Direct uit je selectie gooien. Te oud om nog door te breken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Typisch het volgende:
Ik kom zojuist in football manager een oud team genoot tegen.
einde bericht
Messi?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Typisch het volgende:
Ik kom zojuist in football manager een oud team genoot tegen.
einde bericht
Ik kan eigenlijk helemaal niets met deze post als ik er nog eens over nadenk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tevens zijn Turken en Marokkanen niet zwart
Kwam Rapper Sjors weer langs?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch overtreft het de rap gister bij Man bijt Hond niet.
Gelquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
De gel van de kapper ruikt best chill.
Kom maar op met de kutgrapjes.
Een jongen rapte zijn onvrede weg over wijziging omtrent belasting vrije auto's.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kwam Rapper Sjors weer langs?
Jij ook stelde je eerder?quote:
quote:
Rapper Sjors dus ja. Jammer. Had altijd het idee dat Man Bijt Hond mensen wel beetje in hun waarde liet maar als je voor de 3e of 4e keer iemand met een iq van 40 zichzelf voor lul laat zetten op nationale televisie kom je toch weer op niveau idols uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een jongen rapte zijn onvrede weg over wijziging omtrent belasting vrije auto's.
Het was diep.
[..]
Jij ook stelde je eerder?
Gemillimeterd haar wel ja.quote:
Niet al mijn haarquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook stelde je eerder?
[..]
Daarom post ik: gelquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gel in gemillimeterd haar klinkt onlogisch
Mij ook niet gezien. Al zijn er weleens dagen waar ik de Schulterbrauer overslaquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom post ik: gel![]()
Sowieso kak man, tijd met je haar kwijt zijn. Scheelt me iedere morgen zeker een kwartier waarin ik snel een blik schultenbrauer kan wegwerken.
Je haar doe je zo man. Is niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso kak man, tijd met je haar kwijt zijn. Scheelt me iedere morgen zeker een kwartier waarin ik snel een blik schultenbrauer kan wegwerken.
Ik welquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet te scheren.
Hoe kom je daar nou weer bij? Al is het logisch dat iets sneller terug groeit als de haarwortels er nog inzitten. Dat wordt waxen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas als ik begin komen de haartjes.
Dus ik stel het uit.
Ik wax alleen mijn ballen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Al is het logisch dat iets sneller terug groeit als de haarwortels er nog inzitten. Dat wordt waxen.
Geen idee. Heb ik verzonnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Al is het logisch dat iets sneller terug groeit als de haarwortels er nog inzitten. Dat wordt waxen.
Ik geloof dit verhaal niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb liever de good old twee tieten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe wel een paar blikken in de envelop met je hemd.
Gewoon voor de trein springen, dan heb dat soort struggles niet meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
Ja kanker. De enige kroeg die eigenlijk uitstekend is om mijn verjaardag te vieren is dan al vol. Goftedomme denk je dat je vroeg belt.
Die ken ik wel.quote:
Dat wordt een kringverjaardag thuis.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
Ja kanker. De enige kroeg die eigenlijk uitstekend is om mijn verjaardag te vieren is dan al vol. Goftedomme denk je dat je vroeg belt.
Jammer voor je.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt een kringverjaardag thuis.
Die kent iedereen, mijn nummer is beter.quote:
Wordt zo'n teringbende.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt een kringverjaardag thuis.
Lekker rond gaan met de blokjes kaas en plakjes worst. Beetje over het weer lullen en over werk.quote:
Gewoon de hele SC uitnodigen, dan kun je het in de Matrix houden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
Nee. Maar dit is dus wel echt kut.
Maar eens wat andere opties langsgaan dan dit weekend.
Stijn kennende sowieso.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou hij die chick rechts nog hebben geplayed?
Ik heb wel zijn zus nog gepakt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou hij die chick rechts nog hebben geplayed?
Kom met HMF en mij poolen in Breakaway man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
Nee. Maar dit is dus wel echt kut.
Maar eens wat andere opties langsgaan dan dit weekend.
Hoe reageerde ze toen je haar op een gegeven moment weer losliet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb wel zijn zus nog gepakt.
Geshockeerd... geshockeerd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe reageerde ze toen je haar op een gegeven moment weer losliet?
Ik heb geen keus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom met HMF en mij poolen in Breakaway man.
Ze vragen zich allemaal af wat ze met hem aan moeten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niemand geeft een fuk om die beker behalve Stijn
Eens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon de hele SC uitnodigen, dan kun je het in de Matrix houden.
Dan ben ik wel wat meer kwijt dan een roodje denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon de hele SC uitnodigen, dan kun je het in de Matrix houden.
Je krijgt gewoon 5 barkie cadeau van HMF.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben ik wel wat meer kwijt dan een roodje denk ik.
En Stijn in een kinderstoeltje met een fristi en een dropveter?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een LAN meet op de verjaardag van Caland en dan zitten we naast elkaar maar je MOET communiceren via de SC. Met veel bier. En nog meer sos.
Zo rollt HMF.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon 5 barkie cadeau van HMF.
sos?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een LAN meet op de verjaardag van Caland en dan zitten we naast elkaar maar je MOET communiceren via de SC. Met veel bier. En nog meer sos.
rooitje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben ik wel wat meer kwijt dan een roodje denk ik.
Ik word rustig van sos.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als iedereen in de SC een keer tegelijk SOS pakt verbreken we alle FOK records. Hell, dan halen we in 1 avond Reddit in.
Privé crap van Stijn posten. En zolang ik nog blauw ben, ben ik mod.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat doe ik nu weer fout? En jij bent toch geen mod meer
Gierige tata.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon 5 barkie cadeau van HMF.
Ooh het is echt Stijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Privé crap van Stijn posten. En zolang ik nog blauw ben, ben ik mod.
Prive Crap? Ik post gewoon een willekeurig plaatje van internet joh. Ik was op zoek naar een nieuwe korfbalkorf en toen kwam ik dit tegen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Privé crap van Stijn posten. En zolang ik nog blauw ben, ben ik mod.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prive Crap? Ik post gewoon een willekeurig plaatje van internet joh. Ik was op zoek naar een nieuwe korfbalkorf en toen kwam ik dit tegen.
Al die druks jongens. Dat is toch nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik krijg wel kanjerveel energie van ritalin trouwens dus lijkt me ook weer sterk.
Perfecte avond:quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik krijg wel kanjerveel energie van ritalin trouwens dus lijkt me ook weer sterk.
Als je nu even post dat Tanja een FARC-hoer is, zie ik het door de vingers.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prive Crap? Ik post gewoon een willekeurig plaatje van internet joh. Ik was op zoek naar een nieuwe korfbalkorf en toen kwam ik dit tegen.
Jij leeft wel echt op het randje hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
Been there, done that. Maar vond ritalin nooit zo chill omdat het standaard plafonddienst was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Perfecte avond:
Drop 4 ritalins.
Drink paar biertjes.
Drop 4 ritalins
Drink paar biertjes.
Sos.
Je moet het alleen doen als je weet dat je lang genoeg door kan gaan ja. Niet zo geschikt voor een avondje kroeg tot 2 uur en dat iedereen daarna naar huis gaatquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Been there, done that. Maar vond ritalin nooit zo chill omdat het standaard plafonddienst was.
Ik heb gewoon bijna alles wel een (paar) keer uitgeprobeerd. Nergens echt in blijven hangen gelukkig. Op alcohol na.quote:
Mentaal wakker worden dan na slechte nachtenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent altijd wakker. Ik geloof dit verhaal niet.
Toen sliep ik nog 3 uur niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn kat maakte me vanmorgen om 5 uur wakker.
Wat leuk.
Jouw sosgebruik is ook nog experimenteel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bijna alles wel een (paar) keer uitgeprobeerd. Nergens echt in blijven hangen gelukkig. Op alcohol na.
Om 8 uur was ik alweer op mijn schooltje. En dan lekker ergeren aan saaie leraren met hun gezwam de hele tijd.quote:
Ik heb een tijdlang tijdens een zomerbaan dat ik om 6 uur werd opgehaald wekkertje om half 4 gezet, 2 ritalins, gelijk weer in slaap vallen en bij echte wekker stond je dan direct naast je bedquote:
Best hoge scores. Ik heb lagere films in de bios gezien, helaasquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een kanjer film.
Na LSD stelt rest toch niet meer zoveel voor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bijna alles wel een (paar) keer uitgeprobeerd. Nergens echt in blijven hangen gelukkig. Op alcohol na.
Neuh. Maar een keertje in de maand mag je hopelijk nog recreatief noemenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jouw sosgebruik is ook nog experimenteel?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang tijdens een zomerbaan dat ik om 6 uur werd opgehaald wekkertje om half 4 gezet, 2 ritalins, gelijk weer in slaap vallen en bij echte wekker stond je dan direct naast je bed![]()
sos met mate is niks mis mee joh. Gezonder dan alcohol waarschijnlijk en nog minder verslavend ook.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jouw sosgebruik is ook nog experimenteel?
Over het gebruik van kanker trouwens:quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.![]()
Die ken ik nogquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over het gebruik van kanker trouwens:
KLB / ATTENTIE MODS!
Ranzig ook vooral.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ritalin snuiven is wel echt een epische plafonddienst gelijk.
Whehehe, en hij is zo te zien niet bannedquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over het gebruik van kanker trouwens:
KLB / ATTENTIE MODS!
Dat is de sleutel tot succes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehehe, en hij is zo te zien niet banned
Dus dat, is niet eens zolang geleden. Ik denk dat HMF op basis hiervan ook weer een mailtje gaat wagen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehehe, en hij is zo te zien niet banned
Vind ik wel meevallen. Niet lekker maar dat is vrijwel alles door je neus niet. Behalve sos.quote:
Gezond man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang tijdens een zomerbaan dat ik om 6 uur werd opgehaald wekkertje om half 4 gezet, 2 ritalins, gelijk weer in slaap vallen en bij echte wekker stond je dan direct naast je bed![]()
Misschien moet je HMF in de volgende meet uit zijn lijden verlossen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, is niet eens zolang geleden. Ik denk dat HMF op basis hiervan ook weer een mailtje gaat wagen...
Misschien moet jij de volgende meet zelf maar eens komen kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet je HMF in de volgende meet uit zijn lijden verlossen.
wanneer is diequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet jij de volgende meet zelf maar eens komen kijken.
Ik mag niet van Ron komen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet jij de volgende meet zelf maar eens komen kijken.
Bron?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stuk gezonder dan 80% van Nederland die de werkdag eindigt met 1 (of meer) glazen wijn.
1 glas (rode) wijn is toch ook gezond?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stuk gezonder dan 80% van Nederland die de werkdag eindigt met 1 (of meer) glazen wijn.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet je HMF in de volgende meet uit zijn lijden verlossen.
Jij klaagde over afzeggingen. Ik bood mij aan in geval van nood, en jij stelde dat ik dan maar een ander team moest zoeken. Dit terwijl ik er eigenlijk geeneens behoefte aan had.quote:
Je lult jezelf er niet meer uit LR.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij klaagde over afzeggingen. Ik bood mij aan in geval van nood, en jij stelde dat ik dan maar een ander team moest zoeken. Dit terwijl ik er eigenlijk geeneens behoefte aan had.
Het doet nog steeds pijn hoe jij omging met mijn vriendelijke gebaar.
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
Sinds ik zo nu en dan kenkervroeg eruit moet snap ik wel dat mensen om 5 uur al aan het avondeten zitten
Voornamelijk omdat het de waarheid is. Ron zal dan ook nu publiekelijk zijn excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lult jezelf er niet meer uit LR.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
Sinds ik zo nu en dan kenkervroeg eruit moet snap ik wel dat mensen om 9 uur al aan het bier zitten
en plein publicquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat het de waarheid is. Ron zal dan ook nu publiekelijk zijn excuses aanbieden.
Die heb ik niet nee. Maar voor m'n gevoel is een dosis Ritalin die een groot deel van de bevolking al jaren krijgt voorgeschreven zeker niet minder gezond dan een dosis alcohol per dag.quote:
Ah, goede onderbouwing.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik niet nee. Maar voor m'n gevoel is een dosis Ritalin die een groot deel van de bevolking al jaren krijgt voorgeschreven zeker niet minder gezond dan een dosis alcohol per dag.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een kipfiletje denk ik.
1 glas wijn na het werken of elke dag 2 ritalin om wakker te worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw onderbouwing voor het tegenovergestelde.
Ja? Het ene klinkt veel heftiger inderdaad en dat is ook precies de reden dat 80% van Nederland verslaafd is aan alcohol.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 glas wijn na het werken of elke dag 2 ritalin om wakker te worden.
Zal best, maar om nu uit de losse pols zo'n conclusie te trekken vind ik wat te ver gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja? Het ene klinkt veel heftiger inderdaad en dat is ook precies de reden dat 80% van Nederland verslaafd is aan alcohol.
Jij begint al met 2 ritalin weg te zetten als ongezondquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal best, maar om nu uit de losse pols zo'n conclusie te trekken vind ik wat te ver gaan.
huhquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
Even iets heel anders. Kan je een beetje simpel boeken gratis naar beneden laden voor een ereadert?
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
Even iets heel anders. Kan je een beetje simpel boeken gratis naar beneden laden voor een ereadert?
Ja hoor. Nieuwsgroepen hebben aparte categorie voor eboeken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
Nieuwsgroepen en torrents lijkt mequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
Alleen nieuwsgroepen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor. Nieuwsgroepen hebben aparte categorie voor eboeken.
Ah. Relaxed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb voor vaders laatst 4000 nederlandse ebooks in 1 torrent gedownload
Zou het misschien een reden hebben dat het gebruik voor normale mensen om wakker te worden niet publiekelijk aangemoedigd wordt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij begint al met 2 ritalin weg te zetten als ongezond
Van nostalgie kun je niet vreten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik lees veel en zo'n ereader zou op vakantie wel relaxed zijn maar ik begin er toch niet aan. Een boek hoor je na afloop in de kast te zetten.
Alsof aanmoedigingen om na je werk 2 wijntjes weg te kappen nog wel van deze tijd zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou het misschien een reden hebben dat het gebruik voor normale mensen om wakker te worden niet publiekelijk aangemoedigd wordt?
Aftrekken wordt ook niet publiekelijk aangemoedigd, is puur een kwestie van sociale acceptatie en het taboequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou het misschien een reden hebben dat het gebruik voor normale mensen om wakker te worden niet publiekelijk aangemoedigd wordt?
Dikzakquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, pikkebaas.Long time no see.
Precies waarom ik er ook niet aan wil. Maar ga dat ding wel een keer lenen om te kijken of het wat isquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik lees veel en zo'n ereader zou op vakantie wel relaxed zijn maar ik begin er toch niet aan. Een boek hoor je na afloop in de kast te zetten.
Ik snap je punt niet zo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof aanmoedigingen om na je werk 2 wijntjes weg te kappen nog wel van deze tijd zijn
Heb m'n vader zo'n ding kado gedaan, leest hartstikke prima maar het ruikt niet naar papier en het staat niet in de kastquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies waarom ik er ook niet aan wil. Maar ga dat ding wel een keer lenen om te kijken of het wat is
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Aftrekken wordt ook niet publiekelijk aangemoedigd, is puur een kwestie van sociale acceptatie en het taboe
Rustig mi mang. Met jou dan?quote:
Colleges weer begonnen, wordt weer lekker drukquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Rustig mi mang. Met jou dan?
In dit soort gevallen wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat of iets wel of niet aangemoedigd wordt niks zegt
Ik lees dan niet zo bizar veel. Maar vind het soms wel relaxed om voor het slapen met een klein lampje wat te lezen. Val ik soms makkelijk van in slaap. Dat effect is met zo'n scherm ook wel weg denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb m'n vader zo'n ding kado gedaan, leest hartstikke prima maar het ruikt niet naar papier en het staat niet in de kast
Nee. Ik zeg 'lekker gezond' als reactie op het feit dat jij 2 ritalins neemt om wakker te worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen punt, jij komt met 2 benen in dat 2 ritalins ongezond zouden zijn.
Ereader zonder backlight.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees dan niet zo bizar veel. Maar vind het soms wel relaxed om voor het slapen met een klein lampje wat te lezen. Val ik soms makkelijk van in slaap. Dat effect is met zo'n scherm ook wel weg denk ik.
Neh het leest wel echt net als papier, die schermen zijn best topquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees dan niet zo bizar veel. Maar vind het soms wel relaxed om voor het slapen met een klein lampje wat te lezen. Val ik soms makkelijk van in slaap. Dat effect is met zo'n scherm ook wel weg denk ik.
Ten eerste: nam.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg 'lekker gezond' als reactie op het feit dat jij 2 ritalins neemt om wakker te worden.
Dan is Knut z'n punt met alcohol best een goeie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M.b.t. de gezondheid van personen en dieren.
Een geneesmiddel dat al een jaar of 40 aan een groot deel van de bevolking wordt voorgeschreven vind jij dus een grotere bedreiging voor de volksgezondheid dan alcohol.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M.b.t. de gezondheid van personen en dieren.
Maar jij rookt alles dat je ziet dus achquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een geneesmiddel dat al een jaar of 40 aan een groot deel van de bevolking wordt voorgeschreven vind jij dus een grotere bedreiging voor de volksgezondheid dan alcohol.
Ok.
benzos worden ook meer dan miljoen mensen in nederland uitgeschreven maar is ook slechtquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een geneesmiddel dat al een jaar of 40 aan een groot deel van de bevolking wordt voorgeschreven vind jij dus een grotere bedreiging voor de volksgezondheid dan alcohol.
Ok.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
benzos worden ook meer dan miljoen mensen in nederland uitgeschreven maar is ook slecht
Ja chemo is ook slecht voor je maar in sommige gevallen wegen de nadelen niet op tegen de voordelenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
benzos worden ook meer dan miljoen mensen in nederland uitgeschreven maar is ook slecht
Ik rook weinig man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar jij rookt alles dat je ziet dus ach
Begint met een o eindigt op mquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik rook weinig man.
Niks eigenlijk nog als ik erover nadenk. Moet toch presteren op de Amerongse Berg he.
Waarheid. Maar dat heb ik ook al wel gehad nu, al zou ik niets afslaan als ik het aangeboden krijg in de triangle.quote:
Niet meer of minder dan jouw respons daarop.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ten eerste: nam.
Ten tweede: jouw reactie is nergens op gebaseerd.
Dosering.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok.
Zelfs sommige kinderen krijgen al 2 ritalin voorgeschrevenquote:
Dat zegt ook niet alles natuurlijk. Die South park aflevering is nog altijd geldig. Kinderen zijn of hoogbegaafd, of hebben ADHD.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs sommige kinderen krijgen al 2 ritalin voorgeschrevenPer keer, dus een stuk of 6-8 per dag
Die beestjes zie ik de laatste tijd ook veelquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet alles natuurlijk. Die South park aflevering is nog altijd geldig. Kinderen zijn of hoogbegaafd, of hebben ADHD.
Liegenaar:quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat het de waarheid is. Ron zal dan ook nu publiekelijk zijn excuses aanbieden.
Absoluut niet. Jij stelde juist dat ik maar naar Happel moest DM'enquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Liegenaar:
ff goede link zoeken...
Ik liet zelfs Happel buiten de selectie ten faveure van jouw laffe aars.
Ja kom nou. Je kind presteert toch niet minder door een gebrekkige intelligentie. Daar moet wel wat achter zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Die beestjes zie ik de laatste tijd ook veel
Ik zeg ook niet dat ritalin hetzelfde is als een glaasje jus op de vroege morgen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet alles natuurlijk. Die South park aflevering is nog altijd geldig. Kinderen zijn of hoogbegaafd, of hebben ADHD.
Nee ik bedoel die roze christina aguilera kevers, die zie ik ook geloof ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Jij stelde juist dat ik maar naar Happel moest DM'en
[..]
Ja kom nou. Je kind presteert toch niet minder door een gebrekkige intelligentie. Daar moet wel wat achter zitten.
VBL / [VBL Slowchat] #2028 3equote:Op dinsdag 3 september 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Jij stelde juist dat ik maar naar Happel moest DM'en
[..]
Ja kom nou. Je kind presteert toch niet minder door een gebrekkige intelligentie. Daar moet wel wat achter zitten.
je bent zelf een gouden combinatiequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, het gaat natuurlijk om dat Ritalin + Alcohol + Sos een gouden combinatie is
Waarheid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf een gouden combinatie
Beetje skunk om de scherpe randjes eraf te halen, half zegeltje voor de kleurtjes en gaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, het gaat natuurlijk om dat Ritalin + Alcohol + Sos een gouden combinatie is
Is echt een mooi veld. Maar ik gok dat de hekken aan de zijkant maar een meter of 5 hoog zijn. Die lui gaan heel wat ballen kwijt raken.quote:
Hoeveel velden hebben ze eigenlijk? Mijn teammaten zouden zaterdagavond nog langs gaan om te eten en te dansen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is echt een mooi veld. Maar ik gok dat de hekken aan de zijkant maar een meter of 5 hoog zijn. Die lui gaan heel wat ballen kwijt raken.
2 velden op het dak van de ikea en waar ook wedstrijden gespeeld gaan worden. Misschien hebben ze nog andere velden, ze zaten eerst op een ander complex in een compleet andere wijk, maar dat weet ik nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeveel velden hebben ze eigenlijk? Mijn teammaten zouden zaterdagavond nog langs gaan om te eten en te dansen.
Als je een keer mee wil spelen roep maar he. Op woensdag redelijk niveau. Op donderdag zomeravondvoetbal.quote:
Ik DM wel ff. Maar voor mij zou de donderdag van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je een keer mee wil spelen roep maar he. Op woensdag redelijk niveau. Op donderdag zomeravondvoetbal.
De aap komt uit de mouw.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ritalin hetzelfde is als een glaasje jus op de vroege morgen.
Beker is toch 1 wedstrijd knockout?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:10 schreef Caland het volgende:
Knut. Weet jij wat in de beker van toepassing is. Onderling resultaat of doelsaldo?
doelsaldo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:10 schreef Caland het volgende:
Knut. Weet jij wat in de beker van toepassing is. Onderling resultaat of doelsaldo?
Je begint met een poule van 4. Daarna knockoutquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beker is toch 1 wedstrijd knockout?
Aah ok, heb ik nooit gehad. Altijd meteen knockout.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je begint met een poule van 4. Daarna knockout
Wij verloren vorig jaar onze laatste poulewedstrijd met 3-2 maar de tegenstander schreef 0-6 op het wedstrijdformulier omdat ze geen zin hadden in extra wedstrijdenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, heb ik nooit gehad. Altijd meteen knockout.
Wij hebben ook wel eens wedstrijden verkocht, maar dan vooral op toernooitjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij verloren vorig jaar onze laatste poulewedstrijd met 3-2 maar de tegenstander schreef 0-6 op het wedstrijdformulier omdat ze geen zin hadden in extra wedstrijden
Ik 4-0, eerste 2 gescoord. Maar liet me weer eens veel te veel gaan. In een oefenwedstrijd. Ik ben de negatieve stinho die de beker vasthoud.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
Ah. Dat komt wel goed. 8-0 gewonnen zaterdag
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik 4-0, eerste 2 gescoord. Maar liet me weer eens veel te veel gaan. In een oefenwedstrijd. Ik ben de negatieve stinho die de beker vasthoud.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
KO gegaan zaterdag voor een paar seconden. Dat was ook weer even geleden.
Waar is je ijsbeertje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Bal tegen je hoofd of vechten?
Bal tegen mijn hoofd. Wou een voorzet eruit halen dus spring er voor. Bal stuiterde ook nog eens op dus die gast kon hem heerlijk hard voorgeven. Vol op m'n slaap.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Bal tegen je hoofd of vechten?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen Tanja vergeten.
quote:
Hersenschuddingquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bal tegen mijn hoofd. Wou een voorzet eruit halen dus spring er voor. Bal stuiterde ook nog eens op dus die gast kon hem heerlijk hard voorgeven. Vol op m'n slaap.
Gelukkig 5 minuten voor tijd. Liep daarna een beetje half duizelig over dat veld te sjokken.
Ja lichtjes. Hele avond wel een beetje koppijn maar na een biertje of 15 merkte ik er weinig meer van.quote:
Wellicht zoek ik later het nog uit. Mijn eerste searchhit bracht mij overigens wel langsquote:
Waarom doe je zo moeilijk tegen mij terwijl ik jou altijd bijsta?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat RonDanja met rust. Er is niet elke week een Groene Haas toernooi en ook hij moet zijn werk/familie stress ergens in kwijt. Als dat inhoudt dat hij maandelijks de bossen bij Berlijn intrekt met een cape om de nek. Wie ben jij om dat dan te veroordelen?
Ik had ooit een potje dat de keeper uitschoot, bal kwam precies op me af, met de perfecte boog, ik wist gelijk dat ik een heerlijke aanloop kon nemen en die bal perfect kon raken. Vol. Echt vol. 2 meter later vloog ie precies recht in het gezicht van een tegenstanderquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bal tegen mijn hoofd. Wou een voorzet eruit halen dus spring er voor. Bal stuiterde ook nog eens op dus die gast kon hem heerlijk hard voorgeven. Vol op m'n slaap.
Gelukkig 5 minuten voor tijd. Liep daarna een beetje half duizelig over dat veld te sjokken.
Jij doet moeilijk. Als je nou gewoon bukt is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht zoek ik later het nog uit. Mijn eerste searchhit bracht mij overigens wel langs
[..]
Waarom doe je zo moeilijk tegen mij terwijl ik jou altijd bijsta?
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen Tanja vergeten.
baasquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
rest vd week vrij
hiep hiep
hiep hiep
HOER HOER HOER
AaaaaaaaaAaaaaaA
Ik ben ooit eens tegen een lantaarnpaal aangelopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had ooit een potje dat de keeper uitschoot, bal kwam precies op me af, met de perfecte boog, ik wist gelijk dat ik een heerlijke aanloop kon nemen en die bal perfect kon raken. Vol. Echt vol. 2 meter later vloog ie precies recht in het gezicht van een tegenstander![]()
Die lag ook wel minuut of 10 neer.
Een juf hebben die daar boos om wordtquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:25 schreef Caland het volgende:
Riepen jullie op de basisschool dan ook altijd hoer b, hoer c etc en dat de juf dan boos werd.
Hihi
Ik ga persoonlijk altijd voor hoer b.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
rest vd week vrij
hiep hiep
hiep hiep
HOER HOER HOER
AaaaaaaaaAaaaaaA
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:25 schreef Caland het volgende:
Riepen jullie op de basisschool dan ook altijd hoer b, hoer c etc en dat de juf dan boos werd.
Hihi
gvdquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga persoonlijk altijd voor hoer b.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij doet moeilijk. Als je nou gewoon bukt is er niks aan de hand.
Ha!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan mag je je aanmelden voor Happel's team.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had ooit een potje dat de keeper uitschoot, bal kwam precies op me af, met de perfecte boog, ik wist gelijk dat ik een heerlijke aanloop kon nemen en die bal perfect kon raken. Vol. Echt vol. 2 meter later vloog ie precies recht in het gezicht van een tegenstander![]()
Die lag ook wel minuut of 10 neer.
het was een garpquote:
NEEEquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tyron, je doet me denken aan Eriksen. Verander je UI
XD XDquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:26 schreef Tyron het volgende:
mattie van mij is dit weekend alleen thuis
dus ik app hem;
'jij bent homo alone toch'
XD XD XD XD
Uh, oké.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
EMNEN E ENEN ENE ENE NEJEMRL:KTJ Gdfsg