maar veel slomerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Zonder een klas die niet bevalt gaat het jaar ook wel voorbij.
Kan je ook niet ontkennen, heeft blijkbaar wel wat anders was ie wel wegquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Tjoskolatie zei gisteren dat ik een asociaal wijf ben.
Misschien blijf je dit jaar uit de problemen als pyromaan.quote:
VA>OFquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
OF is pussy en kan geen vrienden maken
Oei, dan ben je niet meer te redden helaasquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee want het zijn die nektasjes
quote:
Hoezo vind jij dat ik een asociaal kutwijf ben?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je ook niet ontkennen, heeft blijkbaar wel wat anders was ie wel weg
De pauze's zijn juist fucking kut als je geen vrienden hebt. Als je les hebt heb je tenminste nog les. Zo erg zal het dus wel niet zijn bij je?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja daarom maar in de pauze kan ik wel chillen
Ik heb genoeg vrienden van me oude school en geen 1 zit in me klas alleen gym met een kut klasquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De pauze's zijn juist fucking kut als je geen vrienden hebt. Als je les hebt heb je tenminste nog les. Zo erg zal het dus wel niet zijn bij je?
hey hey, easy there, ik mag je welquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo vind jij dat ik een asociaal kutwijf ben?
Ja, ik kan wel koken.
ik krijg het niet vanzelf, zoals jij.quote:
HEY HALLO KOM DAN IK MAG JOU OOK NIET. JE BENT ZELF EEN ASOCIAAL KUTWIJF, JA KUTWIJF JA!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey hey, easy there, ik mag je wel
[..]
ik krijg het niet vanzelf, zoals jij.
Het is een man hè...quote:
Poets je tanden dan ook gewoon manquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Dearest het volgende:
Ik had gister op de eerste schooldag gewoon ruzie met een paar wijven
ik ben een jongetjequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HEY HALLO KOM DAN IK MAG JOU OOK NIET. JE BENT ZELF EEN ASOCIAAL KUTWIJF, JA KUTWIJF JA!!
Kunst & Techniekquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Crack_ het volgende:
Maar va ik vroeg dus wat jij voor studie deed nu
Kunst, moet je dan dus ook gaan tekenen en shit of wat moet ik me heirbij voorstellenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben een jongetje
[..]
Kunst & TechniekPretopleiding niveautje honderd
Keihard geklapt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Dearest het volgende:
Ik had gister op de eerste schooldag gewoon ruzie met een paar wijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |