maar van je zusje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet kledingsstukken die ik aan trek, ik ruik er verder alleen aan en strikt gezien zijn ze niet van mij
Vind spatie dat wel goedquote:
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
GODDAMNIT IK WIL D'R NIET LEUK VINDEN. En ik hou mijn bek er over
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Hahahah vind je echt serieus spatie's nichtje leuk?!!?
Nee meisje dat ik tegenkwam op de opleiding, mee in de trein naar huis gezeten en ze woont fucking dicht bij me. En ze is leeeeuuuukkkk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Hahahah vind je echt serieus spatie's nichtje leuk?!!?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
voornaamachternaam zal wat vriendelijker moeten worden wil die bij de meiden scoren
wat staat hierquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]___!
Denken dat je vriendelijk moet zijn om te pullen
ahahhaah je moet nog veel leren.
Hoezo buiten bereik?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee meisje dat ik tegenkwam op de opleiding, mee in de trein naar huis gezeten en ze woont fucking dicht bij me. En ze is leeeeuuuukkkk.
En buiten bereik, laten we dat niet vergeten
Tegen haar was ik supervriendelijk. Maar ze heeft dan ook niet het IQ van het treinstieltje waar ze met haar derriere op plaats namquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
voornaamachternaam zal wat vriendelijker moeten worden wil die bij de meiden scoren
Mijn iq is super hoogquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tegen haar was ik supervriendelijk. Maar ze heeft dan ook niet het IQ van het treinstieltje waar ze met haar derriere op plaats nam
Ze is knap, leuk en aardig tegen iedereen. Zo'n type die iedereen mag. En ik ben geen hoofdprijsquote:
redenatie +1quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan ben je dom, en gek in je hoofd
Je daar iets van aantrekkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is knap, leuk en aardig tegen iedereen. Zo'n type die iedereen mag. En ik ben geen hoofdprijs
Geen troostprijs, echt niet. Maar ook geen hoofdprijs
Ah oke, jij kan andermans gedachten lezen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is knap, leuk en aardig tegen iedereen. Zo'n type die iedereen mag. En ik ben geen hoofdprijs
Geen troostprijs, echt niet. Maar ook geen hoofdprijs
Tuurlijk, ik ken haar nauwelijks, mag je alles mee doen hoor, behalve verkrachten/vermoorden want dat zorgt weer voor gezeur bij de familie.quote:
Zet dit om als motivatie om je zelf te verbeteren door middel van afvallen en minder alcohol drinken! En andere dingen die je aan jezelf kan verbeteren, zoals betere gel control en trucjes zoals bier openen met je vingers.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee meisje dat ik tegenkwam op de opleiding, mee in de trein naar huis gezeten en ze woont fucking dicht bij me. En ze is leeeeuuuukkkk.
En buiten bereik, laten we dat niet vergeten
Noem je VA nou dikquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zet dit om als motivatie om je zelf te verbeteren door middel van afvallen en minder alcohol drinken! En andere dingen die je aan jezelf kan verbeteren, zoals betere gel control en trucjes zoals bier openen met je vingers.
Nee, maar afvallen kan geen kwaad. Zelfde met jou, denk dat je dan een stuk zelfverzekerder wordt en dat is positief. No offense.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Spatieloos het volgende:
In de eerste was ik de dikste in mijn klas en was mijn bijnaam 'dikzak'
Ik moet niet heel veel zelfverzekerder worden want ik zit nu vaak al op het randje van arrogantquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar afvallen kan geen kwaad. Zelfde met jou, denk dat je dan een stuk zelfverzekerder wordt en dat is positief. No offense.
Laten we niet te hard van stapel lopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je daar iets van aantrekken![]()
Gewoon voor gaan
en vol pompen
Point takenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah oke, jij kan andermans gedachten lezen?
Geniaal!
verkapte 'Dearest is dik' postquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar afvallen kan geen kwaad. Zelfde met jou, denk dat je dan een stuk zelfverzekerder wordt en dat is positief. No offense.
Oh maar zij houd ook wel van een drankje hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zet dit om als motivatie om je zelf te verbeteren door middel van afvallen en minder alcohol drinken! En andere dingen die je aan jezelf kan verbeteren, zoals betere gel control en trucjes zoals bier openen met je vingers.
Denken dat ik dun benquote:
Arrogant =/= zelfverzekerdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik moet niet heel veel zelfverzekerder worden want ik zit nu vaak al op het randje van arrogant
Nee je bent ook niet dun maar ook niet dikquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh maar zij houd ook wel van een drankje hoor
[..]
Denken dat ik dun ben
Wat begrijp je niet aan: 'no offense' !quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef KLTZK het volgende:
[..]
verkapte 'Dearest is dik' post
shit is aan
Wat begrijp je niet aan: 'verkapte' !quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: 'no offense' !
Dikker dan ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee je bent ook niet dun maar ook niet dik
Ik heb geluk dat ik sowieso brede-boy ben qua bouw, anders kon je me blubber noemenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee je bent ook niet dun maar ook niet dik
Wat begrijp je niet aan de ':(' emoticon die duidelijk bedoelt dat je je mond moet houden omdat je me door hebt en zij er niet achter mag komen?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: verkapte' !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |