No offense is echt een slap excuus om alles maar te kunnen zeggenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: 'no offense' !
dus hamerhaaitje is wel dik? ZEG JE DAT NOU? NOU?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef Crack_ het volgende:
Maar niet stevig als in dik.. Je zou hamerhaaitje ook stevig kunnen noemen maar dat is dan weer totaal niet wat ik bedoel.
Nee dat zei ik niet in die post maar hij is wel degelijk dik jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dus hamerhaaitje is wel dik? ZEG JE DAT NOU? NOU?
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
No offense is echt een slap excuus om alles maar te kunnen zeggen
''Als ik jouw moeder was had ik echt of mezelf of jou allang van een flat van 15 hoog afgegooid, no offense hoor''
Ik heb ook geluk dat ik niet klein (als in kort) ben en van mezelf al best brede heupen heb iddquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat ik sowieso brede-boy ben qua bouw, anders kon je me blubber noemen
Heb jij hem irl gezien?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet in die post maar hij is wel degelijk dik ja
Dan ben ik dat ook gok ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet in die post maar hij is wel degelijk dik ja
Ik zit op het randje van ondergewichtquote:
Neequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben ik dat ook gok ik
1 meterquote:
Nee, op cam wel 100 keerquote:
Jouw bouw is volgens mij heel anders dan die van hem joh, ten eerste ben jij veel langer en ook gewoon brederquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben ik dat ook gok ik
Jij bent dan ook geen Echte FOK!erquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:13 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik zit op het randje van ondergewicht![]()
Niks dik!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen Echte FOK!er
Ik vind van wel!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht dat ik juist op HH leek
Dat heb ik ook!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Dearest het volgende:
^ NIET BREDER ALS IN DIKKER MAAR GEWOON BREDERE SCHOUDERS
Heb het opgevangenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Dearest het volgende:
^ NIET BREDER ALS IN DIKKER MAAR GEWOON BREDERE SCHOUDERS
Nee, echt totaal nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht dat ik juist op HH leek
VA is gingerquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Maar sinds wanneer ben jij blond
sinds altijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Maar sinds wanneer ben jij blond
Compenseert wel wat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, echt totaal niet. Jouw bouw is gewoon wat breder snapje.
quote:
Gewoon normaal hoort bij een man spieren te zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil helemaal geen jongen met spieren eigenlijk. Zijn maar lelijk. Gewoon normaal is het beste
Ik ben normaalquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil helemaal geen jongen met spieren eigenlijk. Zijn maar lelijk. Gewoon normaal is het beste
Oh. Nouja. Treinmeisje misschien nietquote:
omg eindelijk iemandquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
No way, Joséquote:
Donkerblond zla ik maar zeggen. En tsja, webcamsquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht dat je 2 maanden geleden bruin/zwartachtig haar had op cam
Huiswerk makenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga eens kijken wat mijn huiswerk is, want een echte vwo'er krijgt veel huiswerk!
doet me denken aan camwhoresquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
Het woord webcam doet me altijd denken aan webcamsex, zeg gewoon cam!
Ja, dit. Ik wil gewoon normaal.. liefst nog met een zacht buikje maar niet dik buikje ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg eindelijk iemand
vriendinnen zitten altijd te kwijlen over van die jongens met 8-packs enzo maar dat lijkt me helemaal niet fijn, voelt net als een blok steen ofzo denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |