oeh VA heeft sjansquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerste schooldag was awesomeBest veel vrienden gemaakt en een meisje tegengekomen dat ook naar Zutphen moest en hier vlakbij woont en ze is awesome goddamnit
![]()
Zelfde opleiding, andere klas. Maar ik zie haar wel bij collegesquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
oeh VA heeft sjans
zit ze bij je in de klas of op school of zat ze gewoon in de trein?
Heb je d'r nummer/facebook gehosseld?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfde opleiding, andere klas. Maar ik zie haar wel bij colleges
Maar ik ga maar nergens vanuit
Picsquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfde opleiding, andere klas. Maar ik zie haar wel bij colleges
Maar ik ga maar nergens vanuit
Na 30 seconden had ik ineens een facebook invitequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heb je d'r nummer/facebook gehosseld?
omg, zij voegde jou toe. dat zijn goede tekens hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na 30 seconden had ik ineens een facebook invite
Sarcasm muchquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg, zij voegde jou toe. dat zijn goede tekens hoor
(pics!!!!)
nee hoor ze wil gewoon zoveel mogelijk facebookvriendenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg, zij voegde jou toe. dat zijn goede tekens hoor
(pics!!!!)
HOIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |