Ik krijg enorme stress omdat ik in een klote klas zit voor 1jaarquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
* KLTZK is er om te helpen
Mijn ouders werken beide in de gehandicaptenzorg, dus psychiatrie zit in mijn bloed![]()
Vertel me, wat zit je dwars?
doeiquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef JRRY het volgende:
ik ga weer: er is nu even tijd om me uit te zwaaien, eventueel in combinatie met lieve woordjes en andere verwensingen zoals tot morgen, see ya later!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]We bewaren het even voor als ze weer binnen vallen
but stillquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We doen dezelfde opleiding, kwamen elkaar tegen op het station in enschede, ze kende een klasgenoot van me en zo van OMG, we moeten naar dezelfde stad reizen. En sindsdien hielden we eigenlijk onze mond niet meer
ja. ok.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik krijg enorme stress omdat ik in een klote klas zit voor 1jaar
fuck cassie, leve treinmeisjequote:
Maak er het beste vanquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hmm, heb je het wel getroffen met de leraren?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou nou het is watquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
cassie is sexy!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fuck cassie, leve treinmeisje
geen ideequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hmm, heb je het wel getroffen met de leraren?
Socializenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Niet mogelijk iedereen kent elkaar behalve ik
KLB.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het is erg handig als de leraren je mogen, zeker als de leraren van de vakken die je wat minder liggen.quote:
Zelfs ik heb vandaag vrienden gemaakt, stel je niet aanquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Crackquote:
>>> direct messagequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij kent treinmeisje niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |