SORRY. IK BEN AL TROTS GENOEG DAT IK HET NIET OP HOEFDE TE ZOEKEN/. op die ene letter naquote:
IK WOU HET AL VERBETEREN.quote:
Kut gym, ik haat dit allemaal. Mijn klas is klote.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kut gym ik haat dit allemala me klas is klote
Ben jij treinmeisje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef JRRY het volgende:
wanna love me, wanna touch me, think twice cause you got a long way 2 go
deze moet toch iedereen kennen?
mijn klas si 17-3 als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kut gym, ik haat dit allemaal. Mijn klas is klote.
FTFY
Weet ik.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn klas si 17-3 als je snapt wat ik bedoel
nee ik vertegenwoordig cassie op fok forum, sinds beyonce genoeg attention heeft gehad hier ga ik nu cassie promotenquote:
Nee snap ik nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn klas si 17-3 als je snapt wat ik bedoel
Treinmeisjequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik vertegenwoordig cassie op fok forum, sinds beyonce genoeg attention heeft gehad hier ga ik nu cassie promoten
ze zal me eeuwig dankbaar zijn <3
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
17 moslims, 3 blanken,
geweldig
Misschien had je toch een niveau hoger moeten doen, want dat kan je toch best?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
17 moslims, 3 blanken,
geweldig
filet bitesquote:
ja maar al dee ik tl zat ik nog met hunquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien had je toch een niveau hoger moeten doen, want dat kan je toch best?
*deed *henquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar al dee ik tl zat ik nog met hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |