quote:
Is dat dan ook hetzelfde spul dat een banaan/appel zegmaar helemaal bruin wordt als het te lang ligt? We hebben het over een tijdsspan van TIEN MINUTEN héquote:
10 fruitvliegjes =/= EEN HELE FUCKING ZWERM!!!!!!!!1111111111quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef Dearest het volgende:
EEN HELE FUCKING ZWERM FRUITVLIEGJES BOVEN MIJN BANAAN DWARRELEN.
Echt gewoon een stuk of 10 ofzo.
Is dat niet omdat ze rond fruit vliegen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef richolio het volgende:
Uit fruit. Jezus ts.. Ze heten toch fruitvliegjes
Bij jou blijkbaar wel. Heeft doorgaans te maken met lichaamsgeur van mensen. Bij sommige mensen reageert fruit erg snel. Feramonen zijn een bitchquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef Dearest het volgende:
[..]
Is dat dan ook hetzelfde spul dat een banaan/appel zegmaar helemaal bruin wordt als het te lang ligt? We hebben het over een tijdsspan van TIEN MINUTEN hé
Lijkt me niet, ik had net gedoucht, ging toen naar de keuken om een banaan te pakken en deed toen dat gezichtsmasker opquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Labotte het volgende:
[..]
Bij jou blijkbaar wel. Heeft doorgaans te maken met lichaamsgeur van mensen. Bij sommige mensen reageert fruit erg snel. Feramonen zijn een bitch
hmmm, dan zaten ze oorspronkelijk mss niet bij je banaan maar bij je gezichtsmaskerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik had net gedoucht, ging toen naar de keuken om een banaan te pakken en deed toen dat gezichtsmasker op
Daarnaast gingen ze meteen weg toen ik er aankwam
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze rond fruit vliegen?
Onmogelijk, zat gewoon in een zakje dicht gesealed. En de vliegjes vlogen ook OM DE BANAAN, niet om m'n gezichtquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef Labotte het volgende:
[..]
hmmm, dan zaten ze oorspronkelijk mss niet bij je banaan maar bij je gezichtsmasker
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Onmogelijk, zat gewoon in een zakje dicht gesealed. En de vliegjes vlogen ook OM DE BANAAN, niet om m'n gezichtEn de banaan was al wel een beetje bruin geworden
HOE KOMEN DIE FUCKING EITJES ER
ja maarquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef Labotte het volgende:
[..]Nou simpel, je banaan óf je wastafel. You choose
Waar kom jij vandaan denk jequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja maar
hoe komt er zo een eitje in een banaan
komt het omdat een banaan '''vrucht'''baar is?EINZ!!11!11
nee maar even serieus wie of wat legt dat eitje daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Rudeness is the weak person's imitation of strength (Eric Hoffer)
Satis Ego Sum
Verbazende overeenkomsten qua IQ alleen al iddquote:
In mijn PRUIMquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Die groeien in je kut. Was je eens fatsoenlijk
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Die groeien in je kut. Was je eens fatsoenlijk
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef Labotte het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan denk je
Waar komt het eerste fruitvliegje dan vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |