Oh wij hadden 0 stilte, een uur langquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
meeste kijken strak naar buiten en zijn niet geenteresseerd voor een leuk gesprek over dingen
stel je niet aanquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ja de situatie is al erg genoeg ik eindig echt in een gekkenhuis door deze klas
Dat was zeker niet tijdens een hoorcollegequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh wij hadden 0 stilte, een uur lang
Goed plan wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ja de situatie is al erg genoeg ik eindig echt in een gekkenhuis door deze klas
#cut4OmgevallenFlatquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar hoor je dan ook thuis.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
soms heb je dat wel hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh wij hadden 0 stilte, een uur lang
Wat voor niveau doe je? Aan je spelling te zien schat ik je op basis.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zei al ik ga aan t eind van de 3de naar zo psygiator ding
Damnquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nee, treinreisquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat was zeker niet tijdens een hoorcollege
GTLquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat voor niveau doe je? Aan je spelling te zien schat ik je op basis.
echte struggles, ik hoor het alweer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
We doen dezelfde opleiding, kwamen elkaar tegen op het station in enschede, ze kende een klasgenoot van me en zo van OMG, we moeten naar dezelfde stad reizen. En sindsdien hielden we eigenlijk onze mond niet meerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
soms heb je dat wel hoormaar toch meestal niet, tenzij je een connectie hebt bijvoorbeeld je bent op zelfde station opgestapt of gaat naar zelfde school.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Damn
Ik mis Bitterlemon of Toto hier
Dit klinkt beetje gay.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We doen dezelfde opleiding, kwamen elkaar tegen op het station in enschede, ze kende een klasgenoot van me en zo van OMG, we moeten naar dezelfde stad reizen. En sindsdien hielden we eigenlijk onze mond niet meer
Die twee feiten zijn gelukkig onlosmakelijk verbondenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik kan best spellen maar dit is best een klote situatie..
* KLTZK is er om te helpenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |