestiet!!!!!!quote:
Ik heb morgen HTML/CSS-lesquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel techniek het is.
omgggggquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Of... of.... VA is een travestiet!!!!!!:o:o:o:o loeminadi nwo
ik snap het, ik loop ook met een kut gevoel in deze kut klasquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ging over het feit dat ik in de 1e mijn stage van 4 weken niet heb afgemaakt omdat ik toen van opleiding wilde switchen, nja dat verhaal hebben we laatst al gehad. Nu vonden hun het onredelijk dat ik alsnog in de 2e zat en ''JIJ HOORT HIER HELEMAAL NIET'' en ''WIJ HEBBEN *ziekte*HARD MOETEN ZWOEGEN''Ik moet het ook nog gewoon inhalen in de vakanties, maar dat begrepen ze blijkbaar niet
Tof!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb morgen HTML/CSS-les
Ik heb geen enkel vrouwelijk kledingstukquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Of... of.... VA is een travestiet!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
loeminadi nwo
boobiesquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel vrouwelijk kledingstuk
Je had gewoon moeten zeggen van 'ja leuk voor jullie ghighig ga maar naar directeurtje rector shit zeuren'quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ging over het feit dat ik in de 1e mijn stage van 4 weken niet heb afgemaakt omdat ik toen van opleiding wilde switchen, nja dat verhaal hebben we laatst al gehad. Nu vonden hun het onredelijk dat ik alsnog in de 2e zat en ''JIJ HOORT HIER HELEMAAL NIET'' en ''WIJ HEBBEN *ziekte*HARD MOETEN ZWOEGEN''Ik moet het ook nog gewoon inhalen in de vakanties, maar dat begrepen ze blijkbaar niet
jaja....quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel vrouwelijk kledingstuk
En ''Rapportage'' Oftewel les in het maken van verslagenquote:
1Dquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:53 schreef Spatieloos het volgende:
Kom er net achter dat het meisje dat ik leuk vind een one direction fan is!
uncrushed!!!
Laten we elkaar steunen in deze moeilijke tijd ok, ik voel jequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik snap het, ik loop ook met een kut gevoel in deze kut klas
niet kledingsstukken die ik aan trek, ik ruik er verder alleen aan en strikt gezien zijn ze niet van mijquote:
Leven op het randjequote:
Me too nu, maar zit er niet inquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Laten we elkaar steunen in deze moeilijke tijd ok, ik voel je
Eerlijk, een van de redenen dat ik opleiding wilde switchen was de klas
maar van je zusje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet kledingsstukken die ik aan trek, ik ruik er verder alleen aan en strikt gezien zijn ze niet van mij
Vind spatie dat wel goedquote:
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
GODDAMNIT IK WIL D'R NIET LEUK VINDEN. En ik hou mijn bek er over
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Hahahah vind je echt serieus spatie's nichtje leuk?!!?
Nee meisje dat ik tegenkwam op de opleiding, mee in de trein naar huis gezeten en ze woont fucking dicht bij me. En ze is leeeeuuuukkkk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Hahahah vind je echt serieus spatie's nichtje leuk?!!?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
voornaamachternaam zal wat vriendelijker moeten worden wil die bij de meiden scoren
wat staat hierquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]___!
Denken dat je vriendelijk moet zijn om te pullen
ahahhaah je moet nog veel leren.
Hoezo buiten bereik?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee meisje dat ik tegenkwam op de opleiding, mee in de trein naar huis gezeten en ze woont fucking dicht bij me. En ze is leeeeuuuukkkk.
En buiten bereik, laten we dat niet vergeten
Tegen haar was ik supervriendelijk. Maar ze heeft dan ook niet het IQ van het treinstieltje waar ze met haar derriere op plaats namquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
voornaamachternaam zal wat vriendelijker moeten worden wil die bij de meiden scoren
Mijn iq is super hoogquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tegen haar was ik supervriendelijk. Maar ze heeft dan ook niet het IQ van het treinstieltje waar ze met haar derriere op plaats nam
Ze is knap, leuk en aardig tegen iedereen. Zo'n type die iedereen mag. En ik ben geen hoofdprijsquote:
redenatie +1quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan ben je dom, en gek in je hoofd
Je daar iets van aantrekkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is knap, leuk en aardig tegen iedereen. Zo'n type die iedereen mag. En ik ben geen hoofdprijs
Geen troostprijs, echt niet. Maar ook geen hoofdprijs
Ah oke, jij kan andermans gedachten lezen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is knap, leuk en aardig tegen iedereen. Zo'n type die iedereen mag. En ik ben geen hoofdprijs
Geen troostprijs, echt niet. Maar ook geen hoofdprijs
Tuurlijk, ik ken haar nauwelijks, mag je alles mee doen hoor, behalve verkrachten/vermoorden want dat zorgt weer voor gezeur bij de familie.quote:
Zet dit om als motivatie om je zelf te verbeteren door middel van afvallen en minder alcohol drinken! En andere dingen die je aan jezelf kan verbeteren, zoals betere gel control en trucjes zoals bier openen met je vingers.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee meisje dat ik tegenkwam op de opleiding, mee in de trein naar huis gezeten en ze woont fucking dicht bij me. En ze is leeeeuuuukkkk.
En buiten bereik, laten we dat niet vergeten
Noem je VA nou dikquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zet dit om als motivatie om je zelf te verbeteren door middel van afvallen en minder alcohol drinken! En andere dingen die je aan jezelf kan verbeteren, zoals betere gel control en trucjes zoals bier openen met je vingers.
Nee, maar afvallen kan geen kwaad. Zelfde met jou, denk dat je dan een stuk zelfverzekerder wordt en dat is positief. No offense.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Spatieloos het volgende:
In de eerste was ik de dikste in mijn klas en was mijn bijnaam 'dikzak'
Ik moet niet heel veel zelfverzekerder worden want ik zit nu vaak al op het randje van arrogantquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar afvallen kan geen kwaad. Zelfde met jou, denk dat je dan een stuk zelfverzekerder wordt en dat is positief. No offense.
Laten we niet te hard van stapel lopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je daar iets van aantrekken![]()
Gewoon voor gaan
en vol pompen
Point takenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah oke, jij kan andermans gedachten lezen?
Geniaal!
verkapte 'Dearest is dik' postquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar afvallen kan geen kwaad. Zelfde met jou, denk dat je dan een stuk zelfverzekerder wordt en dat is positief. No offense.
Oh maar zij houd ook wel van een drankje hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zet dit om als motivatie om je zelf te verbeteren door middel van afvallen en minder alcohol drinken! En andere dingen die je aan jezelf kan verbeteren, zoals betere gel control en trucjes zoals bier openen met je vingers.
Denken dat ik dun benquote:
Arrogant =/= zelfverzekerdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik moet niet heel veel zelfverzekerder worden want ik zit nu vaak al op het randje van arrogant
Nee je bent ook niet dun maar ook niet dikquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh maar zij houd ook wel van een drankje hoor
[..]
Denken dat ik dun ben
Wat begrijp je niet aan: 'no offense' !quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef KLTZK het volgende:
[..]
verkapte 'Dearest is dik' post
shit is aan
Wat begrijp je niet aan: 'verkapte' !quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: 'no offense' !
Dikker dan ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee je bent ook niet dun maar ook niet dik
Ik heb geluk dat ik sowieso brede-boy ben qua bouw, anders kon je me blubber noemenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee je bent ook niet dun maar ook niet dik
Wat begrijp je niet aan de ':(' emoticon die duidelijk bedoelt dat je je mond moet houden omdat je me door hebt en zij er niet achter mag komen?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: verkapte' !
No offense is echt een slap excuus om alles maar te kunnen zeggenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: 'no offense' !
dus hamerhaaitje is wel dik? ZEG JE DAT NOU? NOU?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef Crack_ het volgende:
Maar niet stevig als in dik.. Je zou hamerhaaitje ook stevig kunnen noemen maar dat is dan weer totaal niet wat ik bedoel.
Nee dat zei ik niet in die post maar hij is wel degelijk dik jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dus hamerhaaitje is wel dik? ZEG JE DAT NOU? NOU?
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
No offense is echt een slap excuus om alles maar te kunnen zeggen
''Als ik jouw moeder was had ik echt of mezelf of jou allang van een flat van 15 hoog afgegooid, no offense hoor''
Ik heb ook geluk dat ik niet klein (als in kort) ben en van mezelf al best brede heupen heb iddquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat ik sowieso brede-boy ben qua bouw, anders kon je me blubber noemen
Heb jij hem irl gezien?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet in die post maar hij is wel degelijk dik ja
Dan ben ik dat ook gok ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet in die post maar hij is wel degelijk dik ja
Ik zit op het randje van ondergewichtquote:
Neequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben ik dat ook gok ik
1 meterquote:
Nee, op cam wel 100 keerquote:
Jouw bouw is volgens mij heel anders dan die van hem joh, ten eerste ben jij veel langer en ook gewoon brederquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben ik dat ook gok ik
Jij bent dan ook geen Echte FOK!erquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:13 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik zit op het randje van ondergewicht![]()
Niks dik!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen Echte FOK!er
Ik vind van wel!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht dat ik juist op HH leek
Dat heb ik ook!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Dearest het volgende:
^ NIET BREDER ALS IN DIKKER MAAR GEWOON BREDERE SCHOUDERS
Heb het opgevangenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Dearest het volgende:
^ NIET BREDER ALS IN DIKKER MAAR GEWOON BREDERE SCHOUDERS
Nee, echt totaal nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht dat ik juist op HH leek
VA is gingerquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Maar sinds wanneer ben jij blond
sinds altijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Maar sinds wanneer ben jij blond
Compenseert wel wat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, echt totaal niet. Jouw bouw is gewoon wat breder snapje.
quote:
Gewoon normaal hoort bij een man spieren te zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil helemaal geen jongen met spieren eigenlijk. Zijn maar lelijk. Gewoon normaal is het beste
Ik ben normaalquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil helemaal geen jongen met spieren eigenlijk. Zijn maar lelijk. Gewoon normaal is het beste
Oh. Nouja. Treinmeisje misschien nietquote:
omg eindelijk iemandquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
No way, Joséquote:
Donkerblond zla ik maar zeggen. En tsja, webcamsquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht dat je 2 maanden geleden bruin/zwartachtig haar had op cam
Huiswerk makenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga eens kijken wat mijn huiswerk is, want een echte vwo'er krijgt veel huiswerk!
doet me denken aan camwhoresquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
Het woord webcam doet me altijd denken aan webcamsex, zeg gewoon cam!
Ja, dit. Ik wil gewoon normaal.. liefst nog met een zacht buikje maar niet dik buikje ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg eindelijk iemand
vriendinnen zitten altijd te kwijlen over van die jongens met 8-packs enzo maar dat lijkt me helemaal niet fijn, voelt net als een blok steen ofzo denk ik
Makenquote:
smoesjes!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maken
Ik ga het niet maken, ik wil gewoon geïnformeerd zijn wat ik zou moeten maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |