VA is gingerquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Maar sinds wanneer ben jij blond
sinds altijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Maar sinds wanneer ben jij blond
Compenseert wel wat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, echt totaal niet. Jouw bouw is gewoon wat breder snapje.
quote:
Gewoon normaal hoort bij een man spieren te zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil helemaal geen jongen met spieren eigenlijk. Zijn maar lelijk. Gewoon normaal is het beste
Ik ben normaalquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil helemaal geen jongen met spieren eigenlijk. Zijn maar lelijk. Gewoon normaal is het beste
Oh. Nouja. Treinmeisje misschien nietquote:
omg eindelijk iemandquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
No way, Joséquote:
Donkerblond zla ik maar zeggen. En tsja, webcamsquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht dat je 2 maanden geleden bruin/zwartachtig haar had op cam
Huiswerk makenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga eens kijken wat mijn huiswerk is, want een echte vwo'er krijgt veel huiswerk!
doet me denken aan camwhoresquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
Het woord webcam doet me altijd denken aan webcamsex, zeg gewoon cam!
Ja, dit. Ik wil gewoon normaal.. liefst nog met een zacht buikje maar niet dik buikje ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg eindelijk iemand
vriendinnen zitten altijd te kwijlen over van die jongens met 8-packs enzo maar dat lijkt me helemaal niet fijn, voelt net als een blok steen ofzo denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |