quote:
Gaat het goedkomen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders en de ehh ouders van mn vriendje gaan elkaar zondag ontmoeten. En ik of vriend hebben dat niet zelf geregeld. Gingen ineens samen facebooken.
Schattigquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders en de ehh ouders van mn vriendje gaan elkaar zondag ontmoeten. En ik of vriend hebben dat niet zelf geregeld. Gingen ineens samen facebooken.
Geen idee. Mn moeder kan heel erg zeiken om niks.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee. Mn moeder kan heel erg zeiken om niks.
Voorbeeldje; zus werkt voor bedrijf en zij staat in de winkel. Mams en ik gaan mn zus bezoeken en der zitten twee mensen in dat winkeltje koffie te drinken en die mensen zeggen 'ja we zijn vaste klanten, komen hier iedere dag!'
Wij lopen weer naar buiten, mama begint te janken dat die mensen dan wel blij mogen verkondigen dat ze vaste klanten zijn maar dat ze maar één kopje koffie dronken.
NOU FUCKING EN :''). Als je daar al niet blij mee bent![]()
Dat soort dingen is echt iets voor mn moeder dus
Meuijquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Maar om terug te komen of t goed gaat komen. Denk 't wel.
Is er echt niemand in de klas waar je een vriendschap mee zou kunnen sluiten?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb veel vrienden buiten mijn klas om
Mensen maken zich over het algemeen erg snel druk.quote:
nee want het zijn die nektasjesquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Is er echt niemand in de klas waar je een vriendschap mee zou kunnen sluiten?
JA MAAR ZE ZIJN ANDERS DUHHHHHquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
Een klas die niet bevalt is wel degelijk kut maar die gast heeft pas 2 dagen les. Hoe kan ie dat nú al zeggen. Ben je ook een idioot
Ik kan me er nooit erg druk om maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
Een klas die niet bevalt is wel degelijk kut maar die gast heeft pas 2 dagen les. Hoe kan ie dat nú al zeggen. Ben je ook een idioot
Halfjes tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA MAAR ZE ZIJN ANDERS DUHHHHH
Niet eens 1 weekje voorbijquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen maken zich over het algemeen erg snel druk.
ZIe mensen die al een hele dag stressen om een klas die ze niet bevalt.
Het is 'maar' school is een beetje een gare opmerkingquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me er nooit erg druk om maken.
Het is maar school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |