Ligt eraan hoeveel techniek het is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kunst & TechniekPretopleiding niveautje honderd
Ging over het feit dat ik in de 1e mijn stage van 4 weken niet heb afgemaakt omdat ik toen van opleiding wilde switchen, nja dat verhaal hebben we laatst al gehad. Nu vonden hun het onredelijk dat ik alsnog in de 2e zat en ''JIJ HOORT HIER HELEMAAL NIET'' en ''WIJ HEBBEN *ziekte*HARD MOETEN ZWOEGEN''quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Poets je tanden dan ook gewoon man
Ontwerp, marketing, nieuwe media enzo. En ja, ik heb tekenles en kunstgeschiedenis. Ook een beetje menswetenschappen. Ethiek, filosofie enzoquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kunst, moet je dan dus ook gaan tekenen en shit of wat moet ik me heirbij voorstellen![]()
Of... of.... VA is een travestiet!!!!!!quote:
Ik heb morgen HTML/CSS-lesquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel techniek het is.
omgggggquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Of... of.... VA is een travestiet!!!!!!:o:o:o:o loeminadi nwo
ik snap het, ik loop ook met een kut gevoel in deze kut klasquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ging over het feit dat ik in de 1e mijn stage van 4 weken niet heb afgemaakt omdat ik toen van opleiding wilde switchen, nja dat verhaal hebben we laatst al gehad. Nu vonden hun het onredelijk dat ik alsnog in de 2e zat en ''JIJ HOORT HIER HELEMAAL NIET'' en ''WIJ HEBBEN *ziekte*HARD MOETEN ZWOEGEN''Ik moet het ook nog gewoon inhalen in de vakanties, maar dat begrepen ze blijkbaar niet
Tof!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb morgen HTML/CSS-les
Ik heb geen enkel vrouwelijk kledingstukquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Of... of.... VA is een travestiet!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
loeminadi nwo
boobiesquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel vrouwelijk kledingstuk
Je had gewoon moeten zeggen van 'ja leuk voor jullie ghighig ga maar naar directeurtje rector shit zeuren'quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ging over het feit dat ik in de 1e mijn stage van 4 weken niet heb afgemaakt omdat ik toen van opleiding wilde switchen, nja dat verhaal hebben we laatst al gehad. Nu vonden hun het onredelijk dat ik alsnog in de 2e zat en ''JIJ HOORT HIER HELEMAAL NIET'' en ''WIJ HEBBEN *ziekte*HARD MOETEN ZWOEGEN''Ik moet het ook nog gewoon inhalen in de vakanties, maar dat begrepen ze blijkbaar niet
jaja....quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel vrouwelijk kledingstuk
En ''Rapportage'' Oftewel les in het maken van verslagenquote:
1Dquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:53 schreef Spatieloos het volgende:
Kom er net achter dat het meisje dat ik leuk vind een one direction fan is!
uncrushed!!!
Laten we elkaar steunen in deze moeilijke tijd ok, ik voel jequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik snap het, ik loop ook met een kut gevoel in deze kut klas
niet kledingsstukken die ik aan trek, ik ruik er verder alleen aan en strikt gezien zijn ze niet van mijquote:
Leven op het randjequote:
Me too nu, maar zit er niet inquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Laten we elkaar steunen in deze moeilijke tijd ok, ik voel je
Eerlijk, een van de redenen dat ik opleiding wilde switchen was de klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |